WIE IN JULI NOD DEEL 3

he hallo

Alweer het 3e deel gaat toch nog snel ondanks er nog zo weinig zijn.

Hier heeft het wel geregent maar   geen grote plassen achter gelaten.
Hoe is het met jou Nathalie heeft de ongi echt doorgezet?

hihi moest wel een beetje om je lachen Lot dat je vandaag ook al een test had gedaan.
Ja ik ben ook ongeduldig maarja wachten dus.

Ik moest een mnd mijn temp bij houden,maar ga nog maar een mnd verder mocht de GYN het van meerdere maanden nodig hebben.

Ik heb ook nog wel wat kwaaltjes maar kan ook ongi zijn.
ja dat met dat temp klopt wel zo ongeveer.
Ben wel blij dat het vandaag iets koeler is,dan kan ik beter slapen.

gr Sahiton Zo lang ik nog niet zwanger ben noteer ik nog niet mijn echte naam er kunnen misschien toch bekende voor bij komen.

@ Sahiton,  haha, ja ongeduldig ben ik wel idd, komt vooral omdat ik al 2 weken zwangerschapsverschijnselen heb en echt het idee had dat ik zwanger was.. Heb ook al een sensi test gedaan 4 dagen geleden die je 6 dagen voor je NOD zou kunnen doen, ook negatief.. En vanmorgen dus een clear blue, weer negatief.. Morgen testen zal geen verschil uit maken denk ik zo.. Ben iig nog niet ongi en heb ook niet het gevoel dat ik dat ga worden binnen nu en korte tijd. Dus wacht nog maar een week en dan test ik weer, als ik dan nog niet ongi ben.. Ga jij morgen weer testen? Heb jij het gevoel dat je zwanger bent? Is dit je eerste? Ik heb al een dochtertje van 15 maanden.

@ Nathalie, thanks voor je duim! Ben je inmiddels al gestopt met de pil?

Liefs Lot

Ik blijf ook nog wel ff hangen hier hoor al hoor ik bij nod augustus, vnd het hier ook wel gezellig en ben heel nieuwsgierig naar Lot en Sahi....(sorry) of zo zwanger zijn, hoop het echt voor jullie.

En 3e alweer, gaat echt hard hiero, wel leuk hoor, ga regelmatig ff zitten lezen.

Hier hebben we vanmiddag 1 bui gehad en toen scheen   de zon alweer en nu nog steeds, hebben dus mazzel hier, tis ook nog erg warm hoor.

Alles goed verder met iedereen?

Liefs

pfff wat is het waaaaarm het heeft al wel geonweerd maar het blijft benauwd. Ik hoop dat we hier kunnen afsluiten met twee
@Nathalie balen voor je dat je ongi bent geworden nou hopelijk wordt augustus onze maand.
Heb niet zoveel te melden ja heb gisteren zo,n mega zwembad gekocht . Dus ik vandaag heel dapper in mijn zwemkleding brrrrrrrr is het water toch wel koud. Eindelijk en wel in het water  Eva weer wakker. Dus ik weer uit het water kijk ik achter me flits lichten dus onweer zucht. Nou ja morgen wordt het weer 27 graden dus ik ga dan heerlijk zwemmen.

Liefs Linda,

hallo

Lekker zeg zo'n zwembad vooral nu morgen weer een poging.

Ja heb dat ook vaak wil ik net lekker gaan lezen is madam wakker of eh ze heeft gepoept en wil daarna niet meer verder slapen.

Ik had ook echt wel zwangerschapsverschijnselen ruik ook nog steeds wat sterker,maar heb toch het gevoel dat mijn lichaam me fopt.
Meestal doe ik toch maar een test dan weet ik het en kan ik gaan wachten op de rd.
Maar moet morgen eerst een test kopen kunnen goedkope merken ook kruidvat of zo?

Mijn dochter is 2jr en bijna 4mnd alweer de tijd gaat snel, ik ben dus alweer bijna 11 rondes verder. Hierna heb ik een afspraak op 18-8 bij de GYN net voor mijn vakantie.
vandaag was ik erg down maar nu gaat het weer wat beter.

hierna ga ik ook naar aug forum.
gr Sahiton

Hoi hoi

Ben er ook nog hoor. Blijf tot het einde van de maand en dan maar over naar de volgende topic.

Nog twee meiden deze maand hun NOD. Zijn er niet veel meer dus hoop dat er nog twee  bij komen.

Hoop dat degene met  ook op het augustus NOD komen kletsen want daar is het nog erg stil. Daar zit ik helemaal aan het einde van de maand met mijn NOD (27ste) dus nog heel wat dagen om te kletsen.

Pfff ben nu al 20 x heen en weer gelopen naar mijn dochter. Wil weer niet slapen en komt er elke keer uit. Weet niet hoelang ik er nu over heb gedaan om dit stukje te tikken maar volgens mij bijna een half uur. Niet normaal. Hahaha soms twijfel ik wel of ik wel aan een tweede moet beginnen als mijn dochter weer eens van die buien heeft dat ze niet wil luisteren of wil gaan slapen.

Debbie

Volgens mij is iedereen aan het genieten van het mooie weer ofzo of lekker lui voor de tv.

Ik heb net even een stuk zitten leren voor mijn werk en ga ook nog even tv kijken.

Prettige avond allemaal.

Debbie

Hi meiden dacht nog ff kijken voor het slapen gaan. Toen ik vanmiddag thuis kwam van fysio ben ik nog ff gaan liggen. Was namelijk ff de stad geweest, want moest nog wat dingetjes halen, voordag vrijdag weekendje naar Luxemburg gaan. Maar was daarna zo moe dacht maar ff liggen, want dit trek ik niet. En heb maar 3 winkels gehad ofzo. Ik ging weg met 30 graden en kwam thuis met 17 graden. We hebben hier noodweer gehad meiden. Vertel morgen wel verder, nu geen zin meer in/ geen fut meer voor!  Gelukkig hier geen schade in huis.

Wou nog ff laten weten dat ik aan jullie denk en gewoon door blijf duimen.
Ik klets niet meer in aug tot nu toe omdat ik midden aug op vakantie ga en er dus met mijn nod niet ben. En volgende week ook nog paar dagen in Luxemburg blijf. Mijn vriend zei al denk toch eens aan jezelf, waarom blijf je niet paar dagen langer bij mijn ouders. Mijn schoonouders hebben daar seizoensplaats namelijk en nu vakantie. Dus mijn schoonmams vind het wel helemaal super hoor, dat ik nog paar dagen extra blijf. Heb de afgelopen weken/maanden zoveel revalidatietherapie gehad dat het me allemaal ffies te veel is soms. En ze gaan ook schrappen in mijn programma, ik moet keuzes maken wat ik wel en niet doe qua therapie. En denk dat het idd beter is.

Morgen lekker helemaal niks in mijn agenda staan. Kweet niet wat me overkomt, hihi. Dus kom morgen wel weer ff buurten. Ga nu lekker slapen.

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan