wie is er in juni 2010 uitgerekend?

Hallo allemaal,

Iedereen natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik zelf ben als het goed is 15 juni uitgeteld van ons 2e kindje :) . Ik krijg 3 nov. me eerste echo en kan het niet afwachten omdat we besloten hebben om het dan pas te gaan vertellen, dus hoop dat die 2 weken voorbij vliegen haha.

Groetjesssss

De misselijkheid heeft in alle hevigheid toegeslagen. Alles wat ik lekker vind, staat me ineens tegen en ik heb zelfs geen zin meer in taart!!!! Dramatisch, dat gaat echt opvallen. Daar had ik bij mijn eerste helemaal geen last van.

Mijn beha's en broeken zijn bijna allemaal al te klein. Loop sinds vorige week (week 5?!) al in zwangerschapsbroeken, ook dat gaat niet lang meer duren voor het opvalt want ik heb normaal maat 36 en draag redelijk strakke kleding.

Hoe doen jullie dit?

p.s. dit is geen klacht, slechts een constatering en vraag om advies... ;-)

ik heb precies hetzelfde probleem.. ben in week 5, maar mijn broeken gaan al knellen en doen zeer aan mijn buik. Op mijn werk kijken ze er steeds naar maar ik wil nog niks vertellen :S word moeilijk om het zo voor me te houden!!

Hallo,

ik ben zwanger van mijn 4e kindje en denk dat ik nu 5weken zwanger ben.lijkt me heel leuk om elkaar op de hoogte te houden van elkaars goede en minder goede momenten. Ook al is dit mijn 4e zwangerschap het voelt weer heel spannend allemaal. Iedereen gefeliciteerd en dat alles goed mag gaan.

Dikke knuf Christa
(p.s mijn andere kids zijn 9,5,3)

Terug
Bovenaan