WIE IN JULI NOD !!!

Goodmorning!!!!
Jeetje wat wordt er hier nog een hoop gebrabbelt in die late uurtjes! haha
Ik lag alweer lang en breed te slapen.. gaaap was erreg moe!
Maar we zijn ook druk aan het verbouwen op zolder dus dat gaat ook wel in het kichaam zitten.. pfff
Jeetje Nathalie, dat is inderdaad niet niets. Had ook al even op de topic gelezen maar daar kon ik nog niet wijzer van worden wat je nou precies had.. Nu wel dus.
Je moet je dus veel aanpassen in wat je wel en niet  kan.. Maar lees dat je er inmiddels een kleine weg in kunt vinden. Knap hoor. Maar wel erg vervelend. Waar revalidder je precies? Ik werk namelijk  in een revalidatiecentrum als verpleegkundige. Zwemmen moet wel erg lekker zijn voor je denk ik.

Ci lo: ik ben  vrij nuchter dus ik maak me gelukkig niet zo druk. Als het deze ronde niet raak is, gaan we gewoon door naar de volgende maand. Ja dat is voor de een makkelijker dan de ander. Van jou begrijp ik het wel. Je weet hoe  je je gevoeld heb bij de andere zwangerschappen, dus daar vergelijk je alles mee en tja dan lijkt het toch wel heel erg op dat je zwanger bent hoor. Gewoon rustig afwachten meid..  En je niet zo  druk maken. Maarja wat ik al zei, dat is soms  makkelijker gezegt dan gedaan.

Patricia: spannende dag vandaag. Het blijft raar dat je nu nog niet ongesteld bent gewonrden.. Je bent nu toch alwel aardig wat overtijd..Zou mooi zijn als het deze keer raak is.. Hoef je ook niet het hele circuit in bj de gyn. Is toch fijner lijkt me om het via de "normale" weg zwanger te raken dan via de gyn.  In mijn omgeving zijn een paar vriendinnen die via IU zwanger zijn geworden en ik hoorde vaak van hun dat  je daardoor er zo mee bezig bent, dat dat ook niet leuk meer is. Meer omdat de verwachting dat het dan slaagt hoger word dan anders.. Fijne ervan is wel dat je het meer  samen doet met je partner.. Maar goed... ws ben je gewoon zwanger!!! hahaha

Pff ik heb vannacht weer vreselijk  zitten dromen,, sjonge jonge jonge.. ik drooooom veel te veel s'nachts waardoor ik vannacht dus echt niet in slaap kon komen.. bah..  
Ik vertelde  het verhaal van mn collega gisteren aan mn vriend (man,,, maar dat krijg ik niet uit mn mond.. haha) eerst moest hij lachen.. Na en  kwartier zei hij opeens.. weetje nu je het o zegt van je ogen.. Ik dacht  vanmiddag wat kijkt zer raar... Dus hmm zal het waar zijn??? Dus ik: "hoezo raar?" Schijnt dat ik erg gefoccust kijk..
Ik weet  het ook niet meer.. ..
Hij gelijk helemaal hieperdepiep.. wanneer kan je testen dan?? Eeeuh zondag misschien.. Zondag????? aaah spannend... met die gedachte ga ik nu lekker in slaap vallen... Hij draait zich om...  zegt nog even een  paar lieve woorden en Zzzzzz meneer slaapt.. Hahaha Lig ik daar nog druk na te denken over mn ogen...  
Na een uur viel ik dan eindelijk ook een beetje in slaap..
Zondag zondag zondag... Heb even uitgerekend en heb ik zondag ook mn NOD.. dus niet de 12e... Dus we gaan echt samen op. Ci lo en anoniempje...

Ga mn nu maar eens douchen en daarna de stad in.. Staatslot kopen voor mn zwager... Tja die denkt dat hij de 20 milj gaat winnen! hahah Nouja ik hoop het voor hem.. moet hij het wel met ons delen! hahaha

Groetjes!!  

hai isa
nou wordt het helemaal spannend alle 3 op zondag.
nou dat wordt een hoop geklets dan zondag.
ik wou eerst tegen je zeggen test je zaterdag dat scheelt een dag maar als jij je verekent hebt gaat dat ook niet op.
nou zondag kom je er achter wat er met je ogen aan de hand is.
liefs ci lo...

