WIE IN JULI NOD DEEL 2

weltrusten meiden
ik ga lekker naar bed ik heb het ijskoud.
ik ga lekker tegen mijn mannetje aankruipen doen wij altijd.
liefs ci lo...

Hey Ci Lo,

Ik vraag me toch echt af of het allemaal normaal is hoe ik me voel. Ik heb vooral voor ik ga slapen en 'snachts erg last van buikpijn. Steken en een zeurend gevoel in mijn liezen en bij het schaambeen. Ik lig er dan echt wakker van (maar dat is ook een deel om de zorgen) Zodra ik opsta is het weg...En de ene dag heb ik absoluut geen zin in ontbijt en de andere dag juist heel erg honger in de ochtend!! Moet ook indd veel boertjes laten.
Ik begrijp niks van mijn lichaam, weet niet wat ik moet voelen word er suuuuper onzeker van! Ben blij als het de 24e is...

Gister was die van moeders voor moeders hier hihihi ik ga me toch een beetje schamen hoor voor de buurt: ik moet iedere woensdag de 'melkbussen' bij de voordeur zetten als ik ga werken  ik mag ze gelukkig in een kartonnen doos doen. Ik had trouwens erg veel van dat hormoon zei die vrouw. Ik ben nu 5 weken en een paar dagen en er stond een dikke vette streep op het schermpje wat zij normaal pas ziet bij vrouwen die verder zijn hahaha!
Als we op vakantie zijn heb ik trouwens een probleem want die vrouw zou t super vinden als er dan ook gewoon iets bij de deur gezet kan worden en dan moet ik dus een vriendin van ons vragen (die zou ook de post en planten doen) mja dan weet ze t dus! hihihi

Groetjes

Hoi Meiden

Nou vandaag was dag 28 en mijn NOD (had verkeerd gerekent) geen positieve teset dus nu maar wachten op de ongi. Ga maandag even een afspraak maken bij de dokter om een aantal dingen te vragen ik heb namelijk fybromialgie. Dus misschien dat het bij mij allemaal niet zo snel werkt. Nou we wachten hier rustig af.

groetjes ramona

hai brasilgirl
zolang het geen verschrikkelijke steken of pijn is dat je ligt te creperen is er niets aan de hand hoor meid maak je niet zo druk.
en wat heb jij gauw een echo bij ons is het normaal met12 weken.
ik heb 12 aug de intake gesprek   ( 8 wk)
en 8 sept de 1e echo   ( 12wk )
en wij krijgen met 20 weken nog een echo op het ziekenhuis en dan kun je ook zien wat het wordt.

en als jij op vakantie bent en je wil niet dat jouw vriendin het al weet dan zeg je toch gewoon tegen die vrouw dat het niet kan ze mag blij zijn dat je zo al helpt maar als je niet kunt dan kun je niet daar moeten hun ook maar begrip voor tonen.
liefs ci lo...

Hi Meiden,

Goed zeg brasilgirl dat je dikke vette strepen had. Misschien ben je wel al iets langer zwanger, wie weet. Kan me vorostellen dat het voor je allemaal heel spannend is meis. Hopelijk voel je je na je echo wat ruster.

Hoe is ie hier?

Mijn therapieën zitten er voor vandaag gelukkig weer op. Vanmiddag verjaardag van een vriendin die nu 9 weken zwanger is en kleine heeft van bijna 1,5 jaar. Dus maar uitijken dat ik me niet verspreek, hihih. Gisteren positieve ovulatietest, gisteravond geklust. Temperatuur is nog niet omhoog gegaan en heb ook nog niks gevoeld. Dus vanmiddag maar weer ff ovulatietest proberen kijken of ie dan nog positiever is. We wachten het ff af.

Morgen hele drukke dag, dus kweet niet of ik het dan red om te komen kletsen, ik kijk wel ffies okay.

Wens jullie fijne middag in elk geval.

Liefs Nathalie

Hallo dames,

Ik heb als ik uitga van een 28 dage cyslus 30 juli mijn NOD. Ben bezig met de eerste ronde voor mijn tweede kindje. Heb een dochtertje van 14 maanden.

Heb net mijn inplanon laten verwijderen dus heb geen flauw idee of ik dan meteen weer vruchtbaar ben, en hoe mijn cyclus verloopt.. Ben direct na het verwijderen ongesteld geworden, behoorlijk ook voor  5 dagen.. Heb de week aansluitend geklust maar mijn vruchtbaarste dagen zouden gister en vandaag zijn volgens de berekening.

Geen idee dus hoe of wat.. Heb wel zeurende onderbuik en rug, maar kan ook zijn dat mijn lichaam moet wennen aan het hormoon vrij zijn ;-)

Hoe gaat het bij jullie allemaal? De topic is te groot om alles te lezen haha.

Succes allemaal!

Liefs Lot

Hallo dames,

Nou bij mij zijn de Rdtjes er weer door dus op naar de volgende ronde. Ga maandag een afspraak maken bij de huisarts heb fybromialgie dus ga even vragen of dit alles bemoeilijkt. Nou we gaan ons weer klaar stomen voor de volgende ronde vol goede moed en ga deze maand niet weer zo gestrest zijn want dan gaat het ook niet lukken (blijft moeilijk) Nou hoop Chantelle dat het bij jou positief is laat even wat van je horen. Nou goed onderstaand lijstje weer gewijzigd. Zit nu wel voor de tweede maand op een mooie cyclus van 27 dus wat dat betreft mag ik niet klagen.

Groetjes Ramona

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje  negatief getest 8/7    11/7 RDtjes

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
10/8
Ramona, 24 jaar: 3e rondje - 1e kindje

hej allemaal!
ik heb vandaag mijn nod en heb dus vanmorgen getest, een dikke vette negatief!!
Baluh...snik snik snik....
Ben wel nog steeds niet ongi dus dat zal nog wel komen!
laat nog van me horen! grtjes
p.s de kans zit er denk ik nu egt niet meer in dat t nog positief kan worden wel?

Terug
Bovenaan