WIE IN JULI NOD DEEL 2

GOEDEMORGEN,

Nog even snel bijlezen voordat ik zometeen naar een trouwerij ga.
Vanmorgen al een drukke ochtend gehad.
Wassen, kind naar oma brengen, boodschappen doen, even snel een cadeautje kopen, omkleden en dan nu even een kwartiertje op de bank.

Maar zie dat ik niet de enige ben die het druk heeft gehad. Nathalie jij hebt er ook alweer een drukke dag opzitten. Lekker rustig aan doen vanmiddag en een gezellige avond met je vrienden vanavond.

ci lo. Volhouden hoor die twee dagen. Je hebt al zolang gewacht dus dat moet lukken.

Waar kopen jullie trouwens zo'n geldboompje. Wil er graag ook een want stel dat ze ineens gaan groeien. hahaha. Had gehoopt gisteravond die 25 miljoen te winnen maar helaas. Hij is dan wel in omgeving Den Haag gevallen maar helaas niet bij ons.
Dat had wel lekker geweest. Had al zulke mooie plannen gemaakt. Helaas. Dan maar een geldboompje.

Debbie

Hoi Ci Lo,

Heb wel gevoelige borsten linker erger dan de rechter   wel beetje steken van oksel tot buitenkant borst, duizelig heid, moe en hoofdpijn en misselijkheid met vlagen. Ik heb de testen besteld op internet hoop dat ik ze maandag binnen heb en dan kan ik dinsdag proberen, word er wel langszaam gek van hoor. Ik kan ook ziek worden maarja dit gaat al sinds vorige week donderdag dan had ik toch allang op bed moeten liggen??

groetjes ramona

o'ja moe die was ik net vergeten ik ben ook vreselijk moe.

ik denk niet dat jij ziek wordt meid.
zere borsten en misselijkheid hoort niet bij een normale griep.
en als je buikgriep had gehad dan had je allang overgegeven en waarschijnlijk koorts gehad nee ik denk dat jij echt zwanger bent als ik je zo hoor.
ik weet dat dat wachten verschrikkelijk is.
als jij weet dat je zwanger bent ga jij het dan ook gelijk vertellen aan de ouders.
liefs ci lo...

ramona ben jij trouwens weer op je werk?
ik ga me even douchen tot zo.
liefs ci lo...

Ja zeker, aan mijn moeder ( mijn vader is nu 5,5 jaar geleden overleden). Ze weet al wel dat we bezig zijn, ze koopt ook al iedere keer wat.

groetjes ramona

Ja ben op mijn werk, heb deze gewoon de hele dag open staan en als het lukt en er een nieuw berichtje is dan probeer ik daar op te reageren

Tot zo, douche

ramona

Ik was ff naar de winkel lekker vers brood halen
Dat geldboompje groeit nog niet hard hoor Bears, en hij is al heel oud, hihih
Heb een stuiver in de grond geplant, maar werkt niet

Nu had ik net alles gelezen en nu weet ik niet meer wat ik wil zeggen, lekker handig. Ja tis spannend voor Ci Lo, Ramona en Isa ook natuurlijk.
En er komen steeds meer nod datums dichterbij uiteraard.

Mijn ei komt dichterbij. Hahha de  rijmt. Vanmiddag ga ik nog eens een ovulatietest doen.

Liefs  Nathalie  

he hallo Allemaal

Het wordt tijd dat er weer wat zwangere bijkomen schiet nog niet echt op.

Jij hebt ook al vee meegemaakt Nathalie lijkt me we erg lastig allemaal.

Balen zeg Lee pat dat je nu moet wachten op je ongi.

Ik hoop dat de kwaaltjes een goeie reden hebben.

Vandaag ben ik heerlijk vrij,m'n dochter slaapt nu als ze wakker wordt gaan we even boodschappen doen.
Zijn er nog meer klussers de aankomende wk?

Lekker wknd houden pff ben echt moe.
doeg gr Sahiton

Terug
Bovenaan