WIE IN JULI NOD DEEL 2

Hey nathalie

Ik weet dat het er dom was, maar ja ik dacht met zoveel kwaaltjes moet het haast wel.
Maar niet dus.
Ben dankzij de test wel iets minder aan gaan denken en wat vrolijker geworden, zit nu in mijn hoofd dat het ook heel goed wel eens niet zo zou kunnen zijn.

Goh wat veel meiden de komende tijd, ben benieuwd.
Laten jullie snel iets van je horen??

Groetjes Mama2006

Snap ik goed meis, het kan ook stukje rust geven idd.
Maar het zou toch fijn zijn als je over een aantal dagen alsnog positief test
Bedoel het niet verkeerd hoor meis, maar tis gewoon zo jammer.

Hoe is het met de andere meiden, halloooo wakker worden, tis rot weer, dus kom maar ff forummen, hihih

Liefs Nathalie

Hey nathalie ik weet dat je het niet verkeerd bedoelde.
Wat jij zei dat dacht ik ook na de test

Het is inderdaad rot weer, Bah
Als goed is vanaf dins/woensdag mooi en warm weer, net op tijd moet daarna weer aan het werk!!

Groetjes Mama2006

he mama 2006,

ik heb hetzelfde gevoel hoor, kan het wat van me af zetten en met andere dingen bezig gaan, zoals een sollicitatie..
maar moet nu echt met Wieteke gaan spelen, die hangt steeds aan mijn rok (ze kan net zelf gaan staan, dus heeft nog een optrekje bezig!

groetjes en tot de volgende keer

Klarie

Hhaha ja die kleintjes willen wel aandacht hè. Voor je het weet heb je geen rok meer aan, hihih. Hier had ik vandaag met onze kat die veel aandacht vroeg. Steeds meer jengelen en niet weten wat hij wil. Toen moest ik op gegeven moment ff lachen. Ja Nathalie das dalijk ook zo met een kleine, dan kun je niet ff wanneer je wil op de bank zitten met je laptop en forum lezen, hihih. Nou ik heb het ervoor over hoor!

Zelfs op tv is iedereen zwanger, hahah.

Liefs Nathalie

hallo meiden
hoe gaat ie
ik heb net even bij gelezen

het wordt nu wel tijd dat er meer zwangeren bij komen.
reuze spannend allemaal.

gisteren naar carfield de kids in bed gegooid en toen nog 2 films met mijn man gekeken dus we lagen er weer tegen 2:00 uur in net als de avond ervoor. ook films zitten kijken.
lekker gezellig nu kan het nog het is nog vakantie.

o''ja over dat eten als een zwangere vrouw ergens zin in heeft moet ze dat gewoon eten anders is dat niet goed voor het kind.
en het maakt niet altijd uit of je wel gezond of niet gezond eet en of je veel of weinig eet elke zwangerschap is anders

eerste zwangerschap           30 kg erbij               veel eten           ongezond gegeten
tweede zwangerschap         18 kg erbij               weinig eten           gezond gegeten   veel stress
derde zwangerschap              19 kg erbij               veel eten            ongezond gegeten

na de 1e zw schap             binnen 2 weken       20 kg eraf
na de 2e                                           na een half jaar           4 kg eraf
na de 3e                                           na een half jaar           4 kg eraf

heel raar bij de meisjes alleen geboortegewicht eraf
ik ben na alle geboortes op dieet geweest en zal dat na deze ook doen
het is gewoon niet goed als je ergens zin in hebt als je zwanger bent dan moet je dat gewoon nemen als je dat niet doet is dat niet goed voor je kind en voor je zelf ook niet
en geniet er gewoon van zovaak ben je toch ook weer niet zwanger in je leven.
liefs ci lo...

Tijdens zwangerschap moet je natuurlijk niet gaan dieeten. En je hebt gelijk dat elke zwangerschap verschillend is. Maar het lijkt me wel dat je een beetje op moet letten. Het zou niet goed zijn als ik 20 of 30 kilo aan zou komen dat weet ik wel.

1e zwangerschap kwam je 30 aan en ging 20 af dus dan blijft er nog 10 over
2e zwangerschap 18 erbij dus dan zit je al op 28 kg en val je 4 van af blijft er nog 24 over. 3e zwangerschap 19 erbij dus dat is 43 - 4 kg = 39 kilo aangekomen na 3 zwangerschappen? Klopt dat? Of ben je toen nog verder afgevallen?

Je lichaam moet dat gewicht wel mee dragen natuurlijk, dan denk ik ff aan je rug, bekken, knieen. Dat is voor een zwangerschap wel erg zwaar allemaal. Misschien kom ik nu heel vijandig over maar dag niet mijn bedoeling. Tuurlijk moet je goed eten voor jezelf en de kleine. Anders gaat het ook niet goed.

Liefs Nathalie

hai nat
ik zei toch dat ik na elke bevalling op dieet ging

dus na mijn 1e 20 eraf toen dieeten 10 eraf dus o
          na mijn 2e     4 eraf toen dieeten 20 eraf dus nog lager dan voor die tijd
          na mijn 3e      4 eraf toen dieeten 20 eraf dus nog lager dan voor die tijd
wat denk je dat ik een tientonner ben.
ik weeg normaal rond de 62 ,   63 kg

dat dieeten na de bevallingen heb je blijkbaar over het hoofd gezien.
als ik wil en dat heb ik al 2x bereikt dan kan ik in 15 weken 20 kg afvallen.
ci lo...

Terug
Bovenaan