wie houd hier rekening mee

ik heb hier niet bij nagedacht en ga dat ook niet doen, wij hebben al zoveel verjaardagen in dec dat eentje meer er ook nog wel bij kan en ik zou heel blij zijn als ik wel zwanger zou worden en dezer maanden dus, nee ik denk daar niet zo over na.

Ik heb er ook zeker aan gedacht die decembermaand. Maar zoals mamajo ook al aangeeft er is iedere maand wel weer iets of een datum die niet uitkomt. Je kunt een zwangerschap niet plannen en als je heel graag zwanger wil worden waarom zou je die wens dan uitstellen? Straks begin je weer na je 'pauze' en lukt het de komende maanden niet. Ik zou er gewoon voor gaan en tja misschien lukt het wel niet eens en kom je niet eens uit in de dec maand, lukt het wel dan zou je toch dolgelukkig zijn? Vooral als je al een tijdje zwanger wilt worden en het nog niet is gelukt.

Ik heb er ook zeker aan gedacht die decembermaand. Maar zoals mamajo ook al aangeeft er is iedere maand wel weer iets of een datum die niet uitkomt. Je kunt een zwangerschap niet plannen en als je heel graag zwanger wil worden waarom zou je die wens dan uitstellen? Straks begin je weer na je 'pauze' en lukt het de komende maanden niet. Ik zou er gewoon voor gaan en tja misschien lukt het wel niet eens en kom je niet eens uit in de dec maand, lukt het wel dan zou je toch dolgelukkig zijn? Vooral als je al een tijdje zwanger wilt worden en het nog niet is gelukt.

Zo herkenbaar, hihi! Eerst was ik ook met datums bezig voor m'n zoontje, maar op den duur boeide het me echt niet meer. Na een jaar van geklus en gedoe zwanger, geboortedatum 25/1 n a alle drukte ;) Nu zijn we alweer anderhalf jaar en 2 miskramen verder voor een 2de uk. We wachten deze ronde nog even af en dan hebben we even een break, niet om de datum. Maar ik wil niet zwanger zijn op vakantie, de ervaringen met de miskramen waren vrij heftig...

Suc6 met de keuze, maar doe wat goed voelt...

Liefs grotebroer

Ja hoor, gewoon overslaan. Wij hebben het grote geluk steeds makkelijk zwanger te raken en hebben vorig jaar heel bewust het vroege voorjaar overgeslagen. Wij hebben nl al 7 verjaardagen van zeer nabije familie naast de gewone feestdagen in december. En dat vonden we genoeg, haha. Onze dochter is 20 januari 2010 geboren ....

Ja hoor, gewoon overslaan. Wij hebben het grote geluk steeds makkelijk zwanger te raken en hebben vorig jaar heel bewust het vroege voorjaar overgeslagen. Wij hebben nl al 7 verjaardagen van zeer nabije familie naast de gewone feestdagen in december. En dat vonden we genoeg, haha. Onze dochter is 20 januari 2010 geboren ....

Ik zal er geen rekening mee houden.
Wij wonen op een boerderij waar het voor en na jaar erg druk is, dus niet leuk als er dan een kleine geboren word. Wij hadden het zo 'gepland' om in januari uitgerekend te zijn. Maar zoals altijd valt er niks te plannen.. :) Ben nu zwanger en ben half oktober uitgeteld, midden in de drukke periode.... achja.. alles komt goed.. :) Wij zijn super blij, de werkzaamheden moeten dit jaar gewoon wat beter gepland worden.
Mijn beide ouders en een oma zijn in december jarig, dus ik zou met die maand geen rekening houden, 't komt zoals 't komt!!
Succes iedereen!

Liefs Vissen

ik heb nog nooit over nagedacht over de datum wanneer de kleine eventoeleel gebooren zal worden.
Ik was van onze eerste uitgerekend op 2 frbruari en ze is op 22 december (6 w te vroeg) gebooren
nu ben ik uitgerekend op 2 november, onze 2de is op 3 november jaarig. De kleine komt als er tijd voor is.
Ik dacht ook dat het zwanger worden wat langer ging duuren net als bij onze andere 2 kindjes maar was gelijk naar eerste ronde raak. Volgens mij moest het gewoon zo zijn.
Wat vind je zelf belangrijk, de datum waar op de kleine gebooren is of dat je een kindje mag krijgen gezond en wel? En zo te lezen zijn er meeningen over verdeelt, iedereen moet het voor zich zelf weten natuurlijk

iedere geval suc6 met zwanger worden

Terug
Bovenaan