Wie is bij de bevalling?

Bij mij is in principe alleen manlief er bij, vind het zelf wel echt iets van saampjes.

Maar ons zoontje is snel geboren met 4 uurtjes, van de eerste wee tot de placenta, en het kan nu dus sneller gaan, als ik dan overdag begin en manlief is er niet dan komt de buurvrouw, zij is iemand waar ik me helemaal op mn gemak bij voel, tot manlief er is en dan hoop ik natuurlijk haha dat ik nog niet bevallen ben en het saampjes met manlief af kan maken.
Tenzij ik snachts/savonds of in het weekend begin dan is manlief er gewoon helemaal bij.

Zelf hoop ik niet dat het zo snel gaat, bij ons zoontje was het al helemaal overdonderend en als het nog sneller gaat weet ik het helemaal niet meer ;-)

Liefs Marina

Hiier gaat alleen mijn vriend erbij zijn... Mijn moeder wil wel graag, maar ik wil dat niet.

Alleen wij 2en........ Hebben het ook samen gemaakt, dan gaan we ook samen bevallen. :D

En de verloskundige en de kraamhulp natuurlijk.... Anders ben ik wel heel erg op hem aangewezen... En hij poept nu al 10 kleuren als ie er aan denkt hahahahaha

Twijfel nog heel erg of ik mijn moeder er wel of niet bij wil hebben. Ik heb een superband met haar en ze is ook met veel echo's mee geweest. Ben alleen bang dat ze erg zelf niet zo goed tegen kan. En uiteraard ga ik er van uit dat manlief erbij is. Maar hij is nu al nerveus hahahahahaha. Misschien toch wel handig om moeders mee te nemen.

Nou hier is ook alleen mijn mannetje aanwezig, ja en plus bevoegd personeel natuurlijk,hahaha.
Mijn moeder wil het liefst niet eens weten dat ik aan het bevallen ben, dus laat staan erbij zijn,hahahahaha. Ze kan er niet zo goed over dat haar dochter pijn heeft. Maar ze wil natuurlijk wel als 1e op de hoogte worden gebracht als de kleine er is!!

Groetjes Anne

Leuk om te lezen dat iedereen dat toch anders wil en ervaart!
Mijn man heeft totaal geen moeite met de bevalling, maar ik vind het zelf fijn dat mijn moeder er bij is en die 2samen gaat heel goed, ze neemt ook echt de bijdrage van mijn man niet uit handen, de laatste keer had ik rugweeen en hebben ze om de beurt mn rug gemasseerd,,haha

Groetjes MJ

leuk onderwerp! Bij mij is mijn partner erbij, de verloskundige en waarschijnlijk een stagiaire vk. Verder mijn beste vriendin, ze was ook bij mijn vorige bevalling. Kinderen krijgen lukt niet bij haar, ik heb haar heel voorzichtig gevraagd of ze het leuk zou vinden wilde haar namelijk niet kwetsen, ze vond het geweldig en een hele eer!! Vond het ook een mooi moment om haar met de kersverse baby te zien knuffelen....
Mijn ouders passen (als ze op tijd zijn) op de andere 3 kids. Als de baby thuis wordt geboren dan mogen ze er gelijk na de geboorte bij en anders zien ze ons ook thuiskomen uit het ziekenhuis.

Spannend om het er zo over te hebben...komt het weer heel dichtbij!

Groetjes Fee

@ Anna-Lovely: dat is inderdaad een goede: samen gemaakt, samen bevallen!

Gaan we hier ook doen ;-) Gelukkig is manlief ook geen stresskip en over het algemeen rustig als ik onrustig ben en ziekenhuis ervaring hebben we voldoende (helaas)

@ Dromertje: Die telefoon kan UIT! Ideaal, al zeg ik het zelf

Omdat ik een keizersnede krijg, zal niet eens mijn vriend erbij zijn op het moment zelf....Hij wordt er wel gelijk bij gehaald als de kleine eruit is....
Mijn ouders zijn hier wel en denk dat ze ook wel gewoon in de wachtruimte wachten in het ziekenhuis....ik kan mijn moeder toch niet thuis houden en laten wachten op ons telefoontje hahaha

Ik zal heel blij zijn als mijn moeder er gelijk is nadat ze geboren is.....kan niet wachten!!!

Terug
Bovenaan