wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

sanne88
21
1
1
4 april

sukkie_85
23
2
1
7 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april
 2 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
28-11-09

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
02-04-09
24-04-09
14-05-09
1ste afspraak bij huisarts
echo!!!
controle huisarts

senorita
07-04-09
1ste afspraak

ik ben gisteren al ongi geworden
was uit gegaan van lange cyclus.
en ook een beetje van korte omdat ik het idee had dat ik voor een keertje mijn eisprong heb gevoelt. 2 april klopt dan precies.
gisteren extra bloederige dagje want mijn zoontje had ook nog erg zijn tanden door zijn lip. aan de binnenkant goed stuk en dik. eten deed hem ook wat zeer wel erg zielig.
@ svtje spannend hoor hoop voor je dat je het binnenkort kan typen dat je  zwanger bent.(andere ook hoor!)
@ iedereen veel succes met wachten en hopen dat er meer smiley s komen te staan
groetjes van mij

Goeiemorgen meiden,

Hier nog niks te zien, gelukkig. Word langzamerhand wel een beetje gek van het wachten, maar heb voor mezelf besloten en hoop dat ik het volhou om pas zondag te testen omdat dat de 31ste dag zou zijn.

@Kidsvos, wat ontzettend balen zeg, zo vroeg ook, maar je zal dan idd wel een korte cyclus hebben. Is op zich ook wel fijn, hoef je niet steeds zo lang te wachten.. en wachten en wachten...Nou maar hopen dat het snel over is en je op kan naar de volgende ronde. Hoe is het met je zoontje, die weer opgeknapt na z'n bloedlip? Lief dat je aan me denkt!

@Schuerke, ik ga vanmiddag ook weer lekker in het zonnetje met m'n laptop. Gister zelfs hele middag in mijn bikini gelegen, zo lekker was het hier. Gelukkig nog niks te zien hier, bedankt voor het overuren draaien van je duimen.

@J-t, leuk zeg, die dvd van moeders voor moeders, goed ook dat je meedoet! Ik zit hier in spanning, maar dat wist je natuurlijk allang, hou het nog wel vol hoor. Ik ben STERK STERK STERK, net als Senorita paar weken geleden!  En kijk waar ze terecht gekomen is!

Wens jullie allemaal een fijne dag met veel zon, hoop dat het het weekend  ook zulk mooi weer is, voor degenen onder ons die hard werken. Vandaag in ieder geval weer vrijdag dus de week is weer voorbij!  

@Alle klussers, geniet ervan, van dit mooie weer kan toch niks dan goeds komen!

@Alle wachters, denk en duim,denk en duim, denk en duim voor jullie!!!

Dikke knuffel Svtje

Goedemiddag!

Lekker aant genieten van het mooie weer zeker? Hier is het 21,5 graden! Heerlijk hoor. M'n zoontje moet eigenlijk nog even slapen, daarna stap ik nog snel op de fiets. Nog even genieten.

svtje... ik ben erg benieuwd..... spreek je hopelijk nog op msn. Anders morgen weer. Zet 'm op!! Ik duim duim duim.......

@ kidsvos, Tsjonge, das ook niet leuk! Een korte cyclus is ook niet fijn heb ik ergens gelezen... het beste kun je gewoon een normale cyclus hebben. Op naar de volgende ronde! Moed houden hoor!

liefs j-t

@ schuerke...
Nou het dik worden valt weer mee... khad gewoon een opgeblazen gevoel, dat nu weer weg is. Kan nu wel weer m'n kleren aan, lekker dan valt het ook niet zo op! Maar je hebt gelijk, liever zo dan door de chocola!! Hoe gaat het met jou? Lekker aan de klus? Succes ermee!

We hebben bijna de 700 berichten gehaald... op naar een volgend deel!

vergeet ik nog iets....

schuerke... hoe is het gegaan??????? met je kies? Hopelijk valt de pijn mee (als je verdoving is uitgewerkt). Kon hij niet getrokken worden?

groetjes!!

hoi meiden
heb een deel 3 gemaakt hoor  
svtje wil je de tabel weer over zetten want dat kan ik niet

xx

Goeiemiddag allemaal,

Zow die is eruit en kunnen we geen last meer van hebben.
Nee helaas konden ze hem niet trekken.
Hij was nog niet helemaal door meer groeide scheef i.p.v. omhoog groeide hij opzij dus dat ging niet haha.

De pijn is nog te doen maar ben nou aan het proberen te eten erg lastig haha.
Vamiddag lekker bij mijn ouders in de zon gezeten en net terug van trouwjurk passen met mijn zusje (trouwd 4 sept) heerlijk moet ik weer helemaal aan onze eigen dag denken.

Svtje@ hopelijk blijft het weg voor je, en weer een beetje verkleurd van het zonnetje vamiddag?

jtzwanger@ Fijn dat je je kleren weer aan kunt.

voor iedereen die ik vergeten ben@ klus ze en duim ze.

Vanavond even kletsen bij mijn andere zusje

Liefs Schuerke

Terug
Bovenaan