Hey meiden,
Ben ik weer, hier regent het en heb er maar eens een trui bij aangetrokken dus in het zonnetje zitten is er voor mij niet bij vandaag. Hoop dat het in Nederland wat beter mag zijn en dat jullie kunnen genieten van een zonnig weekend! Des te verder wij komen des te beter wordt het weer meestal hoor, dus wie weet morgen hier ook beter.
@Sukkie, meis toch wat een onzekerheid. Mijn vriendin waar ik over vertelde is ook net afgestudeerd en zat heel erg in onzekerheid over een baan, na lang solliciteren heeft ze er nu eentje gevonden gelukkig, maar is behoorlijk schaars op het moment in het onderwijs he. Hoop zo dat je een baan mag vinden meid, zekerheid voor jullie toekomst en dat je mannetje zijn baan mag houden. Duim mezelf een hoedje voor jullie!!! Wat een spannende tijd zo zeg. Als je nu zwanger zou zijn, komt het ook allemaal goed hoor, een kindje heeft vooral veel liefde nodig en niet de nieuwste snufjes. Wij zijn ook heel erg op marktplaats aan het zoeken en bieden hoor, niks mis mee. Vroeger sliepen de kindjes zelfs aan het voeteneinde om het maar even zo te zeggen. Jullie kleintje komt echt wel groot, als je nu zwanger bent of raakt is het gewoon de bedoeling! Daarmee snap je wel wat ik bedoel, zal hier maar niet gaan evangeliseren Take care!!!
@Kidsvos, snap je helemaal hoor, het topic klopt niet helemaal meer, althans de titel. Marijke en ik hebben het er over gehad, met deze naam houden we het wel toegankelijk voor nieuwe meiden en we willen natuurlijk niemand zo'n leuk kletstopic onthouden Vandaar dat we toch weer voor deze titel gekozen hebben. Ik kijk ook af en toe op het zwangere forum en lees hier en daar wat, zelfs 1 x gereageerd op topic over eten, zag dat jij daar ook op gereageerd had. Maar verder is dit topic echt mijn ding, iedereen kent elkaar behoorlijk goed ondertussen en kan alles met elkaar delen,vind ik erg belangrijk! Tja... tips en kwaaltjes kunnen we inderdaad wel uitwisselen, dus wat dat betreft weer erg handig.
Zo kwam ik op het zwanger forum het topic tegen over goede aankopen en flutaankopen (zo staat het er niet letterlijk hoor) maar dat vond ik wel handig om eens in te kijken. Adviezen van alle mama's over hydrofiele luiers, kinderwagens, spuugdoekjes noem maar op... denk dat dit wel handig is om te lezen voor de zwangeren onder ons. Op het zwangerforum (het is een topic wat al loopt vanaf augustus 2006)
Ik ga lekker verder met msnen met Marijke, wens jullie allemaal een goed weekend toe! Denk aan alle wachters, klussers, ongi-ers en zwangeren!!! Pas goed op jullie zelf meiden!!!
Dikke kus Svtje