Wie is bij de bevalling?

Hoi,

Ik heb elke keer naast mn man natuurlijk mijn moeder bij de bevalling gehad, vond dat zelf erg fijn!
Hebben jullie ook je moeder of nog iemand anders bij de bevalling erbij? Ben helemaal niet nieuwsgierig,,haha
Liefs MJ

hallo MJ,
bij mij is mijn vriend bij de bevalling. en waarschijnlijk ook mijn moeder. ik denk dat zij me veel kan ondersteunen omdat ze het heeft mee gemaakt. en mijn vriend is dan natuurlijk ook erg gestresst.
natuurlijk is ook mijn verloskunindige erbij en waarschijnlijk ook een stagiere uit het ziekenhuis. die kan dan mooi foto's maken!

Moet er persoonlijk niet aan denken om mn moeder bij de bevalling te hebben.. mocht Jasper er niet zijn dan gebeurt het wel, maar liever niet.
Ik wil het het liefst zo rustig mogelijk en aangezien Jasper de laatste keren veel sliep tijdens mn bevallingen ;-) lukte dat prima. Ben blij dat hij zich niet teveel met mij bemoeit als het zover is...!

ik heb niet zoveel contact met mijn moeder.
ik zie ze maar om het weekend omdat ik bij mijn vriend woon.
maar mijn moeder heeft zelf liever niet dat ze er bij is. ze vind dat het iets voor mijn vriend en mij is waar zij zich niet mee moet bemoeien

Moet er ook niet aandenken dat mijn moeder bij de bevalling aanwezig zal zijn nee dat gaat hem niet worden.
Natuurlijk is mijn manneke erbij en wrs net als bij Floortje mijn tante.
Ze is voor mij heel bijzonder een 2de moeder eigenlijk.
Floortje noemt haar ook oma.
Verder alleen de vk en als de kraamzorg op tijd is de kraamhulp.
Verder niemand.

Liefs Louise

Alleen mijn man is erbij hoor! Ik hou echt zielsveel van mijn moeder maar ik hoef haar niet bij de bevalling. Vorige keer was het heel fijn met mijn man samen (en de 4 diensten personeel van het ziekenhuis die langskwamen haha). Nee hoor, het hoeft van mij niet anders...... Mijn dochtertje wil ik er ook niet bij (7 jaar) al denkt ze dat zelf wel heel graag te willen. Zij wordt gehaald zodra de kleine man er is.

Greetz Esz

Ik wil alleen me man er bij hebben..
Ik vind dit iets wat je samen met je partner hoort te doen..
Maar ik wil ook niet dat andere al weten dat de weeën zijn begonnen.. Dan gaat continue de telefoon (van mijn kant verwacht ik dat niet maar van me schoonfamilie wel)

Kort gezegt ik wil een rustige en ontspannen omgeving en samen met me man zo iets wonderlijks mee maken..
Het is voor ons de eerste keer en al spannend genoeg en dan zijn nekhijgers niet welkom

Zowel mijn man als mijn moeder zullen bij de bevalling zijn, net als bij de eerste. Mijn moeder is er meer bij ter ondersteuning voor mijn man overigens, die kan er allemaal niet zo goed tegen!! Heb vorige keer amper gemerkt dat ze er waren overigens, dus dat komt wel goed!

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan