Wie is bij de bevalling?

Hoi,
Mag dat in spanje niet dan?? Hier mag de vader toch bij het hoofd van de moeder staan met een keizersnede?!
Heel veel succes iig maandag, hoelaat ben je aan de beurt?
Liefs

zo als het er nu voorstaat is alleen mijn vriend bij de bevalling.
mijn moeder wil het wel zo snel mogelijk weten als hij geboren is, wonen dicht bij het ziekenhuis dus zijn er dan ook zo.

groetjes angelique

Hai, leuk onderwerp! Bij mij is mijn prartner, de Vk en waarschijnlijk stagiaire aanwezig. Verder mijn beste vriendin, ze is al 5 jaar bezig met kinderen krijgen en dat lukt niet helaas, ik heb haar mijn vorige zwangerschap heel voorzichtig gevraagd want ik wilde haar geen pijn doen. Ze vond het helemaal geweldig en het was zo'n mooi gezicht haar met de " verse" baby te zien. Nu weer gevraagd en weer vindt ze het helemaal leuk! Dus wel een drukke boel, want als ik thuis beval is er waarschijnlijk ook de kraamhulp bij...nou ja op HET moment vind ik alles best...als het kind er maar uitkomt!!!

Groetjes Fee

hier ook geen drukte. alleen paps, ik, vk en kraamhulp.
Ik vertel ook niemand dat de weeen zijn begonnen. heb al wel mijn ouders en schoonfamillie ingelicht, dat er in maart niet meer onverwacht langs gekomen mag worden. ik zal maar liggen te puffen en mijn pa komt een doossie eieren brengen hahaha.
Misschien trouwens, bel ik mijn zusje, die woont in engeland en wil zo snel mogelijk na de geboorte aanwezig zijn.

groets
smooty

@MJ nee, ze zien het hier echt als een operatie, dus hij moet op de gang wachten tot ze er is.
Ik word zondagavond al opgenomen in het ziekenhuis en maandagochtend rond 10.00 gaan ze de keizersnede uitvoeren..... De eerste nacht blijft mijn vriend sowieso bij me en daarna zien we wel hoe het gaat.
en ik moet dan zeker 4 dagen in het ziekenhuis blijven, gelukkig blijft mijn moeder 2,5 week om te kramen, daar ben ik heeeeeeel blij mee!!

Hey,
Dat is wel erg jammer, kunnen ze het ook niet filmen voor hem, vanaf je hoofd gezien ofzo. lijkt me toch erg jammer, maar goed het belangrijkste is dat het goed gaat met jou en de baby en hij mag gelukkig meteen daarna naar binnen, veel succes iig!
Liefs

bij mij zijn zowel mijn man als moeder erbij. de vorige drie keer ook. ze wisselen elkaar dan af. doe nogallang over bevallen vandaar. mijn man kan trouwens niet tegen bloed en denkt alleen maar aan eten, vraagt steeds hoe lang het nog duurt. nee heb dan liever mijn moeder om me heen. bij mijn tweede bevalling was mijn zusje erbij. ze zou weggaan als ik eenmaal moest persen maar de kleine kwam zo snel dat ze niet eens tijd had om weg te lopen (drie persween). weet dat het me op het moment vanbevallen echt niet uitmaakt wie er staat als het kind er maar uitkomt, hahah

Terug
Bovenaan