WIE IN JULI NOD !!!

Ja maar ovulatie test is om je eisprong te bepalen, wanneer heb je die test gedaan dan?

Ci Lo je hoeft de nieuwe topic pas te maken, als we bijna bij de 700 berichtjes zijn hoor
Dus we kunnen nog ff kletsen. Ik heb nu ovuliatie test liggen. Ik moet eigenlijk nu weg, maar moet de uitslag nog aflezen hè, hihih

Liefs Nathalie

hai ramona
het lijkt er echt op dat je zwanger bent hoor.
en die strepen zijn natuurlijk bij de een dikker als bij de ander.
maar ik denk dat je hartstikke zwanger bent.
liefs ci lo...

hai nat
ik had onthouden dat jij de 12e je ei hebt.
klopt dat zo ja goed he van mij hihihihih
liefs ci lo...

hallo dames ben ik ook weer van de partij!
\ga ff gauw bijlezen! Zie dat jullie gister lang door hebben gekletst!

Heb nog steeds buikpijn, en moet de hele tijd boeren, en noig van die steken in mn zij!
Snap alleen niet moet   telkens naar t toilet, en heb de hele tijd zo'n honger! Twijfel zo of ik zwanger ben of niet!
Heb zelfs vanmorgen een test gedeaan, stom eigenlijk ook , kan ook nog niet dus die was natuurlijk negatief! Duurt zolang dat wachten, hopen dat ik volgende week de kans krijg om nog een keer te testen en dan positief graag! haha.....
Voel me af en toe zo'n idioot kan nergens anders aan denken dan aan zwanger worden en ben nog maar net gestopt met de pil!
Ben ik nu gewoon zo, of hebben jullie dat ook, zodat je er snachts gewoon niet van kan slapen?

is er trouwens nu nog iemand online?
grtjes

Hoi Chantelle,

Ik heb dindsdag/woensdag mijn NOD; word er zelf ook helemaal gek van en wil het liefst naar de winkel rennen en proberen te testen maar die is toch nog negatief. Ik heb de zelfde klachten als jou alleen ben ik ook heel misselijk. Valt vandaag mee.

groetjes ramona

hai chantalle
ik ben er wel hoor.
en ik kan er soms ook niet van slapen en ben er ook alleen maar mee bezig.
liefs ci lo...

Hoi Ci Lo,

Ja en als jij dat ook nog bent gaan we hier een mooi feestje bouwen zou het helemaal geweldig vinden. Vandaag is de eerste dag die snel voorbij gaat omdat mijn zusje hier vanmiddag op kantoor is geweest. Ze heeft me verrast met MC Donalds. Echt heerlijk maar naar een hamburger misselijk en boeren. Ja hoe kom je daar nou weer onderuit. Ze weet wel dat we bezig zijn maar moet toch nog een beetje een verrassing blijven. Dus nog maar een in mijn mond gedrukt. Ik kan echt normaal altijd en alles eten. Dus moest wel. HAHAHAHA. maar ja nu weer lekker veel boeren (lucht ook wel op)

Gister heb ik voor het eerst met mijn hond twee uur gewandeld en heb haar leren zitten en blijf wat geweldig.!!!   (ze is al drie maar het is een chiwawa en onzettend verwend, slaapt ook bij mij in bed hahaha) en normaal vind ze het niks aan nou ze vond het geweldig. Kan ze vast leren voor als ze straks mee moet lopen met de wagen hahaah

Nou ik ga weer wachten op jou reactie. Vind dit klesten zo leuk. PS deze forum is bijna vol nog 5 berichtjes volgens mij

groetjes ramona

hej misschien een stom vraagje maAR WAAR KOMEN JULLIE ALLEMAAL VANDAAN?        VOND T WEL LEUK OM TE WETEN
IK KOM TROUWENS UIT MAASBREE, LIMBURG

Terug
Bovenaan