Ja, ik begrijp wat je bedoeld soms kunnen ouders je echt kwetsen zonder dat ze er erg in hebben en in jouw geval is het helemaal apart want ze horen juist blij te zijn voor je!! Ik denk en tuurlijk ik ken jullie verder niet en je ouders ook niet, maar het lijkt me meer bezorgdheid dan dat ze het je niet gunnen. En eerlijk gezegd ik zou het gewoon openlijk vragen als je daar bent anders blijf je hier 9 maanden mee zitten meid dat is ook niet goed voor je. Je wil gewoon dat je ouders het leuk vinden en ze moeten het gewoon accepteren er zit niets anders op maar het is niet leuk als ze dit op deze manier voor jullie verpesten, echt waar meid eerlijkheid duurt het langst dus gewoon over praten en misschien dat ze het anders gaan inzien en dat ze je een knuffel geeft ik zou ook gek worden als me moeder zo zou doen.
En voor alleeeeeeee meiden die hun NOD hebben deze week heel veel succes ik wil veel smilies zien want die rode ettertjes winnen teveel vinden jullie niet hihi.
Hoi Nat, ja ik ben blij als het morgen is hopelijk meer duidelijkheid heb het ook gelijk weer stervens druk op me werk ben vandaag weer begonnen en vakantie periode van de andere ook dus zit met heel weinig mensen ben bang dat ik de hele week moet overwerken. Nog 2 weekjes dan gaan we heerlijk een weekje naar de veluwe heb er zo'n zin in Zijn er nog mensen die het zonnetje in een ander land op gaan zoeken???? want hier in Nederland is het ver te zoeken! alhoewel Piet paulusma heeft gezegd dat het van de week weer mooi weer wordt dus laten we maar hopen.
ik ga tv kijken las vegas komt zo kijk ik vaak naar
doeg meiden
liefs
patries
ik altijd met me lange verhalen...... ik heb wat in te halen geloof ik haha