WIE IN JULI NOD DEEL 2

hej dames ben dr ook weert!
Net mn eten op, nu lekker relax op de   bank en f docuhen zo meteen! En op tjd naar bed! orgevroeg weer om 6 uur dr uit om te werken!
Mijn buikpijn is weer weggetrokken!
Ben benieuwd, dact egt dat ik zwanger was, maar begin dr toch steeds meer aan te twijfelen dat ik volgende wek toch gewoon ongie wordt, weet ook niet meer hoe t bij de eerste was! Maarja kan bij elke zwangeschap andes   zijn en ja....hoe vaak komt t voor dat je bij de tweede zwangerschap gelijkweer de 1e ronde rak schiet!(zoals bij mijn eerste kind)! grtjes

p.s is dr nog iemand die ook hyves heeft, is wat makkelijker om bij te houden!

heb geen idee anoniem! want ik wil ook nog steeds mijn wachtwoord veranderen, maar snap ook nog niet hoe dat meot, ga ik maar eens even uitzoeken denk ik!

Ha Dames,

Wat geweldig dat we alweer begonnen zijn aan deel 2.
OH wat leef ik met jullie allemaal mee je zult haast gek worden van die kwaaltjes
Maar ik ken het ik voel elke maand ook van alles maar probeer het deze maand niet te doenmaar ja ken me zelf ook goed genoeg dat ik dat toch niet kan.

Hen vandaag weer een ovulatie test gtedaan en nu was het strepje nog iets te licht maar donkerde dan ik gehad heb ga er morgen nog een doen en dan zal die wel positief zijn.
Gaan in iedergeval vanavond klussen.

Ik vind het jammer dat ik niet met julliue kan mee praten als ik zelf alle kwaaltje heb ivm vakantie maar wat ik al eerde zij ik probeer soms langs te komen .

Chantalle ik heb ook hyves ik meld me zo aan bij jou mijn echte naam is Nina.

Ik hoop dat leepat binnen kort positief test!!!! En van Nina hebben we ook nog niks gehoort hoop dat dat positief is ze is vast aan het vieren .

Ik weet niet of ik straks nog kan reageren mijn man wil muziek op een cd zetten voor de vakantie.

Liefs Wijnie (Nina)

Chantalle en Ramona,

Ik heb jullie als vriend aangemeld op hyves.
Zo kun je elkaar ook eens een prive bericht sturen.

Liefs Wijnie

hoi allemaal,

chantalle ik heb ook hyves http://leepat.hyves.nl/  (maar aub wel discreet houden en geen krabbels over zwanger worden of iets dergelijks) is niet rot bedoeld maar bijna niemand weet dat we ermee bezig zijn. Maar het is wel leuk om te zien hoe iemand is. Ga zo even bij jou spieken.

Zo nu over wat er vandaag allemaal gebeurd is. Ik werd vanmorgen wakker en was nog niet ongi! (nu nog niet) dus ik mijn urine opgevangen en om 10:50 moest ik bij de HA zijn. Ik was gisteravond nog zo eigenwijs geweest om op internet op te zoeken of het vaker voorkomt dat  je eerst negatief test en na een paar dagen overtijd toch nog positief testen. En ja hoor allemaal verhalen van vrouwen dat ze alsnog positief testen. Dus ik dacht nog het zal toch niet zo zijn dat ik vandaag positief test!!

Ik kom bij de HA aan en geef mijn urine aan de assistente en mag plaats nemen in de wachtkamer..... dan zit je daar met je man. Ik ben niet snel zenuwachtig maar was dat nu wel hoor... het flitste maar door me hoofd dat de HA zou zeggen meid het is positief...... We mochten naar binnen bij de HA en wij praten hij zegt nou ik ga even testen ben zo terug ....enkele minuten later komt hij terug helaas hij is NEGATIEF. Was te verwachten maar toch had ik hoop. Dus verder gesproken en nu een afspraak met de GYN voor 22/7 best wel snel gelukkig. Ik moet volgende week  wel nog een keer testen als ik nog niet ongi ben.

nou meiden dat was het weer ik ben op me werk ik zal zo nog even kijken op de site en uiteraard na me werk kom ik nog even online.

groetjes
Patries

Ha Patrica,

Wat vervelend dat je nog geen positive test hebt.
Ik hoop dat het niet meer nodig is om naar de gyn te gaan en dat je rond die tijd in blijde verwachting bent!!!!!

Ik heb je een prive berichtje gestuurt kon je namelijk niet aan melden op hyves.

Liefs WIJNIE

Dames ik moet stoppen mijn man wil NU echt achter de pc

Hoop dat ik jullie morgen nog spreek.

Liefs

hej patricia,

ik snap wel wat je bedoeld hoor, maar dat snap ik wel! Denk dat dat voor de meeste geld, vind t alleen leuk dat je nu ook een beetje een gezicht hebt bij degene waar je tegen praat! grtjes

Terug
Bovenaan