wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi midanie

welkom op t forum heb je in de lijst gezet dus das opgelost

hoi scheureke
je gaat nu weer voor kindje 1 haha

xx

ja kindje 1 hahaha lijkt wel een afhaal menu bij de chinees hihi.

Hoi Midanie!
Welkom op t forum

Hier geen nieuwe dingen, gaan weekendje weg met vrienden dus zal even niet op t forum zijn. Allemaal veel succes met alles!!!

kussie

Hey meiden,

Even een update van mij, nog niks te zien, wel af en toe buikpijn, beetje ongi gevoel, gevoelige tepels en na het eten een iets minder lekker gevoel. Kan dus nog steeds alle kanten op. Het sleutelwoord is nog steeds afwachten. Ik ben sterk, sterk, sterk!!!

@Midanie, van harte welkom op het gezelligste topic van dit forum! Klets lekker mee!

@Schuerke, sorry mijn fout, heb heel enthousiast zitten veranderen vanochtend, maar jou per ongeluk op kindje 2 gezet. Marijke heeft het al weer rechtgezet zie ik.

Allemaal een hele fijne avond! Ik krijg straks een vriendin op bezoek dus zal vanaf een bepaald moment niet meer op msn en het forum zijn, misschien laat op de avond nog even.

@Iedereen, succes met wachten, klussen en ongi zijn (hoop dat dat laatste  gauw over is)

Knuffel Svtje

hoi meiden

spannende dagen zo met al die wachters haha duim me rot voor iedereen en zelf net weer aan het klussen geslagen na een ouderwetse ernstige ongi dus denk dat alle kansen er weer zijn dus wij gaan er helemaal voor
alles msners het is super gezellie met jullie allemaal jullie lijken wel vriendinnen van me super

xx

Hey meiden,

Was zo gezellig met jullie aan het kletsen vanavond toen mijn vriendin opeens echt heel onverwachts voor de deur stond. Wist dat ze kwam, maar buurvrouw had haar gebouw in gelaten, dusse stond gelijk voor onze deur. Kon jullie niet persoonlijk meer dagzeggen op msn. Sorry!!! Hoop dat we morgen weer even verder kunnen kletsen, of anders ander keertje: Sukkie, Senorita, Marijke (geloof dat ik met jullie aan het kletsen was)

@J-t, bovenstaande verklaart waarom ik opeens offline was. Heb je leuke middag gehad samen met je mannen? Lekker genoten van het fantastische weer.

Hier nog steeds niks... gelukkig! Duim rustig verder allemaal ik ook voor jullie!!!

Dikke kus Svtje

Hallooooo!

svjtje, ik dacht al zoiets ;-) Hoe gaat het met je? Kun je de spanning nog een beetje aan! Hopelijk blijft het weg... zou zo gaaf zijn!!

Gisteren stond ineens moedersvoormoeders voor m'n deur. Ze kwam kijken of ik toevallig thuis was. Ik wilde eigenlijk alleen wat meer informatie en daarvoor had ik me aangemeld, maar ik kreeg meteen de flessen in huis en er werd me verteld wat ik moest doen. haha... dus ja... ik doe mee! Gelukkig vind ik het niet erg en vind ik het wel belangrijk om andere te helpen. Kben benieuwd of ik het 10 weken vol houd!
Kheb wel een kei gave dvd gekregen die we gisteren meteen bekeken hebben. Dan zie je welke weg de zaadcellen moeten gaan om het eitje te bevruchten en hoe moeilijk die reis is. Na het kijken van die film beseften we wel dat het een extra groot wonder is als het lukt. Ik weet niet of de film ergens te koop is, maar ik zou hem iedereen aanraden... zo mooi!!!

Nou, vandaag wat rommelen in m'n huis. Vanmiddag lekker op een terrasje zitten met m'n zus (als het mooi weer is) en vanavond ben ik weg.

tot horens!!

groetjes jt

Goedemorgen meiden,

Zow het zonnetje schijnt al lekker hier op het terras mmmm heerlijk laptop op schoot hihi.
Vamiddag maar eens even verstandskies weg laten snijden .
Van het weekend kunnen we weer beginnen met klussen eindelijk.

Svtje@ En nog steeds geen ongi??? duimen zijn bijna overspannen haha.

j-tzwanger@ Geniet van je weekendje weg en van het terras vamiddag.

Iedereen een fijne zonnige vrijdag

Liefs scheurke

Terug
Bovenaan