A
Anoniem
Guest
@nathalie dank je voor de felicitaties wij zijn er ok erg blij mee. Het was de eerste ronde voor het eerste kindje na 7 jaar pil. Wel gehoopt maar niet gedacht dat het zo snel zou gaan! Nu maar hopen of alles goed is! Zijn bij jou nu wel of geen rd tjes gesingaleerd?! k snap t niet helemaal meer... toch nog stille hoop?? Ik hoop het zo! Dus toi toi! Maar lekker naar de film geweest? Heerlijk. wij zijn vandaag lekker met vrienden weze varen, nog ff lekker gezwommen heerlijk deze dagen. Ik heb al bijna het vakantiegevoel. (moet alleen nog 3 weken werken pffff).
@anoniem wat een verhaal zeg, lastig om nu te weten heolang je al zwanger bent, maar idd het belangrijkste is dat je zwanger bent! Hoe voel je je nu? Ook een beetje raar gevoel in je buik?? Ik kan niet eens meer heel erg lekker op mij zij liggen in bed, net of je je buikspieren iets te enthousiast hebt getraind hihi
@anoniem wat een verhaal zeg, lastig om nu te weten heolang je al zwanger bent, maar idd het belangrijkste is dat je zwanger bent! Hoe voel je je nu? Ook een beetje raar gevoel in je buik?? Ik kan niet eens meer heel erg lekker op mij zij liggen in bed, net of je je buikspieren iets te enthousiast hebt getraind hihi