Heeyyyy meiden was ik ook weer. Heb heerlijk gezwommen. Mochten intro meenemen, maar ik wist niemand. Had een vriendin gevraagd, maar die moest werken. En de vriendin waar ik gisteren was heeft zoontje van 1,5 dus das ook geen optie en moest geloof ik ook werken, want de kleine ging naar oma. Dus ben maar alleen gegaan. Nou ja alleen ben ik natuurlijk niet, want waren nog meer mensen, hihih. Een aantal hadden intro mee genomen, erg gezellig. Hebben nu hele leuke intstructrische. Die doet het heel leuk, en je gebruikt je spieren goed. Dat kan je dan ook wel vernemen hoor.

Isa ik heb een aantal jaren geleden bijna een half jaar in revalidatiecentrum in Enschede gelegen. Nu heb ik gewoon revalidatietraject in het ziekenhuis. Ik woon niet dichtbij Enschede hoor. Ik woon in Drenthe. Sinds ruim een week ben ik nu aan het oefenen in de zaal. En dat valt nog niet echt mee kan ik je zeggen, hihih. Maar we doen ons best en ik heb er wel plezier in. Alleen mijn lichaam denkt er beetje anders over. Maar die moet maar niet zeuren, hahah.

Het schijnt dat andere mensen iets aan je kunnen zien ja als je zwanger bent. Blijkbaar zien we dat zelf dan niet. Mijn omgeving doet soms ook raar, maar ja ik ben ongi geworden (27 juni) ook al blijft mijn temperatuur wel aan de hoge kant. We wachten gewoon lekker af tot 26 juli. Mijn eisprong is in aantocht volgens de berekeningen van predictor. Ik ga vandaag ovulatie test proberen (als ik het niet weer vergeet, want wou ik gisteren ook al doen, hahha)

Geeft niks hoor dat je lang verhaal typt, gezellig juist! Tis nog rustig op het moment hier. Maar meiden hebben jullie wel gezien dat we al bijna een topic hebben volgenkletst. En voor zondag zijn we wel bij de 700 berichtjes hoor, hahah

Fijne middag. Ik kom dalijjk nog wel ff kletsen. Moet vanmiddag alleen wel naar therapie, maar daar moet ik pas om 15.00 uur zijn. Ik ga maar eens ff een broodje smeren (al heb ik niet echt honger, zal wel moeten hè)

Liefs Nathalie

hallo dames

wat een rot weer buiten verschrikkelijk.
het regent de hele dag + week al.
de kinderen vervelen zich omdat ze steeds binnen zitten.

het is super rustig vandaag op het forum weinig te kletsen.

nina laat je nog even wat van je horen?

patricia hoe is het gegaan bij de ha?
hoe is de test verlopen?
maar goed je zit nu op je werk ik spreek je vanavond wel anders.
ik hoop dat het goed met je gaat.

hoe is het met de rest van de meiden zijn er nog kwaaltjes?
liefs ci lo...

Ik kom je nog ff gezelschap houden meis
De meeste meiden werken, dus vandaar dat het overdag zo rustig is hè
Niks aan dit weer hè. Hebben de kids lekker vakantie, is het zulk rotweer
Dan word je creativiteit om de kids bezig te houden wel ff op de proef gesteld, hihih

Liefs Nathalie

ze zijn nu een film aan het kijken en chocolade aan het eten.
als je 700 reacties hebt is het dan vol moet ik dan even een nieuwe topic aan maken wat ik trouwens graag wil doen?
liefs ci lo...

Bij 700 berichtjes is het topic vol
Dus we moeten maar ff nieuwe naam verzinnen
Of deel 2 ervan maken. Maar dan wel ff hier neer zetten
In welke topic we verder kletsen.
Maar we moeten nog maar ff verder kletsen hè, hihih

Ik ben nu schatjes aan het kijken op NL 2

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan