Wie is al moeder en heeft ervaring met de Quinny Buzz??

Bij de babystunter is de buzz in de kleuren van vorig jaar in de aanbieding, scheelt veel geld!

groet van Else

Goedemorgen ladies,

Mijn vriend en mijn schoonouders en ik gaan morgen naar de Babymax in Veenendaal
Daar staat de Quinny Buzz voor €595,00 incl maxi cosi en je krijgt er nog een verzorgingstas van de Babymax kado
Ik vind het wel een mooie aanbieding en je kan hem meteen meenemen
Dus geen 8 weken wachten maar gelijk inladen.

Aangezien mijn schoonouders de kinderwagen willen betalen vinden ze dit en goeie aktie
Het scheelt ongeveer €200,00 !!!!
Dus dat is een ritje van bijna anderhalf uur wel waard.

We moeten daarna ook nog door naar Amersfoort omdat ze daar bruidskleding hebben voor zwangere voor weinig geld dus dat zijn dus toch 2 vliegen in 1 klap

Succes met je eventuele aankoop

www.babymax.nl

Mijn dochter wordt over 2 weken 1 jaar en ik heb nog zoveel plezier van mijn buzz. Ze heeft tot ze ongeveer 6 maandjes was gebruik gemaakt van de reiswieg (tegenwoordig zijn al die reiswiegen trouwens vrij klein dus volgens mij maakt het wat dat betreft weinig uit wat voor wagen je koopt) en daarna het zit-inzetje. nou had ik een 2004 model (ik heb hem in engeland gekocht en daar liepen ze toen nog net een paar maandjes achter want ik kocht hem in juli 2005) en daar bleek achteraf iets mis te zijn met het systeem waar je de adapters/zitinzetje in bevestigd. Toen ik een paar maanden terug op zo'n beurs was ging ik even langs de pitstop op mijn bandjes op te pompen waar ze dat constateerden, en hoewel ik geen garantie meer had hebben zij me een kaartje meegegeven waar ik hem bij de eerste de beste dealer kosteloos kon op laten sturen om al die onderdelen te laten vervangen. Inmiddels heb ik dat dus laten doen (want mijn tweede laat niet lang meer op zich wachten die dient zich als het goed is over een week of 7 aan) en alles werkt perfect. de service van quinny is dan ook echt een dikke tien! op de beurs hebben ze ook gratis al mijn wielen vervangen en het remsysteem is ook vernieuwd onder garantie. verder een zeer kompacte wagen, makkelijk mee te nemen en het is ook fijn dat je best veel standen hebt van liggen tot zitten met het zitinzetje. zeker wel een aanrader. en die piepende banden heb je met een heel klein beetje olie zo opgelost hoor :) succes met je aankoop!

Hoi Inge,

allereerst fantastisch dat het goed met je gaat en dat je eindelijk een klein beetje minder zorg hebt en kunt genieten.
De quinny buzz ben ik helemaal weg van, het is een heel wendbare wagen en absoluut niet gammel.
Wat ik wel moet zeggen; we hebben nu een klein kereltje van ruim 9 weken en als ik hem zo zie liggen in de dreamy, dan denk ik niet dat hij het haalt om er een half jaar in te leggen, de bak is dus vrij aan de kleine kant.
Al met al zit er dus wel een wandelwagen bij en die kun je dan daarna gebruiken dus dat komt wel goed.

Laat je goed informeren want een goede wagen ga je heel veel plezier van hebben.

Liefs Marinte, mama van een knulletje van dik 9 weekjes

Hoi Inge,

Dit is mijn eerste zwangerschap, maar ook ik heb een Buzz gekocht. Mijn schoonzusje had hem al en die vind hem geweldig!

Dus ik heb hem ook genomen, en in de winkel vond ik hem ook lekker rijden en kreeg heel veel extra's erbij voor weinig geld!

Dus GEWOON KOPEN!!! hahahah

X Saskia 21.2 wk

Hee dames,

Bedankt voor alle info! Ik denk dat het toch de buzz wordt. Hij is ook zoo leuk en na de perfecte echo van vanochtend moeten we toch maar eens wat dingen gaan kopen...

De babymax in Veenendaal is dichtbij ons dus bedankt voor de tip over de aanbieding!!!!
Wat zat er allemaal in deze prijs? (voetenzak, boodschappennet enz enz???)

lfs ing

Ben ik weer even.....
Ik ben vandaag de Quinny Buzz op de 9 maanden beurs gezien. Erg leuk nog steeds alleen........wat is ie klein. De wiegjes zijn 69 cm terwijl alle andere merken minimaal 80 zijn, Scheelt toch enorm. Daarnaast vond ik de wandelwageninzet erg klein. Daar heb ik nu ook een vraag over. Tot welke leeftijd kan een kindje in het wandelwagendeel zitten? Als dit niet meer past wat gebruik je daarna dan?? Als ik die buzz zie dan denk ik dat kind kan er maar kort in want het groeit er zo uit......

Ben dus weeeeeer even benieuwd!
lfs ing

Hoi Inge,

mijn oudste zoon heeft tot hij tweeeneenhalf jaar was in de wagen gezeten. De jongste was bijna drie jaar. Ik zou kiezen voor een wagen met een ruime bak, want als babys te vroeg moeten zitten is dat heel slecht voor hun rug.

veel liefs van Marloes

Terug
Bovenaan