wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

A

Anoniem

Guest
hoi meiden hier is dan eindelijk deel 4 hihi

we moeten de tabel nog ff veranderen dan komt ie er bij hierzo

xxx

Lieve meiden,

Welkom bij alweer het 4de topic, wat kunnen wij kletsen zeg! Deel 3 mocht aardig vruchtbaar zijn, hopelijk sluit deel 4 hier naadloos  op aan en mogen de smileys ons zeer binnenkort om de oren gaan vliegen!

Ben even met Marijke aan het updaten en dan verschijnt de tabel hier weer!

Smakelijk eten allemaal en tot strakjes!

Kus Svtje

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
27
5
1
3 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

anne/belgies
nog geen idee !!
x
Hey meiden,

Marijke heeft er weer een mooi tabelletje van gemaakt en ik heb em ff overgezet!
Dus we kunnen er weer even tegen!

Ga nu ff proberen te eten of in ieder geval aan tafel zitten!

Kus Svtje

Hey meiden,

Wat een rust, ben ik niet gewend hier! Wel lekker blijven schrijven he, dan kunnen we ook het 4de topic weer helemaal volkletsen. Net zolang totdat we allemaal smileys mogen hebben.

Hier misselijk alom helaas, maar ontdekt dat gewoon water (bar le duc drink ik aan boord omdat ik het water niet lekker vind) best goed helpt tegen het zuur, misschien een tip voor degenen die er ook last van hebben of gaan hebben.

Voor degenen die nog niet zwanger zijn en nog hard aan het klussen, als er teveel over zwanger en kwaaltjes gekletst wordt gewoon eerlijk zijn he! Het is per slot van rekening een topic over zwanger worden en dan mag zwanger zijn niet overheersen.

Zit my super ex girlfriend te kijken, best een grappige film, mijn mannetje ligt in bed die mag de zich de hele nacht nuttig maken. Kruip er straks maar zachtjes naast.

Geniet van jullie weekend meiden!

Liefs Svtje

Hallo iedereen!

Al forum nummertje 4! Dat is al heel wat!
Ik heb nergens last van, geen kwaaltjes, geen rare dingen niks.
Ik had zo gehoopt dat het deze ronde duidelijk raak zou zijn!!!

Ik ben nou bijna klaar met mijn studie, en we twijfelen op het moment heel erg of het wel goed is om nu zwanger te raken, aangezien er  geen uitzicht is op een vaste baan voor mij. Begrijp ons absoluut niet verkeerd, mocht het toch nu raak zijn dan zijn we er super super super blij mee!!!! Maar helaas kan het ook zo zijn dat door een groot banenverlies mijn man van de een op de andere dag zonder baan zit, en dan is het denk ik niet goed om zwanger te raken.
Eerst  was  hij nogal zeker van zijn baan, daarom  konden we onze  sterke kinderwens al laten uitkomen,  maar doordat het bedrijf van mijn man  nogal wat ontslagen gaat doorvoeren (1 op de 5 vaste werknemers...) zijn we opeens niet meer zeker van vaste inkomens.  We gaan maar eerst genieten van deze ronde en de verwachting. Ben er zelf wel een beetje verdrietig van, want we willen ZO graag, maar helaas zijn er altijd praktische dingen die overwegen. Hoop zo dat er snel ergens een baan komt in of richting onderwijs. Ik baal hier echt van, maar gelukkig zie ik dat mijn man het ook niet leuk vindt om eventueel te moeten wachten, we horen dinsdag of hij mag blijven...

Even een ego stukje dus vandaag!
Jt, deze week weer naar de huisarts! Gaat al lekker meid!

@loeske, en?? zijn je kwaaltjes erger geworden?

@roselien en dora: hoe is het met jullie? al wat bekend?

Groetjes sukkie!

hey  hoi allemaal
zie het deel 4 staan de andere bijna vol geklets.

sukkie ik snap best dat je iets twijfelt kan me er wel iets bij voorstellen.
marijke dus druk druk erg vermoeiend hoor nu lijkt me om zoveel te werken.
anne klopt inderdaad hoor zijn bijna even ver geloof ik, ik ben nu 8 weken en 5 dagen
svtje inderdaad rustig hier. maar is soms ook wel lekker weer buiten en nu weekend natuurlijk.

mijn zoontje was erg vroeg wakker 6 uur vanochtend dus met hem naar beneden gegaan.  ik op de bank hangen hij wat spelen en rond 8 uur viel hij bij mij op de bank in slaap hebben we nog even weer een half uurtje op de bank geleggen hij slapen en ik ook beetje dommelen. mijn dochter sliep lekker uit tot kwart voor 9.
gisteren met mijn ouders mee naar mijn oma en daar in het dorp met mijn moeder en kids geshopt was  erg leuk maar ook erg vermoeiend.

