WIE IN JULI NOD DEEL 2

hai nat
hier de films die ik de afgelopen nachten heb gekeken

mr brooks
hitman
no country for old men
the assasenation of jesse james
10000 bc
rambo 4

hele mooie films en we hebben er nog 3 liggen.
liefs ci lo...

Ja, ik begrijp wat je bedoeld soms kunnen ouders je echt kwetsen zonder dat ze er erg in hebben en in jouw geval is het helemaal apart want ze horen juist blij te zijn voor je!! Ik denk en tuurlijk ik ken jullie verder niet en je ouders ook niet, maar het lijkt me meer bezorgdheid dan dat ze het je niet gunnen. En eerlijk gezegd ik zou het gewoon openlijk vragen als je daar bent anders blijf je hier 9 maanden mee zitten meid dat is ook niet goed voor je. Je wil gewoon dat je ouders het leuk vinden en ze moeten het gewoon accepteren er zit niets anders op maar het is niet leuk als ze dit op deze manier voor jullie verpesten, echt waar meid eerlijkheid duurt het langst dus gewoon over praten en misschien dat ze het anders gaan inzien en dat ze je een knuffel geeft ik zou ook gek worden als me moeder zo zou doen.

En voor alleeeeeeee meiden die hun NOD hebben deze week heel veel succes ik wil veel smilies zien want die rode ettertjes winnen teveel vinden jullie niet hihi.

Hoi Nat, ja ik ben blij als het morgen is hopelijk meer duidelijkheid heb het ook gelijk weer stervens druk op me werk ben vandaag weer begonnen en vakantie periode van de andere ook dus zit met heel weinig mensen ben bang dat ik de hele week moet overwerken. Nog 2 weekjes dan gaan we heerlijk een weekje naar de veluwe heb er zo'n zin in Zijn er nog mensen die het zonnetje in een ander land op gaan zoeken???? want hier in Nederland is het ver te zoeken! alhoewel Piet paulusma heeft gezegd dat het van de week weer mooi weer wordt dus laten we maar hopen.

ik ga tv kijken las vegas komt zo kijk ik vaak naar

doeg meiden

liefs
patries

ik altijd met me lange verhalen...... ik heb wat in te halen geloof ik haha

Is juist leuk iets van je te horen Patricia, dus typ maar end weg, hihih
Ci Lo jammer dat je moeder nog niet echt is bijgedraaid.
Heeft je oma nog met haar gesproken of weet je dat niet?

Liefs Nathalie

goedemorgen meiden

ik zie nog geen smilies
bears en janien hebben hun nod al gehad
en vandaag zijn carolinda en tallutah aan de beurt
carolinda had al gezegd dat haar pc er af zou gaan voor een paar dagen maar ik hoop dat ze toch nog reageert.
dus vandaag kunnen er 4 meiden zwanger zijn gaat er nog iemand testen vandaag?
nou ik hoor het wel spannend hoor toi  toi toi
liefs ci lo...

Ook ik duim heel erg mee. Ondanks mijn drukke dag wou ik toch ff bij jullie komen buurten. Om jullie hart onder de riem te steken en hele fijne dag te wensen. Ook al is het zonnetje nog ver te zoeken.

Hopelijk snel positief zwangerschaps nieuws, dat kunnen we hier wel gebruiken.

Liefs Nathalie

lieveklarie
hoe is het met jou
weet je al meer en wanneer ga je je weer testen?
liefs ci lo...

Meiden ik heb me daar toch een honger. Zelf vannacht, ben ik naar beneden gegaan om ff koekje te eten, omdat ik me zo gammel voelde. Vanmorgen groot bak Yoghurt & muesli terwijl ik normaal niet zo'n ontbijter ben en nu alweer honger. Is dit normaal?

Liefs Nathalie

Goedemorgen meiden.

Wil graag even jullie mening horen. Heb zondag voor het laatst getest en ben nog niet ongie. Mijn borsten voelen heel erg opgeblazen en ook mijn buikje is opgezet. Dit laatste kan natuurlijk doordat ik ongie zou moeten worden.

Nu is mijn vraag: Wanneer zouden jullie weer een test uitvoeren? Nog een paar dagen wachten of zouden jullie het al doen. Baal zo van het wachten maar wil niet weer een negatieve test in handen hebben.

Vakantie. Wij willen in september nog een weekje weg maar hebben nog geen idee waar we naartoe gaan. Het wordt gewoon een last minute en dan kunnen we kijken wat het weer in Nederland doet of dat we het wat verder op zoeken.

Debbie

Terug
Bovenaan