wie houd hier rekening mee

Er is maar een maand die we bewust hebben overgeslagen: de maand dat ik uitgerekend zou zijn op mijn eigen verjaardag :-S
Nu is mijn schoonmoeder (dus oma) ook op dezelfde dag jarig... De kans is 1 op tig dat het precies dan geboren wordt maar ik wilde het er niet op gokken! Daarnaast is mijn schoonzus 10 dagen eerder jarig dus al met al leek me dat niet handig! Nu ben ik 4 maanden later uitgerekend dus wrs was ik niet eens zwanger geweest maargoed...ik wilde niet het risico lopen dat ik op het eind van mijn zwangerschap me zorgen ging maken over de datum van levering ;o)
Groetjes Sas

Hoi!
Wij hebben heel bewust besloten om deze maand even niet proberen zwanger te worden, Lees; wij gaan volgende week bewust niet klussen. Mijn man werkt in een supermarkt en het is de bedoeling dat wij met een paar jaar zelf een winkel hebben. In december is voor ons echt niet handig. Daarom hebben we besloten even een maandje te wachten. Wel lastig. We zijn al zeven maanden bezig geweest en steeds weer niet gelukt. MAar dit lijkt ons beter zo. Ik denk dat iedereen voor zichzelf een afweging hierin moet maken.
Succes

Hoi!
Wij hebben heel bewust besloten om deze maand even niet proberen zwanger te worden, Lees; wij gaan volgende week bewust niet klussen. Mijn man werkt in een supermarkt en het is de bedoeling dat wij met een paar jaar zelf een winkel hebben. In december is voor ons echt niet handig. Daarom hebben we besloten even een maandje te wachten. Wel lastig. We zijn al zeven maanden bezig geweest en steeds weer niet gelukt. MAar dit lijkt ons beter zo. Ik denk dat iedereen voor zichzelf een afweging hierin moet maken.
Succes

wij hebben er wel aan gedacht ben zelf eind nov jarig onze zoon 17jan man 23 jan en nog veel verjaardagen in jan bij de eerste was ik de 2e ronde zwanger dat zou deze ronde zijn wachten het af maar verwachten allebei dat het wel langer gaat duren

Terug
Bovenaan