Wie is al moeder en heeft ervaring met de Quinny Buzz??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Omdat het nu toch echt de goede kant op lijkt te gaan met onze zwangerschap willen we toch wat dingen gaan bestellen en ook een kinderwagen.
We vinden de Quinny Buzz erg leuk. We zouden deze willen vanwege de vormgeving maar ook vanwege het opberggemak omdat je hem klein op kunt vouwen, hij heeft een verstelbare duwstang en we verschillen in lengte, het kindje kan naar je toe kijken dus 2 kanten mogelijk enz enz. Nu is het ding niet goedkoop. Op zich niet erg maar nu keek ik op www.kieskeurig.nl om te vergelijken en daar staan dus hele slechte reviews maar ook hele goede. We weten nu dus niet meer wat we moeten geloven. Er staat dat het een gammel ding is, regelmatig wielen vervangen, het ding kraakt snel, na 4 maanden past een kind er al niet meer in (geen groot kind maar normaal), als de kids op zit/buggy leeftijd komen trekt de wagen het niet meer. Er staan echter ook berichten van mensen die er helemaal wild van zijn.

Kortom twijfels twijfels twijfels....wie o wie heeft een quinny buzz en hoe bevalt het?? Is het zo dat als je kind groter wordt en dus niet meer ligt het frame het niet meer trekt en groeit je kind erg snel uit de reiswieg?
We zijn heel erg benieuwd naar jullie ervaringen!!

gr.Ing

Wij hebben ook de quinny buzz en hij bevalt tot nu toe prima. Finn is nu 9 weken en hij past nog makkelijk in de reiswieg. Wij zaten te twijfelen tussen de quinny en de bugaboo maar omdat wij allebei lang zijn hebben we voor de buzz gekozen, omdat deze een verstelbare duwstang heeft en de bak niet zo laag is als bij de bugaboo. Ook vonden wij het wel prettig dat je kindje naar je toen en van je af kan kijken en hij is makkelijk opklapbaar. Hij is ook zeer wendbaar wat makkelijk is als je in winkels bent. Ik weet niet hoe lang hij nog in de reiswieg past en hoe de buggy gaat bevallen maar tot nu toe hebben we er geen spijt van!
Wij hebben hem in Haarlem gekocht bij een babywinkel die adverteerde via marktplaats, dit scheelde aanzienlijk in de prijs. Hij adverteert nog steeds via marktplaats, het heet babyhuis en als je dan zoekt op haarlem dan kom je er terecht.
Succes!

Onze knul paste met zes maanden niet meer in de reiswieg, maar al   zou hij er wel ingepast hebben dand enk ik dat ik toch gekozen had om hem over te zetten in de bugy. Gewoon omdat meneer hde binnenkant van de resiwieg wel gezien had.

Onze knul is nu ruim 10 maanden en we gebruiken hem nog steeds veel.
De banden zijn lastig op te pompen, dat is wel een nadeel, maar verder doet ie het hartstikke goed.
Helemaal geen gammel ding, weet niet hoe ze er mee omgaan, maar het is gewoon een mooie stevige wagen.

Inderdaad makkelijk in te klappen en pasbaar in de auto.

Die verstelbare stang is echt super. Je kan 'm lekker aan jezelf aan passen.

Wij hebben een showmodel gekocht, dat scheelde aanzienlijk in de prijs, en bij babydump kregen we ook nog 80 euro korting op de maxi-cosi die we er bij wilde kopen.

Ga gewoon eens wat wagen uitproberen, loop eens door de winkel en pas 'm in de auto.

Succes

Miep

PS: fijn dat je zo lekker vooruit durft te kijken

Hoi Inge,

Wij hebben ook de Quinny Buzz en hij bevalt heel goed. Vooral omdat hij zo soepel ingeklapt kan worden. Jeske is pas 7 weken dus wat betreft de wandelwagen en grootte van de wieg kan ik je niet helpen. Hij rijdt ook heel soepeltjes, makkelijk in de superkmarkt.

We hebben hem gekocht in Kesteren in een fabrieksdump. Dus goedkoper.

succes

Hoi dames,

Wat fijn dat jullie zoveel positiever zijn dan de reviews op kieskeurig.nl.

Ik heb gezocht op babyhuis want als het geld scheelt rijden we graag naar Haarlem. Kan het alleen niet vinden. Ik heb op Haarlem gezocht en op babyhuis maar helaas... Enig idee hoe ik het kan vinden??

Weten jullie of er een kiddyplank op kan??

lfs ing

Inge,

Op de site van marktplaats ga je naar kinderen/baby's en dan naar wandelwagens. In het zoekvakje bovenin typ je haarlem en dan komen zijn advertenties naar boven.
Hij heeft volgens mij geen eigen website dus dat is wel vervelend.
Maar zo moet het lukken!

hallo

wij hebben ook een quinny buzz maar die dingen die je over de banden op noemt klopt helemaal maal. ze zijn gauw zacht en en beginnen gauw te piepen.
mij quinny buzz is dan wel nu 2 jaar oud en toevallig is die vorige maand weg geweest voor nieuwe banden weer. en hebben ze er wel bij gezegt dat ze bij de nieuwe die nu gemaat worden deze problemen gingen oplossen.
maar voor de rest zou ik hem voor niets in ruilen. je hebt er 2 jaar garantie op en daar zijn ze heel mooi in als er wat aan is kan je heel goed bij quinny te recht.

groetjes shirley 20 weken zwanger van de tweede en hoop dat ik de tweede er ook weer lekker in legt

Hoi Inge!

Wij hebben geen Quinny Buzz, maar wil toch even reageren op het gebruik van de reiswieg. We hebben zelf een Koelstra Flexxo en na een maand of 4/5 hebben we de reiswieg eraf gehaald en het ding omgezet naar wandelwagen. Dan zijn de meeste kinderen er toch wel aan toe om de wereld in te kijken. Dus als ze er tegen die tijd zijn uitgegroeid, lijkt me dat niet zo'n enorm probleem. Vind het trouwens een hele mooie wagen, die Buzz!

Grt, Mimi  

Terug
Bovenaan