WIE IN JULI NOD !!!

Ohhh Carolinda als je dit nog leest vandaag, fijne dag morgen meis!
Geniet ervan! Hopelijk een droge mooie speciale dag voor jullie!

Liefs Nathalie

Wauw  brasilgirl wat geweldig voor jullie van harte gefeliciteerd meid
wat is dit een mooie dag uit je leven die ga je nooit meer vergeten.

ga maar lekker genieten van het idee.

en wat betreft de vaccinaties ik heb er geen ervaring mee maar het lijkt mij verstandig om het goed uit te vragen  bij je huisarts o.i.d.

groetjes
leepat

Hoe is ie met jou vandaag Leepat?

Ja of de VK ff bellen en voorleggen, misschien voel je je dan ook wat gerust gesteld Brasilgirl. Is het inmiddels een beetje tot je doorgedrongen?

Liefs Nathalie

Goh er is een hele discussie op gang over navelpiercings in special geopend topic.
Meiden die bij voorbaat al zeggen dat het onzin is met grote uitroeptekens. Dat vind ik een beetje voorbarig hoor. Omdat ze er niet van gehoord hebben hoeft het toch niet bij voor baat onzin te zijn of zie ik dat verkeerd. 100% zeker weten doen we het misschien niet, maar tis proberen waard toch als je  al heel wat rondes bezig bent. Kijk er worden heus wel meiden snel zwanger met zo'n ding in. Maar op gegeven moment ga je alles doen wat in je mogelijkheid ligt lijkt me. Geen idee of het waar is of niet, maar iedereen heeft nog altijd recht op een mening.

Dat wou ik ff kwijt, hihih

Liefs Nathalie

Hoi Nat,

Ja het gaat prima met mij vandaag lekker dagje gewerkt.

Moet wel lachen want normaal ben ik iedere maand van oh voel ik dit en misschien ben ik wel zwanger want ik voel dat.... nou wat bijna iedere vrouw heeft die zwanger wil worden.

maar nu doe ik dat helemaal niet deze keer. Praat er met niemand over, en net komt mijn vriendin binnen en die zegt, jij ziet er anders uit volgens mij ben je zwanger ik weet niet hoe ze erbij komt maar het zal wel. ik merk niets of zo heb ook nergens last van ben benieuwd.

verder geen spannende dingen gedaan ga zo naar een vriendin van me toe paar meiden onder elkaar gaan we een leuk uitje organiseren heb ik wel zin in. We willen gaan paaldansen hihi lijkt me wel lachen. Vorige keer hebben we een fotofeestje gehad werden er allemaal glamourfoto's gemaakt zogezegd en werden ze gefotoshopt zoals bij alle foto gedaan wordt uit modebladen enzo.  nu gaan we weer het volgende uitje regelen.

Ci Lo hoi meid gefeliciteerd met jullie trouwdag je zal wel niet veel online zijn vanavond. Spreek je wel weer

groetjes
Leepat

Ohhh das wel spannend meid. Andere mensen schijnen het aan je te kunnen zien hè. Dat hoor je vaker. En soms als je er niet zo mee bezig bent is het juist raak. Of dat je je helemaal niet zo speciaal voeld. Brasialgirl dacht immers ook ongi te worden en kijk nu, hihih.

Ohhh das super zeg. Leuk die uitjes. Geen idee of ze dat hier ook hebben in omg. Drenthe. Lijkt me idd wel eens leuk om te doen. Ben benieuwd wat jullie nu weer gaan verzinnen. Hele fijne avond in elk geval.

Liefs Nathalie

ja ik ben ook benieuwd ben er wel mee bezig hoor met zwanger worden maar  praat er nu minder over tegen degene die het weten dat we bezig zijn.

ja wat dat betreft is het makkelijk in de stad te wonen er is altijd wat te beleven. Maar voor dit soort uitjes moeten we ook altijd wel wat verder rijden.

spreek je misschien vanavond nog wel ik ga zo weg.

doei doei
tot straks
leepat

hey hallo allemaal,
ik ben 24 jaar en we zijn nu ook bezig om zwanger te worden.
28 juli is mijn nod.. We ziujn nu ongeveer 2 maand bezig.
groetjes nijntje

Terug
Bovenaan