WIE IN JULI NOD DEEL 2

Sorry ik bedoeld het niet zo, maar had het dus blijkbaar verkeerd gelezen, juist omdat ik zo aan het rekenen ging en dat ik uitkwam op bijna 40 kg dacht ik ff vragen.
Goed zeg dat je met dieet dat gered hebt. En goed eten is ook belangrijk, want anders gaat het niet goed met jou en de kleine hè en dat moeten we niet hebben.

Liefs Nathalie

Boehoe vanmorgen weer getest maar nog steeds negatief. Balen hoor maar ja we zijn nog niet ongie dus er is  nog hoop. En anders volgende rond misschien. Heb al uitgerekend dat ik dan in eind april zou moeten bevallen en dus lekker de zomermaanden verlof zou hebben. hihi dat zou lekker zijn. (mits het beter weer is dan de afgelopen tijd natuurlijk).

Bij de andere ook nog geen vrolijke of rode gezichtjes zie ik. Blijft dus weer spannend voor ons.

ci lo dat is behoorlijk wat wat je aankomt maar als je het er ook weer afkrijgt is dat toch prima. Het zou zo zijn zoals Nathalie berekende dan ben je echt niet blij denk ik.
En inderdaad moet je ook lekker eten. Wij zijn bij mijn eerste zwangerschap ook regelmatig buiten de deur gaan eten. Heerlijk hoor. Nu komt het er zo weinig van.
Heb in principe alleen mijn moeder die al twee dagen in de week oppast en dan wil ik haar ook niet te veel vragen buiten die dagen. Mijn schoonmoeder is vorig jaar veel te jong overleden anders konden we het nog een beetje verdelen over de oma's, maar helaas.

Het is de hele dag aan het regenen en nu schijnt de zon. Wat hebben we daar nou aan?????

Ga zo even een muurtje verven. Kom straks nog even kletsen als er dan iemand is.

Debbie

wat ik ook nog even kwijt wil het maakt allemaal geen donder uit wat je eet
elke zwangerschap is anders
bij de tweede at ik heel weinig door de stress en at gezond en toch 18 kg aangekomen daarna 4 kg eraf na een half jaar nog steeds alleen die 4 kg die ik kwijtraakte bij de bevalling toen op dieet gegaan wou 20 kg afvallen en heb dat bereikt woog toen 59.3
en ik ben 1.68 dus dan ben je slank.

en van uiteten gaan wordt je niet dik en van eten bestellen ook niet je wordt er pas dik van als je savonds om 23:00 bestelt en als extraatje een shoarma naar binnen werkt.
en als je dat elke dag om 23:00 uur als extraatje bestelt en naar binnen werkt als je dat 1x of 2x per week zou doen wordt je er nog niet dik van.

als je uiteten gaat of bestelt wanneer je normaal een zelfgemaakte maaltijd zou maken
dan maakt dat geen klap uit je moet dan toch eten.

en voor de gene die weinig aankomen nou dat is dan mooi gelukkig voor jullie.

sommige mensen maken hun eten nog vetter klaar als dat eten wat ik eet als ik uit eten ga of bestel.
ik eet nooit vet ik bak alles in olijfolie ik eet geen vlees waar vet aan zit en gebruik dus ook geen margarines.
hopelijk is er nu meer duidelijkheid voordat erweer iemand begint over hoe dik ik wel niet wordt ik ben niet dik en als ik iets dikker wordt door de zwangerschap dan zorg ik er naar die tijd wel voor dat dat er allemaal weer af gaat.
ci lo...

ci lo ik geloof dat ik niet had moeten vragen hoeveel je bij je zwangerschappen bent aangekomen. Aan de reacties te zien. Sorry zo bedoelde ik het niet hoor. Wilde je absoluut niets verwijten.

Jammer dat je negatief hebt getest Bears. Geen bloed geeft idd moed hè.
Muurtje schilderen? Waar? In welke ruimte bedoel ik en welke kleur?
Uhm verder weet ik ff niet meer wat ik wou zeggen, sorry.

Liefs Nathalie

Ci Lo meis zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik wil niet dat je je rot voeld door mijn vraag. Ik vroeg het me af hoe dat gaat met zwangerschap en kilo's groeien. En was benieuwd hoeveel kilo's je tijdens je zwangerschappen was aangekomen. Omdat je bijvoorbeeld bij de 1e een pizza tik had. Je hebt mij toch niet horen zeggen dat je van uiteten gaan dik word? En wat dan nog als je wat steviger zou zijn. Niemand kan daar over oordelen toch. Het is belangrijk dat je gezond bent en dan dat je gezin gezond is.  
Nogmaals ik heb niet goed gelezen hoe jij het bedoelde. En waardeer je eerlijkheid gewoon overal in. Ik wou je echt niet kwesten met deze vraag hoor.

Liefs Nathalie

hai bears en nat
oke het is al goed

maar ik heb bij al mijn zwangerschappen opmerkingen gehad van mensen dat ik dikker werd of als ik iets wou eten dan kwam er een opmerking en zelfs vlak na de bevallingen wanneer je nog aan moet sterken.
altijd opmerkingen waar je niet op zit te wachten en die kwetsend zijn.

bij de tweede at ik haast niets en ook niet (ongezond) wat sommige dan ongezond noemen en toch 18 kg erbij en maar 4 eraf  mijn dochter woog 3065 gram hoe kan dat waar is dan het extra vocht en bloed en moedekoek etc gebleven dat is toch ook een paar kilo.
na een half jaar nog steeds alleen die 4 kg dus ben ik atkins gaan doen en 20 kg in 15 weken eraf dit heb ik ook naar de 3e gedaan en weer is dat me gelukt.
na mijn zoon had ik heel veel verschillende dieeten gedaan maar atkins werkt voor mij het beste en misschien dat ik na deze south beach ga doen dan krijg je meer koolhydraten binnen en dat kan ik wel gebruiken met 4 kids straks.

ik ben gewoon die opmerkingen zat meiden die heb ik al te vaak gehoord
je moet gewoon over eten kunnen praten zonder dat daar rare opmerkingen over komen en bears dat jij maar 7 kg aan bent gekomen en daarna alles er zo af dan mag jij je handen dicht knijpen wees daar super blij mee voor de meeste vrouwen gaat dat niet op.
kijk maar naar mijn tweede toen deed ik niets verkeerd maar toch 18 kg erbij.
en over dat uiteten gaan vanaf dat onze zoon geboren is hebben wij hem altijd mee uiteten genomen en daarna ook de andere kids mijn man en ik gaan nooit alleen wij doen alles samen met de kids.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan