Wie is al moeder en heeft ervaring met de Quinny Buzz??

Hoi Inge,

Allereerst: Super om te lezen dat het goed gaat met je babytje!!

Over de kinderwagen: Ik heb een koelstra flexxo gekocht, deze heeft een ruime bak, waardoor je kindje er echt lang in kan liggen.
Hij is niet superklein opvouwbaar, maar wel een lekkere stabiele wagen.
zie foto op babyolivier.kindjeopkomst.nl
Mijn schoonzusje heeft een Bugaboo cameleon en is daar zeer tevreden over, ik vind alleen de bak laag zitten bij de grond (zeker als de baby wat groter wordt niet erg lekker voor je rug volgens mij?

Succes met het maken van een keus.

groetjes Mariska
26 weken en 6 dagen

Marloes jij had de Quinny Buzz toch? (of lees ik nu niet goed terug?

gr.Ing

Hoi Inge,

ik had een wagen van Mutsy. Die had een hele grote bak. Helaas heeft die wagen na 5,5 jaar intensief gebruik de geest gegeven dus heb ik nu een wagen van een kennis overgenomen. Omdat zij heel erg last heeft gehad  van bekkeninstabilliteit na de bevalling heeft ze hem maar een keer of tien gebruikt. Ik heb geen flauw idee welk merk het is, maar de bak is net als bij de andere wagen zo'n 80 cm groot. Dat moet wel, want dan kan de kleine er minstens een maand of zeven in liggen. Waarom ga je niet bij een babywinkel proeflopen met wat wagens?

veel liefs van marloes

Proeflopen wordt wat lastig aangezien ik in een rolstoel zit na mijn operatie. Ik probeer me dus te orienteren obv gebruikerservaringen. Wij vinden de quinny buzz helemaal leuk en handig qua opvouwen ed. maar we twijfelen omdat ie vrij klein is en ons kindje er misschien wel erg snel uitgroeid en wat dan? Het wandelwageninzetje lijkt me zo klein. Ik zie daar geen peuter inzitten...
lfs ing

Hoi Inge,

ik had er helemaal niet meer bij stilgestaan dat jij nu in een rolstoel zit. Sorry.
Blijf je daar inzitten tot aan de bevalling? Misschien kan dan je man proeflopen met wat wagens.

Ik heb bij een vriendin van mij gezien dat haar kindje met drie maanden al niet meer in de wagenbak paste en toen in het zitje werd gepropt. het arme kind zakte helemaal in elkaar. Zij had een zgn. jogger. Na nog geen twee jaar paste haar dochter daar ook niet meer in en werd overal naartoe gesleept in een buggy. Dat zit ook niet lang lekker. Totaal geen vering.

Veel succes met het uitzoeken van de wagen en ik hoop nog wel te lezen wat het uiteindelijk is geworden.

veel liefs van Marloes

Hoi Inge,
Ik heb ruim 3 jaar gelden de koelstra outdoor gekocht. Mijn zoontje heeft er tot  bijna 10 mnd. ingelegen. Mijn schoonzus had een quinny buzz, maar heeft 'm na 4 maanden op internet te koop gezet en een andere gekocht. Een mutsaerd... Haar jongetje begon nogal beweeglijk te worden en daar scheen de wagen niet zo goed tegen te kunnen. hoe het precies zit weet ik niet, maar het zegt denk ik genoeg dat ze hem na 4 maanden de deur hebben uitgedaan!
groetjes ieniemienie

Terug
Bovenaan