WIE IN JULI NOD DEEL 2

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje  negatief getest 8/7    11/7 RDtjes

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
26/7  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje

10/8
Ramona, 24 jaar: 3e rondje - 1e kindje

Hallo meiden hier ben ik weer ik ga zo uitleggen wat er allemaal gebeurd is. Want het is teveel om op te noemen namelijk.

Als eerst wil ik CI LO en ISA LENTE van harte feliciteren met jullie zwangerschap wat onwijs gaaf zeg het is jullie echt gegund

ik zal in het kort uitleggen waarom ik de afgelopen dagen niet mee kon kletsen.
Ik had al eerder vermeld dat ik afgelopen zaterdag niet lekker was. Nadat ik van mijn avondje tapas eten eerder thuis was dan gepland ben ik direct me bed in gegaan. Heb de hele nacht niet kunnen slapen van de pijn in me buik (echt niet normaal meer zoveel pijn) helemaal opgezet er zat iets niet helemaal goed in ieder geval. Ik zondagochtend vroeg op en mijn man ook maar die zou weggaan, ik zeg nou het is misschien verstandig dat we even naar de huisartsenpost gaan. Zo gezegd zo gedaan nou daar gaat altijd wel even wat tijd overheen ik werd doorgestuurd naar de EHBO die hebben bloed afgenomen, urine nagekeken je kent het allemaal wel. Nou ze zagen in mijn bloed een hoge waarde aan onsteking zitten en me buik mochten ze niet eens aankomen zoveel pijn deed het. Ook uitgelegd dat ik al overtijd was en bezig zijn met kinderen enz. Dus ik werd eerst naar de gynacoloog gestuurd ik werd helemaal onderzocht maar ze konden verder geen gekke dingen zien. Ik weer terug naar de EHBO en die zegt we nemen u voor 1 nachtje op om een blinde darmontsteking uit te sluiten. (hier was ik uiteraard niet blij mee heb nog nooit in een ziekenhuis gelegen dus dit kwam een beetje rauw op mijn dak) Nou ik in het ziekenhuis lig op een zaal op afdeling chirurgie waar doodzieke mensen lagen. Ik voelde me verder buiten dat ik buikpijn had goed. Ik heb geen koorts gehad bloeddruk was in orde dus snapte er geen hol van. Er werd mij verteld door de dokter dat ik gister naar huis mocht maar de ontstekingswaarde in mijn bloed was gestegen (maar de buikpijn was minder) dus ik moest NOG een nacht blijven. Ik ben nu net een uurtje thuis uit het ziekenhuis dus heb een paar stressvolle dagen achter de rug en mijn man ook. Ze weten nog steeds niet waar de ontsteking zit de waarde in mijn bloed was wel een stuk minder dus of het iets te maken heeft met mijn menstruatiekrampen blijft nog maar de vraag. Mijn afspraak bij de Gyn staat nog steeds en moet die dag ook gelijk weer mijn bloed laten testen en terug naar chirurgie dan gaan we het verder poliklinsch afhandelen hoop ik.

Nou dit was mijn avontuur weer heb weinig gegeten ik lig  nu op bed en ga lekker slapen voorlopig maar moest even me verhaal kwijt sorry dat ik weer met ellende kom terwijl jullie bijna allemaal goed nieuws hebben ik moest ook iedere keer aan jullie denken mijn man had zelfs mijn laptop meegenomen ik kon daar internetten maar het lukte me niet dus helaas.

Ci lo ik zag al staan de je aan me dacht en dat je dacht dat er wat was nou je had gelijk!!

dikke kussss
en veel liefs aan iedereen

Patricia

hej patricai,
wat een verhaal, wat sneu voor je!
Doe lekker rustig aan meid, ik hoop dat we gauw dan weer wat beter nieuws van je horen! grtjes chantalle

O jeetje meid, wat erg ik kreeg gewoon kippevel toen ik het las. Maar konden ze nu wel zien of je zwanger was of niet??

groetjes ramona

nee ik ben zeker weten niet zwanger heb een uitgebreid onderzoek gehad en ongeveer 5 testen dus nee. Ze dachten aan meerdere dingen.

Maar hier had ik niet op gerekend in ieder geval ik ga nu lekker slapen maar moest even van iedereen zijn verhaal lezen.

groetjes
Patries

Hey dames,

Ik wou even mijn NOD veranderen naar 24 juli.
Ik had vorige maand een aantal uur flink pijn in mijn buik, en deze maand weer, 10 juli ongeveer 4 uur flink pijn gehad heb toen een ovulatietest gedaan en die was postief.
Het is dus mijn EISPRONG wat ik voel, heb het op internet opgezocht en het blijkt te kunnen na je 1e zwangerschap terwijl je er eerder nooit last van had, ik ben nu in elk geval wel wat opgelucht
Nu hebben we de dag ervoor gezellig geklust dus het zou kunnen.
Heb soms wat steken in mijn borsten en heb het idee dat het wel raak zou kunnen zijn, hoe vroeg het nu nog is.
Misschien wil ik ook wel te graag!!.
Bedankt dat ik even mocht zeuren
( als ik tegen mijn man zeg dat ik denk dat het raak is zegt hij jaja)
Mama2006

@ patricia, meid wat een pech, hoop dat je er snel weer boven komt

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  
Estherx1975, 32 jaar: 5e ronde - 1e kindje
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje  negatief getest 8/7    11/7 RDtjes

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)
Sarah b, 1e (lange) ronde, 2e kindje

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje

20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje  

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
26/7  
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, ? jaar: 1e ronde - 2e kindje

Jeetje Patricia meis ik schrik er van! Ik miste je al hier. Vond het hier al zo rustig
Dacht dat dat te maken had dat Ci Lo & Isa Lente nu zwanger zijn en niet meer zoveel hier kletsen als daarvoor. Hoe voel je je verder?

Ramona jammer dat je ongi bent geworden meis. Ik heb ook de nodige beperkinge, maar dat wil niet zeggen dat het daarom langer duurt dat je zwanger bent hoor. Heeft bij iedereen tijd nodig denk ik. De meeste meiden raken binnen een half jaar tot een jaar zwanger. Jij gaat nu naar ronde 3?

Chantalle jammer dat je negatief getest hebt meis, misschien moet je het nog ff een paar dagen de tijd geven. Hopelijk blijven de rd-jtes weg en test je over een paar dagen alsnog positief.

Hier gezellig middagje gehad bij de verjaardag van een vriendin. Nu best wel moe!
Morgen drukke dag, pfff zie er wel beetje tegenop

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan