wie is er in juni 2010 uitgerekend?

hallo meiden,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Heb even snel geteld en zag dat we met z'n 15-en zijn.

Maak me wel wat zorgen. Sinds vorige week had ik wat bruin/roze afscheiding. Nou had ik het vermoeden dat het een innestelingsbloeding was, maar heb geen flauw idee hoe lang dat duurt. Inmiddels is het al een week zo, maar in hele lichte mate en ook niet elke dag. Vanmorgen even met de vk gebeld, ze zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken (maar dat ik makkelijker gezegd dan gedaan). Als het zo blijft mag ik met 6 weken langskomen voor een echo. Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier geen last van. Ze zei echter dat de kans op licht bloedverlies bij een tweede wat groter is. Heeft iemand hier ook last van of ervaring mee?

Liefs, Moon

Hooi moon,

Spannend he, ik leef heel erg met je mee. Ik kan je geen tips/adviezen geven. Ik wil je alleen meegeven dat echt iedere zwangerschap anders is en dat bloedverlies zeker geen miskraam hoeft te betekenen. Ik mag donderdag weer voor een echo, ben dan 6,5 week.Als je je zo onzeker blijft voelen zou ik als ik jou was gewoon voor die echo gaan rond de 6 weken.

Liefs Jen

Hallo allemaal,

ik weet ook niet hoe het werkt met die mamaclubs... juni 2010 staat er idd nog niet bij.

@moon, spannend hoor, heb er geen ervaring mee, maar zou er wel wat onzeker van worden.

@Jen, hopelijk gaat alles dit keer wel goed! Kan me voorstellen dat je het heel erg spanned vind. Hopelijk donderdag een goede echo!

Ik vind het trouwens wel een beetje vervelend dat de nieuwste berichten onderaan komen te staan... jammer dat daar nog niks aan te doen is, maar goed, we lezen gewoon verder.

Groetjes

hallo
ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben van nr 3
heb al 2 van 2 en 5
en we willen het zo lang mogelijk voor ons houden en ik heb ook niet zo echt de behoefte om hte te vertellen omdat ik nu nog maar 3weken en 6 dagen heen ben heb te vroeg getest :D
en omdat we nog erg aan het idee moeten wennen we waren wel al heel lang bezig maar nu si het wel zover :D
we spreken elkaar gauw

Het trotse mama, ben jij ook van trotse mama wil zwanger worden??

Liefs Jen

hallo
nee dat ben ik niet
trouwens ben uitgerekend zoals mijn berekening 22-06-2010
groetjes

Hallo hallo,

Ik zag op pag. 1 een vervolg van de in juni uitgerekenden, gaan we daar verder?

Hoi!

Ik kom ook graag meekletsen! Hopen dat de juni mamaclub snel geopend wordt, kletst wat makkelijker.
Ik heb een dochter van 17 mnd. en ben 14 juni uitgerekend.
Ik heb een week voor mn NOD een bloeding gehad, bijna net zoals een normale menstruatie, maar toch blijven de testen binnen 10 seconden een positief streepje geven. Volgens de dokter kan ik er gewoon vanuit gaan dat het goed is. Heb morgen toch even een afspraak met hem gemaakt.... We zullen zien.

Groetjes Marije

Terug
Bovenaan