WIE IN JULI NOD !!!

Welkom Nijntje, zullen we er dan ronde 2 van maken? Zal ik je op nod lijstje zetten?

Brasilgirl ONWIJS GEFELICITEERD

Super gaaf dat je zwanger bent. Geniet er echt van want het is iets heel apart.(Vond ik tenminste).

En geniet van je vakantie straks. Inderdaad even informeren bij de HA voor de vaccinatie. Ik was 7 maanden toen ik zwanger was en naar Turkije ging. Heb daar helaas wel een infectie opgenomen waardoor ik zelfs terug in Nederland in het ziekenhuis moest worden opgenomen. Was achteraf niet echt nodig geweest. Bleek een urineweginfectie te zijn en daarvoor twee peniciliinikuren gehad. Dochter heeft er niets van over gehouden. hahaha misschien een beetje over actief geworden.

Nu maar weer duimen voor de rest. Wie is eigenlijk de volgende op de lijst??? Zo gelijk even kijken......

Debbie

quote: wietske11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 16:37:25'));

NOD JULI

1/7
2/7
Gerda, 24 jaar: 2e ronde - 2e kindje
3/7    

4/7  
Estherx1975,  32 jaar:  5e ronde - 1e kindje
5/7    
Vlinder,11e ronde - 2e kindje
Brasilgirl,25 jaar,1e ronde - 1e kindje  zwanger!
6/7
7/7
8/7    
Leepat, 26 jaar: 19e ronde - 1e kindje
9/7
10/7
11/7
12/7
Isa-Lente, 28 jaar:  2e ronde - 1 e kindje
13/7    
Ci lo,30 jaar: 1e ronde - 4e kindje
14/7
Sarah b, 1e lange ronde, 2e kindje
15/7
16/7 wietske, 37jaar, 13e ronde, 1e kindje
17/7
18/7
19/7    
Sonja, 25 jaar: 4e ronde - 1e kindje
Bears, 31 jaar: 4e ronde - 2e kindje
20/7
21/7
22/7    
Carolinda,1e ronde - 2e kindje
Tallutah, 4e ronde - 1e kindje
23/7
Klarie 29 jaar,1e ronde, 3e kindje
24/7    
Wijnie, 27 jaar,  6e ronde - 1e kindje
25/7    
MOON,23e ronde - 1e kindje (cyclus 28 dgn met behulp van clomid en pregnyl)    
Mama Iris,3e ronde - 2e kindje
26/7    
Nathalie, 24 jaar:  5e ronde - 1e kindje
27/7
28/7    
Mama2006, 27  jaar:  2e ronde - 2e kindje
Nijntje, 24 jaar, 2e ronde - 1e kindje

Hoi Nijntje
Ik heb je er even bijgezet, en ook mijn leeftijd, is alles weer compleet!

wb die 23 juli, bij de vorige zwangerschap teste ik na 5 weken nog negatief, 2 dagen later positief, dus wat speling aanhouden is niet verkeerd en anders zonde van de test!

nou, ik ga ff naar het vervolg van babyboom kijken!!

tot over ruim 2 weken, want zaterdag gaan we op vakantie en morgen moet er gepakt worden

groetjes
Klarie

Hallo allemaal,

Jullie hebben weer super lieve berichtjes achtergelaten! Thanks!!
Ci lo ik ben helemaal vergeten je te feliciteren met je huwelijksdag!! Sorry meid, maar was ff te dol om overal op in te gaan hihihi. Dat betekent niet dat ik niet met jullie bezig ben hoor, want ik gun jullie allemaal natuurlijk het allerbeste!
Ik ben nu meer lichamelijk moe en het besef komt steeds meer hahaha! Maar toch nog af en toe angst he...Ik ben nog steeds aan het twijfelen over de vaccinaties. Het is indd niet de bedoeling dat ik daar ziek word! Maar uitkijken moest ik evengoed met eten en drinken op vakantie..dus ja waar zijn die vaccinaties dan voor. Mja ik heb nog ff. Ik ben 7 weken zwanger als we in Egypte zijn dat is dan eind juli. Nou meiden ik ga chillen dus tot gauw weer!!

