WIE IN JULI NOD DEEL 3

NOD JULI
1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje  zwanger!

3/7

4/7  

5/7
Brasilgirl, 25 jaar, 1e ronde - 1e kindje  zwanger!

6/7
7/7

8/7  
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje

9/7
Anke, 35 jaar: 1e ronde - 1e kindje

10/7
11/7
12/7

13/7  
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje  zwanger !!!
Anoniem2008, 22 jaar: 1e ronde - 1e kindje  zwanger!!!
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1e kindje  zwanger !!!

14/7
Mamoetje1006, 7e ronde, 1e kindje (38 dgn)

15/7
Chantalle, 23 jaar: 1e ronde, 2e kindje
Ramona, 24 jaar 2e ronde - 1e kindje

16/7
Wietske, 37jaar: 13e ronde - 1e kindje

17/7
18/7
19/7  
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
Keetje, 27 jaar: 2e ronde - 1e kindje 16/7

20/7
21/7

22/7  
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
26/7
Sirion, 25 jaar: 3e ronde - 2e kindje  zwanger !!!

23/7
Klarie, 29 jaar: 1e ronde -  3e kindje

24/7  
Wijnie, 27 jaar:  6e ronde - 1e kindje  ZWANGER!!!!!!!
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje

25/7  
MOON, 23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn. m.b.v. Clomid en Pregnyl)  
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
Roosje, 28 jaar: 1e ronde - 1e kindje

27/7
Estherx1975, 32 jaar:  6e ronde - 1e kindje
28/7  
30/7  
Sahiton, 33 jaar: 11e ronde - 2e kindje
Lot, 24 jaar, 1e ronde - 2e kindje

Sahiton en Lot ik hoop echt dat jullie zwanger zijn zo een leuke afsluiter zijn van de NOD juli. Ik duim voor jullie!!!!!!!!!

Hoi Ci Lo alles goed me jou? en met je mannetje en je kids ook? jij gaat neem ik aan niet meer verder kletsen met augustus NOD ik zal je af en toe een opzoeken op het zwager forum en lezen hoe het met je gaat.

Nathalie lekker hoor er even tussen uit gelijk heb je heeft een mens nodig. Heb zelf vanaf vrijdag lekker 3 weken vrij daar ga ik ook van genieten. Was het zo'n rot weer bij jullie? Wij hebben nergens last van gehad geen druppel gezien. Ik doe ook niet mee met NOD augustus hoe graag ik ook zou willen, maar ik wil eerst meer zekerheid. Geniet lekker van je vakantie.

Nou meiden ik weet niet of ik nog kan kletsen de komende dagen want heb nu komende 2 dagen avonddienst en vrijdag gaan we als ik uit me werk kom direct weg naar de veluwe lekker een weekje weg. Moet morgen naar de Gyn dus duimen dat ik snel geholpen kan worden zodat ook mijn droom ooit uit kan komen.

voor alle andere meiden veel succes met de volgende ronde en hopen dat augustus jullie maand is.

ik ga slapen want zoals je kan zien is het weer veel te laat.

veel liefs
Patricia

Hallo meiden,

Vandaag mijn NOD, niet ongi, nogsteeds niet het gevoel dat het gaat komen, weer een negatieve zwangerschapstest, heb er zelfs twee gedaan van twee verschillende merken maar nee hoor.. Ik denk dat ik er maar vanuit ga dat ik mee ga met ronde twee, we zullen zien wanneer de rd'tjes gaan beginnen, en zo niet merk ik het dan wel. Van dat testen de hele tijd wordt ik alleen maar gefrustreerd geloof ik.

Liefs Lot

Hey Lot,

Ik ken je van het gestopt in juni forum. Balen voor je meid! Misschien heb je te vroeg getest???

Ik zit min of meer in hetzelfde schuitje. Ik had vorige week donderdag mijn NOD, heb zaterdag negatief gestest, maar nu nog steeds geen ongi. Heb ook totaal geen ongi klachten. Dit  wordt echter wel mijn eerste ongi na het stoppen met de pil, dus misschien laat de ongi lang op zich wachten? Wordt dit ook jouw eeste ongi na de pil?

Succes meid!

X hopje

Hej Hopje!

Ja we hebben inderdaad eerder geklets op in juni gestopt..

Ik heb 1 juli dus mijn inplanon laten verwijderen. Werd wel 2 juli gelijk hevig ongi voor 6 dagen, hoelang mijn cyclus dus is weet ik ook niet. Als ik uit ga van 28 dagen, wat gemiddeld zou zijn, heb ik dus vandaag mijn NOD..

Idd de zelfde gevoelens als jij, geen ongi gevoel, wel misselijk en twee weken zwangerschapsverschijnselen gehad.. Testen zal idd wel te vroeg zijn maar aan de andere kant, misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek en ben ik gewoon echt niet zwanger..

Wachten maar of ik ongi ga worden.. Hoeveel dagen ben jij nu dan "over tijd"?

Liefs Lot

Hey Lot,

Morgen ben ik 1 week overtijd. En ik ga dan denk ik nog 1x testen.
Klets je ook nog een keertje mee op het andere forum? Daar sta je nog steeds in ons lijstje en is iedereen benieuwd naar je!

Succes!

X hopje

Hi Meiden wou ff zeggen dat er hier geen bloed meer te zien is
Ik snap er niks van, maar vind het best zo. Ik denk dat ik morgen toch nog ff test om zeker te weten dat dit allemaal wel klopt. Wil gewoon graag duidelijkheid moet vrijdag naar osteopaat in Zeeland, dus wel belangrijk dat ik dan weet hoe of wat. Of misschien kan hij het ook wel aan me zien of voelen hoor. We wachten af.

Ik heb besloten een paar dagen langer in Luxemburg te blijven volgende week. Mijn vriend gaat zondag terug en zei waarom blijf jeniet een paar dagen langer. Jij steeds met je revalidatietherapie, denk toch eens aan jezelf. Dus hebben overlegd en ik blijf tot wo of do. Heerlijk vooruitzicht met hopelijk mooi weer.

Liefs Nathalie

hallo Allemaal

Vandaag   zijn de  langs gekomen ik baal verschrikkelijk.

Mijn temp was vandaag ook weer de basis temp, ik had te veel hoop ben nu ook erg down erg is dat. Ik was al teveel met plannen bezig ik dacht het ook vanwege mijn reuk.
 Ik ga wel weer naar aug berek wel even mijn NOD, heb nu even nergens  zin in.

Ik heb nog hoop voor je Lot .
Lekker nathalie even er tussen uit, ik merk door al dit gedoe je er ook echt naar toe verlangd.

Jullie zien me wel weer verschijnen, kan het even niet meer opbrengen.
Gelukkig gaan we naar de GYN in aug.

gr Sahiton

Terug
Bovenaan