WIE IN JULI NOD DEEL 2

Sonja,

Had inderdaad zaterdag mijn NOD maar nog geen rdtjes. Meestal krijg ik last van mijn onderrug als het zover is maar dat heb ik ook nog niet dus het zit er nog niet aan te komen.
Moet me echt in houden om er niet nog een test tegen aan te gooien. Heb gisteren nog getest en dat was niets dus verwacht eigenlijk ook niet dat hij nog positief gaat worden .
Hoop alleen niet dat het weer twee weken gaat duren voordat ik weer ongie wordt.

Debbie

quote: mama 2006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2008 13:02:47'));

quote: ci lo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2008 11:58:13'));

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!
3/7
4/7  
5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!
6/7
7/7
8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje
10/7
11/7
12/7
13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!
14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje
17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje  negatief 20/7
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7
20/7
21/7
Janien, 21 jaar: 1e ronde - 1e kindje
22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje  zwanger !!!
23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje  negatief 20/7
24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje    negatief 20/7
25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)    
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
26/7  
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje
27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje
28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

hai sonja
jeetje vervelend zeg
das balen
maar je volgende nod op vakantie dus
misschien is het ook wel beter wat je zei om er minder mee bezig te zijn en om een maand over te slaan.
dat je hem straks op vakantie hebt lijkt me al super spannend.
nou en als je toch wilt beppen dan kun je je toch altijd nog bij aug aanmelden
jij moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.
en nu  is het toch allemaal even klote.
liefs ci lo

als ik je niet meer spreek heel veel succes de volgende ronde
en heel veel plezier op vakantie geniet ervan
en als je wil beppen ik heb ook een topic bij zwanger zijn.

hallo
ja ik had het zelf ook niet verwacht haha
ik had nog een testje in huis en dacht doe hem gewoon ik was van de eerste ook de eerste 2 maand ongi toen ik zwanger zag staan dacht ik dat kan niet maar toch is het waar!!!
heb nu nog 1 testje die doe ik morgen even ze moeten toch op he hihi
de verloskundige heeft gebeld en zei maak je niet druk komt wel vaker voor en omdat ik dat ook al eerder had dus zolang er geen buikpijn optreed moet je je niet zo druk maken

ben echt supper blij heb verder nergens last van alleen beetje moe en veel plassen
hopen dat dat zo blijft.
ga zo lekker optijd na bed moet weer om half 7 aan het werk bha maar we slaan ons er doorheen!!

jammer van de meiden die ongi zijn geworden maar nieuwe ronde nieuwe kansen dus zet hem op!!!!!!

kiefs sirion

hai leepat (patricia)
ik hoor niets meer van je
gaat het wel goed met je
heb jij morgen niet dat gesprek bij de gyn?
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo volgens mij kan jij gedachten lezen. Ik had al de tijd al niet meer op het forum gekeken en dacht net ga eens kijken en zie gelijk een berichtje dat je aan me dacht heel lief van je. Eerlijk gezegd heb ik niet zo veel achter de laptop gezeten omdat ik niet iedere keer mijn gezeik hier wou vertellen want zo lekker heb ik me niet gevoeld en niet lullig bedoeld maar kon het ook even niet opbrengen om leuk te zijn voor een ander. (niet verkeerd opvatten aub) maar de meeste hebben leuke verhalen en ben ook echt blij voor jullie en dan kom ik iedere keer dat ik me niet lekker voel enzo... dat wou  ik jullie even besparen.

Maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen morgen moet ik naar de Gyn ben best een beetje zenuwachtig maar meer omdat ik dus vorige week in het ziekenhuis lag en bang ben dat ik rot nieuws krijg. Hopelijk kan de Gyn mij een beetje gerust stellen ik krijg langzamerhand het gevoel dat het bij mij nooit gaat lukken. Ik weet ook niet goed wat me te wachten staat ik lees zo nu en dan wel eens wat over hormonen e.d. nou we wachten maar af wat hij te vertellen heeft.