ene kant klopt dan bijna het topic niet meer omdat er al best wat zwangere tussen zitten tussen de nog niet zwangere. ik kijk ook wel wat rond bij het forum zwanger zijn, maar ik ken jullie allemaal al iets en hier wordt lekker veel geklets. en anders mis ik jullie haha. we zouden daar een topic kunnen openen maar ja dan vind ik dat zo jammer want dan kan nog niet iedereen mee.
en aan de andere kant passen we hier nog wel iets want dan kunnen we de niet zwangere helpen met klachtjes en mee leven!
dus mijn tekst niet verkeert op vaten he! want vind het echt gezellig hier
groetjes van mij

Hey meiden,

Ben ik weer, hier regent het en heb er maar eens een trui bij aangetrokken dus in het zonnetje zitten is er voor mij niet bij vandaag. Hoop dat het in Nederland wat beter mag zijn en dat jullie kunnen genieten van een zonnig weekend! Des te verder wij komen des te beter wordt het weer meestal hoor, dus wie weet morgen hier ook beter.

@Sukkie, meis toch wat een onzekerheid. Mijn vriendin waar ik over vertelde is ook net afgestudeerd en zat heel erg in onzekerheid over een baan, na lang solliciteren heeft ze er nu eentje gevonden gelukkig, maar is behoorlijk schaars op het moment in het onderwijs he. Hoop zo dat je een baan mag vinden meid, zekerheid voor jullie toekomst en dat je mannetje zijn baan mag houden. Duim mezelf een hoedje voor jullie!!! Wat een spannende tijd zo zeg. Als je nu zwanger zou zijn, komt het ook allemaal goed hoor, een kindje heeft vooral veel liefde nodig en niet de nieuwste snufjes. Wij zijn ook heel erg op marktplaats aan het zoeken en bieden hoor, niks mis mee. Vroeger sliepen de kindjes zelfs aan het voeteneinde om het maar even zo te zeggen. Jullie kleintje komt echt wel groot, als je nu zwanger bent of raakt is het gewoon de bedoeling! Daarmee snap je wel wat ik bedoel, zal hier maar niet gaan evangeliseren Take care!!!

@Kidsvos, snap je helemaal hoor, het topic klopt niet helemaal meer, althans de titel. Marijke en ik hebben het er over gehad, met deze naam houden we het wel toegankelijk voor nieuwe meiden en we willen natuurlijk niemand zo'n leuk kletstopic onthouden Vandaar dat we toch weer voor deze titel gekozen hebben. Ik kijk ook af en toe op het zwangere forum en lees hier en daar wat, zelfs 1 x gereageerd op topic over eten, zag dat jij daar ook op gereageerd had. Maar verder is dit topic echt mijn ding, iedereen kent elkaar behoorlijk goed ondertussen en kan alles met elkaar delen,vind ik erg belangrijk! Tja... tips en kwaaltjes kunnen we inderdaad wel uitwisselen, dus wat dat betreft weer erg handig.

Zo kwam ik op het zwanger forum het topic tegen over goede aankopen en flutaankopen (zo staat het er niet letterlijk hoor) maar dat vond ik wel handig om eens in te kijken. Adviezen van alle mama's over hydrofiele luiers, kinderwagens, spuugdoekjes noem maar op... denk dat dit wel handig is om te lezen voor de zwangeren onder ons. Op het zwangerforum (het is een topic wat al loopt vanaf augustus 2006)

Ik ga lekker verder met msnen met Marijke, wens jullie allemaal een goed weekend toe! Denk aan alle wachters, klussers, ongi-ers en zwangeren!!! Pas goed op jullie zelf meiden!!!

Dikke kus Svtje

hallo,

ff een snelle reactie van mij tussen het voegen van de badkamer door.

@sukkie:
ben het helemaal met sv'tje eens. Een kindje komt echt wel goed terecht bij ouders die dat graag willen. Of het nu met of zonder baan is.
Ik begrijp je angst wel hoor want je wilt natuurlijk je kind het beste bieden maar liefde kost niets.
Wens jullie wel heel veel succes en hoop dat je man zn baan mag behouden.

@iedereen die al zwanger is:
NIET WEG GAAN BIJ DEZE TOPIC!!!!
vind het juist zo gezellig met jullie en doordat jullie zwanger zijn kan ik lekker met jullie meegenieten en dat is ook heeeeeeel erg leuk!!

Ga snel weer verder voegen.
Tot snel Kus

Terug
Bovenaan