WIE IN JULI NOD DEEL 2

@nathalie dank je voor de felicitaties wij zijn er ok erg blij mee. Het was de eerste ronde voor het eerste kindje na 7 jaar pil. Wel gehoopt maar niet gedacht dat het zo snel zou gaan! Nu maar hopen of alles goed is! Zijn bij jou nu wel of geen rd tjes gesingaleerd?! k snap t niet helemaal meer... toch nog stille hoop?? Ik hoop het zo! Dus toi toi! Maar lekker naar de film geweest? Heerlijk. wij zijn vandaag lekker met vrienden weze varen, nog ff lekker gezwommen  heerlijk deze dagen. Ik  heb al bijna het vakantiegevoel. (moet alleen nog  3 weken werken pffff).  

@anoniem wat een verhaal zeg, lastig om nu te weten heolang je al zwanger bent, maar idd het belangrijkste is dat je zwanger bent! Hoe voel je je nu? Ook een beetje raar gevoel in je buik?? Ik kan niet eens meer heel erg lekker op mij zij liggen in bed, net of je je buikspieren iets te enthousiast hebt getraind hihi

Zo 1 dagje niet online geweest en twee zwangeren erbij. Super. Onwijs gefeliciteerd.

Nathalie. Balen zeg dat de rd-tjes toch zijn gekomen. Bij mij is het de afgelopen dagen ook veel minder als normaal. Beetje vreemd maar ga er maar vanuit dat het  gewoon mijn periode is en dat we naar augustus door zijn. Kunnen we daar weer verder kletsen als je zin hebt.

Gisteren verjaardag van mijn mannetje gevierd en vandaag lekker bij mijn moeder op het terras gezeten. Kind heeft heerlijk in badje met water zitten spelen dus helemaal super zo. Heb verder niet echt veel gedaan dus weinig te vertellen.

Debbie

Hoi meiden,
Iemand had bij mijn naam al een boos gezichtje neergezet, en inderdaad  zijn bij mij helaas gisteren de rode duiveltjes weer gekomen.
Op naar ronde 24 maar weer.
Voor de meiden die wel meer geluk hadden...gefeliciteerd
Voor de meiden die net als ik weer een ronde verder zijn...kop op, voor ons komt ook echt die dag dat we wel een positieve test in onze handen zullen hebben,
groet,  MOON

Ik snap het niet meer meiden. Of ze er nu wel of niet zijn! Ik hou jullie maar gewoon op de hoogte. Ik ga gewoon verder met temperaturen en tis gewoon raar, amper bloed hier. Lijkt tot nu toe op innesteling, maar daar durf ik niet goed meer op te hopen.

Liefs Nathalie

hallo nat
wat irritant zeg
ik hoop dat je als nog   zwanger bent
nou ik kijk nog even op het zwanger zijn forum
en dan ga ik pitten ik ben zo moe
tot morgen ik hoop echt dat de duivels weg blijven
liefs ci lo succes

Nathalie,
Hoop zo voor je dat je zwanger bent! raar zeg, maar er is nog hoop! Misschien is het inderdaad een innestelingsbloeding en ben je zwanger!! Denk aan je en duim voor je! En houd ons op de hoogte!

Liefs Dinah

ha Nathalie,

Ik  super voor je en hoop dat je zwanger bent.

Liefs Wijnie

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje  zwanger!!!
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
26/7
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje  zwanger !!!

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje  ZWANGER!!!!!!!
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)  
Mama Iris, 3e ronde - 2e kindje
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje

28/7  
Nijntje, 24 jaar:  2e ronde - 1e kindje
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

Terug
Bovenaan