Ik had wel gelezen dat je ouders niet zo leuk reageerd op je zwangerschap wel rot voor je hoor is dat inmiddels een beetje bijgedraaid je oma zou toch met je moeder praten of niet?

Ik zag dat we weer een zwangere in ons midden hebben Gefeliciteerd Sirion  hoop dat je een mooie zwangerschap krijgt en dat je ervan kan gaan genieten.

nou ik voel me nu verder weer een stuk beter hoor heb even een grote schoonmaak in me huis gehouden en zit er weer netjes bij hihi.
Ik ga weer flink klussen de komende 2 weken weet niet wanneer mijn NOD is maar ga dat ook niet uitrekenen anders wordt ik gek ik wacht het gewoon rustig af ga ook niet mijn eisprong uitrekenen ik ga gewoon veel klussen en afwachten ik maak me anders echt gek.

Hoi Nathalie hoe is het met je sorry dat ik niet meer zoveel gekletst had er niet zoveel zin in.

veel liefs en bedankt voor jullie bergip
patries

Hey Lieve meiden, hier weer druk dagje gehad, ook al had ik gedacht dat het wat rustiger zou worden omdat ik niet echt iets in mijn agenda gepland had qua therapie. Morgen namelijk heel veel revalidatie.

Ik wou toch ff bij jullie kijken hoe het hier gaat. Want deze week idd veel meiden hun nod en hoopte op positief nieuws. Jammer Sonja dat je ongi bent geworden meis. Bears voor jou is het nog steeds spannend hè. Ik duim nog gewoon ff voor je verder hoor. En ook voor alle andere meiden die op het wachtbank je staan.

Sirion wat fijn en goed nieuws dat je ZWANGER bent. Hadden we net ff nodig hier zeg. Want er kwamen wel steeds meer rode gezichtjes hier bij. Wat fijn voor jullie!
Dus de 1e twee maanden van je vorige zwangerschap ben je gewoon ongi geworden? Ook een paar dagen dan of alleen maar 1x bloedverlies? Wat spannend lijkt me dat dan want je schikt toch als je bloed ziet hè. Wat fijn dat je gyn/vk je gerust gesteld heeft. Ben echt blij voor julie.

Ci Lo jij ook alweer paar daagjes langer zwanger meis. Dus de kids wouden je niet echt laten slapen vanmorgen? Welke films hebben jullie allemaal gekeken? Op tv of dvd's? Gezellig hoor samen met je mannetje. Heb je vanmiddag nog een beetje kunnen rusten?

Patricia meis het geeft niks dat je ff tijd voor jezelf nodig had. Fijn dat je je nu wat beter voeld. En heel veel geluk & succes morgen bij de gyn. Hopelijk kan die je gerust stellen. Ik denk aan je en duim voor je. Als je je wat beter voeld kom je gewoon weer gezellig kletsen, deal? Dikke knuff!

Hier gaat het best goed. Geen tekenen van rd-tjes, eerder aparte gevoelens en dromen, echt heelll gek. We moeten maar afwachten hè.

Fijne avond en tot snel!

Liefs Nathalie

hai patricia
ik kan jou heel goed begrijpen dat je soms of een tijdje geen zin hebt om te beppen.
en dan moet je dat ook gewoon niet doen.

ik hoop dat je morgen wat meer weet naar dat gesprek met de gyn.
en dat je daar opgelucht weg gaat
en ik hoop dat je heel snel zwanger raakt
het heeft nu lang genoeg geduurd

verder mijn ouders zijn nog niet veranderd mijn moeder doet nog steeds zo achterlijk
morgenmiddag ga ik met de kids bij haar op visite ben benieuwd hoe ze dan gaat doen.
het is gewoon niet leuk ze verpesten gewoon iets wat heel mooi hoort te zijn en hun maken dat kapot en dat kunnen ze later niet meer fiksen of terug draaien.

nou succes morgen
en dan hoor ik wel weer van je
liefs ci lo knuffel

Terug
Bovenaan