WIE IN JULI NOD DEEL 2

jeetje nat
wat balen bloed je nog steeds dan
weet je zeker dat het niet wat anders is
bv innesteling of bloed na het vrijen of een beetje ongie bloed terwijl je wel
zwanger bent
ik vind het echt balen voor je
liefs ci lo       heel veel succes de volgende ronde

Hhhaha nee helaas weet ik het niet zeker. Ik verlies nu wel bloed ja
Maar lijkt me raar dat het innesteling is, dat het aan blijft houden
Ik weet het niet hoelang het aanhoud. Tis gewoon anders. Minder hevig en ben benieuwd hoeveel dagen het aanhoud. Ik wacht gewoon af meiden. Zet mezelf nu gewoon in ronde 6, en we zien wel! Kan altijd nog eens een testje doen hè.

Anoniem heb jij de huisarts nog gebeld meis? Ben je er inmiddels achter hoe het bij jou zit? Want moest daar ineens aan denken van jij hebt ook gewoon bloed verloren toen en blijkt nu zwanger te zijn, maar zo'n korte cyclus lijkt me gek, dus misschien al wel langer zwanger. Ik heb nu echt zo iets van ach wat maakt het uit misschien kom ik er over een paar weken wel achter dat ik toch zwanger blijk, dan ben ik gewoon al wat verder, hihih.

Ik durf daar niet op de hopen hoor meiden, maar kan niet ontkennen dat heel soms mijn gedachten daar wel naar uit gaan. Er kloppen dingen niet. Misschien krijg ik vrijdag tijdens behandeling van osteopaat wel meer duidelijkheid. Ik ga naar die man omdat die goed is, ook al is het ver weg. Heb er wel baat bij, al is het maar voor heelll ff. Hoop gewoon nu dat het eeen paar dagen langer mag duren. Dat ik minder last van mijn nek en andere gewrichten heb.

Liefs Nathalie

hai nat
ja dan wordt het toch augustus he
maar misschien heb je wel gelijk en wordt dat jouw maand

ik had toch een topic geopend zwangere meiden van het juli nod lijstje!!!
nou die heb ik nu naar het maart forum verhuist
omdat er bij ons weinig gekletst wordt
en ik denk als we eenmaal daar zitten dat er meer meiden mee gaan kletsen
en we hebben hier nog 4 meiden als ze zwanger zijn dan zijn ze in april uitgerekend
maar dan zijn ze bij ons ook van harte welkom
want het ging om de meiden die op dit nod lijstje hadden gestaan en de rest is natuurlijk ook welkom
heb jij ook niets van mama iris , nijntje , en lot gehoord
nou ik hoor het wel
liefs ci lo...

Nee die meiden heb ik hier al hele tijd niet gezien.
Misschien zijn ze op vakantie. Kan me ook niet herhinneren dat ze mee hebben gekletst. Ik ga me nog niet aanmelden in augustus nod lijstje
Aangekomend weekend ben ik weg. En ga midden/eind aug waarschijnlijk ook nog ff naar Luxemburg, dan mogen we de caravan van mijn schoonouders lenen. Dus heeft weinig zin om daar te kletsen. Als ik ergens klets wil ik dat ook actief doen en me niet verplicht voelen om te kijken hoe het daar is. En dan eerst tig pagina's moeten terug lezen, dat red ik gewoon niet qua concentratie, geheugen en energie.
Misschien dat ik me nog bedenk. Maar ik klets zowiezo al vanaf het begin bij de Kwebbelmeiden van Maart omdat ik in maart gestopt ben met de pil en bij de KIuskippies. Nog wel meer topics hoor, maar daar zowiezo te vinden.

Waar kan ik jou vinden als ik wil weten hoe het met je is?

Liefs Nathalie

Hey nathalie,

Hoop echt voor je dat het raak gaat worden in ronde 6 ( en anders dat het nu al raak is!) je weet het niet..ik heb met de verloskundige gesproken, zij weet het ook niet, de echo zal het uit moeten wijzen!  
Heftig menstrueren en zwangerschap gaan niet samen, maar een eisprong een week na de menstruatie en daarop die week al een positieve test is erg bijzonder zei ze. Dus ben nog steeds erg onzeker, dalijk zit er toch iets niet goed ofzo!En wel 3x gevraagd of ik wel echt zwanger ben dan, maar dat is toch echt wel zo!  En dan duurt het nog lang tot eind aug.!  Maar zij gaat toch echt uit van 10 juli ook ivm die innestelingsbloeding ( al was dat ook weer niet helderrood bloed) dus dan ben ik pas 2,5 week zwanger.
Maar zo zie je maar, een lichaam kan raar in elkaar zitten en het kan allemaal ( ook al beweert meerendeel van niet!) iedereen is anders! Dus zeker als je menstruatie nu anders is, kan het goed zijn dat je zwanger bent! Dus hou moed! Wacht het nog even af en wie weet, dalijk als je er eigenlijk niet meer op rekent... en anders wordt ronde 6 vast jouw ronde, met zo'n sterk voorgevoel!

liefs dinah

bij het zwanger zijn forum of maart forum
ik ben nl van het ene naar het andere verhuist
maar bij allebei heet het
zwangere meiden van het juli nod lijstje!!!

dus dat is lekker gemakkelijk
ik hoop dat we elkaar hierna nog spreken
want ik zou het raar vinden als het nu afgelopen was
dus we blijfen wel beppen he

sahiton hoe gaat het met je
kun je de spanning nog aan
nog 1.5 dag wat spannend
ik hoop het voor je meid
liefs ci lo...

he hallo Allemaal

Wat balen zeg Nathalie dat je eh ja gedeeltelijk ongi bent geworden.
Ik hoop dat het toch nog anders is.

En Moon ook al pfff nou ik hoop dat ik iets positiefs kan brengen.
Maar vanaf morgen wordt het pas spannend.

Ik heb nog geen gevoelige borsten wel jeuk bij mijn littekens onder bij mijn bikinilijn,maar kan ook van de warmte zijn.
Heb ook ooit een cyste laten verwijderen die buiten de baarmoeder zat.

Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen is nog 2dagen tot aan mijn NOD maar ja kan ook later zijn.
Ik weet het ook even niet meer .

gr Sahiton

Nou op dit moment heb ik niet sterk gevoel van ohh ronde 6 dat is het
Ik heb voornamelijk het gevoel van tis goed zo. Ik ga lekker genieten van mijn mannetje, de rust die ik ga in bouwen en wil vast houden, luxemburg en nog meer mooie dingen. Als het dan niet meer goed komt dan weet ik het niet meer!!! Heb op een of andere manier een goed gevoel over behandeling bij osteopaat. Misschien draagd dat een steentje bij.

Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan