Hey nathalie,
Hoop echt voor je dat het raak gaat worden in ronde 6 ( en anders dat het nu al raak is!) je weet het niet..ik heb met de verloskundige gesproken, zij weet het ook niet, de echo zal het uit moeten wijzen!
Heftig menstrueren en zwangerschap gaan niet samen, maar een eisprong een week na de menstruatie en daarop die week al een positieve test is erg bijzonder zei ze. Dus ben nog steeds erg onzeker, dalijk zit er toch iets niet goed ofzo!En wel 3x gevraagd of ik wel echt zwanger ben dan, maar dat is toch echt wel zo! En dan duurt het nog lang tot eind aug.! Maar zij gaat toch echt uit van 10 juli ook ivm die innestelingsbloeding ( al was dat ook weer niet helderrood bloed) dus dan ben ik pas 2,5 week zwanger.
Maar zo zie je maar, een lichaam kan raar in elkaar zitten en het kan allemaal ( ook al beweert meerendeel van niet!) iedereen is anders! Dus zeker als je menstruatie nu anders is, kan het goed zijn dat je zwanger bent! Dus hou moed! Wacht het nog even af en wie weet, dalijk als je er eigenlijk niet meer op rekent... en anders wordt ronde 6 vast jouw ronde, met zo'n sterk voorgevoel!
liefs dinah