WIE IN JULI NOD DEEL 2

Het lijkt me geweldig om dan een kleintje in de armen te krijgen. Ik weet zeker dat mij vriend knock out gaat doet hij al als hij de intrumenten bij de tandarts ziet hahaaha

Heb je toegevoegd als vriend. Maar kan daar niet over zwanger worden klesten want dan weet iedereen het

Ja mijn vriend had twee geleden tijdens zijn werk zijn vinger gesneden. Moest een uur wachten op een stoel toen mijn zusje hem op ging halen om naar het ziekenhuis te gaan eenmaal daar aangekomen zaten ze samen op het bankje te wachten. Hij zegt ik word niet goed. en gaat met zijn kop tussen zijn benen een minuut later volgt mijn zusje. Ja het is wat het hoeft niet een gehecht te worden dus kun je nagaan het was niks hahahahaah ja die twee allebei geweldig

haha....wat erg dan valt ie met een bevalling zeker om!
Verlies je nog meer bloed!

Heb je gekrabbeld, had wel gedacht dat ik eer niks over de zwangerschap er in moest zetten! Beetje lullig als iedereen t al weet voordat het zover is!
Bij ons zijn er wel die t weten, maar ook niet iedereen! Maarja t is dan ook al de tweede!

als t straks zover is moeten we maar lekker verder kletsen, ik weet heel veel leuke site met kleertjes en dergelijke voor de kleine!

Hopen maar dat t snel genoeg zover is!
Heb jij trouwens ook wel eens als je smorgens op staat of zo tussen door dat die buikpijn wegtrekt?

hej niemand mee online geloof ik, dan ga ik ook, fftjes eten koken! Tot strax misschien en anders tot morgen!

Terug
Bovenaan