WIE IN JULI NOD DEEL 2

Ja echt heerlijk en als je thuis bent gaat de tijd veel sneller dus dan is het weekend ook weer zo voorbij.

groetjes ramona

nou ik ga de vaatwasser legen en vullen misschien spreek ik je vanavond nog als je weer thuis bent.doei ci lo...

Ik zal proberen of het lukt ga langs mijn zusje die gaat morgen op vakantie en daarna uitgebreid lopen met het hondje. Misschient tot vanavond anders tot morgen.

(mocht het morgen zijn dan slaap lekker)

groetjes ramona

hallo meiden
daar ben ik weer we zijn klaar met eten en nu ga ik even op de bank liggen mijn rug doet pijn tot straks.
ci lo...

Ha Dames,

Hier nog ff een berichtje voor we op vakantie gaan misschien lukt het me vanavond ooik nog maar reken er maar niet meer op!!!!

Ik heb nu een duidelijke positieve test (ovulatie) dus nog maar ff klussen voor we weg gaan Ci lo Ik ga inderdaad morgen op vakantie en heb mijn NOD dus in Italie.
Heb ook al een paar testen in gepakt moet ze alleen goed verstoppen zo dat niemand het vind.

Anoniem  

Wat jammer dat je ongi bent geworden we duimen ook voor jou voor de volgende ronde.

Dames allemaal succes op het wacht bankje en ik hoop dat als ik weer kom dat iedereen een  achter zijn naam heeft.

Ik probeer af en toe voorbij te glippen.

Tot over 2 weken .

Liefs Wijnie

hej dames!
ben er ook nog eventjes, effe tjes gauw voordat mn schoonouders koffie komen drinken!
drukke dag gehad vandaag! Wel helemaal geen last gehad van kwaaltjes! Ben kip fit......zal wel negatief zijn! (zal dus wel niet zwanger zijn), nog een paar nachtjes slapen(15juli nod)! grtjes

voor de rest succes van t wiekent!

Hallo allemaal,
Voor mij is het weekend weer aangebroken, heerlijk!
Nog 1 week te gaan tot mijn NOD.
Heb net op de website van Sensitest een bestelling geplaatst, dan zou ik begin volgende week al kunnen testen. Ben zo benieuwd!
Verder 'voel' ik nog niks  wat anders is dan anders, maar m'n zus is momenteel ook zwanger en zij heeft  ook geen enkel (zwangerschaps)kwaaltje; dus wie weet!
Iedereen een fijn weekend en we duimen gewoon weer verder...
Groetjes Keetje

Terug
Bovenaan