Liefs,

Brasilgirl

He meiden... daar ben ik weer een keer...
Sjonge jonge... je leest 2 dagen niet en mag gelijk een uur uittrekken om alle berichten terug te lezen..
Maar als eerste natuurlijk terug vinden wat brazil schreef vanochtend!!
Meid GEFELECITEERD!!!
Super man... je eerste ronde.. hoezo vruchtbaar!!!
Als ik jouw was zal ik even naar de GGD bellen. Daar is (als het goed is) een speciale afdeling over reisvacinatie. Zij weten precies de bijwerkingen van de  gele koorts  vaccinatie en je moet je ouders even vragen welke vaccinatie's je hebt gehad als kind. Daar hangt er ook weer vanaf. Je hebt nooit eerder deze vacinaties gehad??
Bel gewoon even de GGD of het echt noodzakelijk is, zij kunnen je echt goed adviseren. Hangt namelijk ook weer af van waar je precies zit in Egypte. Gewoon even bellen.
Een stukje uit de bijsluiter:
Op theoretische gronden kan dit vaccin beter niet worden gegeven tijdens de zwangerschap. Omdat de risico's van een gele koorts-infectie vele malen groter zijn dan de risico's van vaccinatie tijdens de zwangerschap echter toch worden overwogen.
Ik ben benieuwd... laat het even weten, ik ben erg benieuwd.

Ci Lo: Gefeliciteerd met je 1e jubileum!! Leuk he deze dag.. potverdikke alweer een jaar later! 1 juni waren wij een jaar getrouwd.. Bij elk volle uur zeiden we steeds... goh vorig jaar deden we dit...
Gaan jullie nog lekker uiteten mn zn twee??
Wat gaat de tijd toch snel!!

Ik ben sinds 3 dagen verkouden, snotterig en kriebel in de keel.. bah niet leuk! Snap er niets van.. Niemand in mijn omgeving is verkouden.. zelf niet op mn werk. En ik heb ook niet op de tocht gestaan ofzo of kou gevat... Gelukkig gaat het nu weer wat beter.. nu nog alleen kriebel in de keel en wat niezerig.. hatsjoeoeoeoeoeoe
Morgen ws wel weer over...   Vind het altijd vreselijk om verkouden te zijn.. benauwd gedoe!! Vandaag werd ook mn man verkouden.. In zijn beleving 10 keer zo erg.. zo erg dta hij inmiddels plat op bed ligt en heeeeeel zielig doet.. MANNNEN! de pink doet zeer en gevoelsmatig is de hele arm pijnlijk en kunnen ze gelijk niets maar dan ook echt niets meer doen! zucht...

Ik heb verder nog geen enkele klachten.. denk ook niet dat ik zwanger ben, want zo vaak hebben we niet geklust rond die feestende onderbuik.. (hihi) Alleen die avond.. maar daarna kwam het er niet meer van.. Dus ga er maar niet van uit..   Volgende keer weer meer kansen vast.. Komt goed.!!!

Ga nu maar lekker op bed... kijken hoe het met mn mannetje gaat!... ai over zn hoofdje en morgen zal hij wel weer beter zijn... haha

Weltrusten iedereen!! en tot morgen!

hallo meiden

daar ben ik weer wel een beetje laat maar jullie willen niet weten wat me net over kwam.
ik wou iets na 22:00 uur inloggen en wat denk je zegt dat inlog ding dat ik de verkeerde email of wachtwoord door geef. ik ben toch niet gek. ik heb een hele poos geprobeerd en toen uit ellende maar een ander wachtwoord genomen. dat wachtwoord is ook belachelijk net als of ik dat kan onthouden. die van mij zelf kon ik niet meer toevoegen.
afijn ik doe die nieuwe en wat denk je weigert ook. ik werd knetter gek. daarna elke keer proberen steeds hetzelfde en in een keer pakt hij hem. volgens mij word ik geboycot.
ik weet 1000 % zeker dat mijn oude gegevens goed waren zelfs mijn man heeft me nog geholpen. ik snap niet waar dit op slaat , maar ben helemaal wild. toen heb ik alles doorgelezen toen ik er eindelijk in kon en nu is het dan half 12 nou fantastisch ik ben helemaal pist of. zo dat is er uit.
liefs ci lo...

Brasilgir,

Van Harte gefeliciteerd geniet van dit bijzondere moment.

Nathalie,

Ik was het die begon over de piercing ik las iets in je bericjhtje er over maar wist dus niet dat het schadelijk kon zijn!!!
Nu heb ik hem de hele avond er uitgehad (verjaardag schoonvader) heb net alle berichtjes gelezen de meesten zeggen dat het geen kwaad kan dus ik die piercing weer in gedaan  
maar ik nu jou stukkie weer lees begin ik weer te twijfelen.
We zijn namelijk al in ronde zes bezig Voor sommigen niet lang maar voor al wel)
Ik denk dat ik hem er dan toch maar uitlaat Dat kan in ieder geval gaan kwaad!!!

Echt geweldig dat de eerste al weer zwanger is nogmaals super gefeliciteerd!!!!!!!!

Weltrusten allemaal

Terug
Bovenaan