wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Heej allemaal!

Thnx voor jullie snelle reacties!
misschien trouwens toch wel een kwaaltje..ben zo prikkelbaar als t maar kan!
volgens mij heeft mijn man t wel even met me gehad hihi.

Zwangeren jullie moeten idd blijven! Zeker omdat we al zo lang met elkaar kletsen!
Wij als niet zwangeren blijven toch lekker schrijven over onze wacht en klusdagen en de kwaaltjes die we wel of niet voelen. Nu is het een heerlijk vrolijk gemixt forum.

Zo, nu eens gaan kijken of ik eens wat liever kan gaan doen hihihih

Tot morgen!

Hallo,

Ik ben nieuw hier en een beetje aan het rondneuzen op het forum en zo kwam ik bij jullie  topic terecht. Wij zijn namelijk ook  bezig om zwanger te  raken van ons eerste kindje.  

Sukkie, ik zag dat je je zorgen maakt over een evt. baan in het onderwijs. Ook ik werk in het onderwijs (in de randstad). Ik ben nu bijna twee jaar afgestudeerd en ook al twee jaar werkzaam in het onderwijs. Als je het leuk vind zou je eens in het speciaal onderwijs kunnen kijken (doe ik ook, erg leuk!) er is daar heel veel vraag naar leerkrachten. Daarnaast moet je proberen ergens je voet tussen de deur te krijgen. Gewoon open sollicitaties schrijven enz. naar stichtingen. Het mooie aan het onderwijs is dat er voornamlijk vrouwen werken en tja een zwangerschapsverlof invulllen hier of daar en je bent waarschijnlijk binnen. Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Groetjes

Hoi allemaal

Ik ben Line, ik lees al een paar weken mee op dit forum. Ik  ben nog maar net bezig om zwanger te worden, maar ik merk dat ik het toch wel spannend vind om mijn cyclus te leren kennen, op tijd de goede acties vaak genoeg te doen en helaas ook al teleurstelling als het niet zo is. Volkomen onlogisch, maar eigenlijk hoopte ik dat dat het meteen raak zou zijn...

Mag ik met jullie meekletsen?

Line

Hallo Meiden..

Alweer een deel 4, wat gaat dat toch snel ;)...

@ sukkie... Ik begrijp hoe je je voelt want wij zitten ook in een onzekerheid.. Volgende week krijgt mijn man ook te horen of hij ontslagen wordt of niet.. Toch hebben we besloten om gewoon door te gaan met zwanger worden, zoals svtje zegt een kind hoef niet alle nieuwe snufjes en liefde is het belangrijkste wat het kind kan krijgen..
Hoop voor je dat je man zijn baan kan houden en dat jij snel een baan vindt, duim voor jullie!!!
Bij mij zijn de kwaaltjes niet zo heel erg geworden maar merk vandaag dat ik totaal geen energie heb haha, heb de hele week wel last van ongi pijntje maar die komen en gaan ook weer weg.. Ben benieuwd...

@ alle zwangeren.. ik wil ook niet dat jullie weggaan.. Het is zo gezellig met jullie erbij en wij blijven onze verhalen toch shrijven over het klussen, wachten ect..

@ line1975.. Welkom op het leukste forum!! Klets gezellig mee...

Nou heb vandaag een heerlijke relax dag, heb vandaag weinig energie haha terwijl ik toch tot 10.30u heerlijk heb uitgeslapen.. Mijn man is werken en ik zit gezellig met mijn hondje op de bank..
De ene dag heb ik weinig last van kwaaltjes en de andere dag meer, zoals nu heb ik weer wat meer last van ongi pijntjes maar ben nog niet ongesteld geworden.. Heeft iemand dit ook als kwaaltje gehad en was toen wel zwanger?? Denk zelf dat ik toch ongi wordt, waarom weet ik niet maar geloof mijn lichaam niet echt en wilt niet alweer een teleurstelling.. Heb deze maand wel meer last van kwaaltjes dus ik wacht tot maandag en dan ga ik testen...

Liefs Loeske

Hey meiden,

Alweer zaterdagavond, dacht zal het forum weer eens even checken en wat zie ik, 2 nieuwe meiden. Gezellig hoor!

@Line1975 van harte welkom meid, gezellig dat je hier mee komt kletsen, hier is altijd wel iemand te vinden, we zijn niet voor niets al toe aan deel 4. Als je ons je leeftijd, kindje, ronde en NOD datum doorgeeft dan zullen we je in de tabel zetten!

@Twijfeltje1984, weet niet of jij ook vaker komt kletsen, maar sowieso gezellig hier, dus lekker doen als het je leuk lijkt. Als je mee wilt kletsen, zet je gegevens even in een berichtje dan updaten we de tabel eventjes.

@Sukkie, mooi kwaaltje he prikkelbaar zijn, heb er zelf vandaag ook heel veel last van en mannetjelief wrijft het er nu naast mij zittend terwijl ik dit berichtje typ nog even in. Hoop dat het een beetje afneemt, beetje slaap kan helpen, is bij mij meestal het geval. De onzekere tijd helpt er niet aan mee natuurlijk. Hoop echt dat je mannetje zijn baan mag behouden en hoop natuurlijk het meeste voor een positieve test, ondanks alles. Liefde boven alles! DuimDuimDuim!!!

@Loeske, je klachten/kwaaltjes klinken goed hoor! Tuurlijk beter uitgaan van negatief en positief testen dan andersom. Hoop het zo voor je meid dat straks de magische woorden "ik ben zwanger" mag typen op het forum en een smiley mag toevoegen!DuimDuimDuim!!!

@Allemaal, ik blijf hier gewoon schrijven hoor, denk dat de rest van de zwangeren er ook zo over denkt! Veel te gezellig, al veel te veel lief en leed gedeeld ondertussen om jullie te verlaten.

Maak er een gezellige zaterdagavond van met jullie liefjes!

Kus Svtje

hoi meiden

ik val gewoon hier weer in hoor want ik snap het allemaal niet meer zal nu vaker reageren heb namelijk vakantie
door mijn hoge bmi moet ik alleen verplicht in het ziekenhuis bevallen van de verloskundige wat dan dus gratis is dat is dus wel een voordeel. ook mag ik maar een kilo of 6 aankomen dus doe mijn best anders moet de dieetiste helpen hihi zal een hele strijd zijn dat wel

@ sukkie
meis ik snap je verhaal helemaal wij hadden die keus ook gemaakt maar wat bleek zwanger hihi vond het de eerste dag een beetje dubbel maar daarna helemaal te gek en hier is gelukkig alles goed gekomen succes meis denk aan je

@kidsvos
het is idd erg zwaar zoveel werken maarja de planning wist ook niet dat ik zwanger was hihi
snap wel dat het shoppen vermoeiend is maar svtje heeft wel tips hoe je het lang volhoud haha ( die heeft niet anders gedaan afgelopen weken hihi)

@vieguh
fijn dat je ons zo graag wil houden want ook ik vind het hier super gezellie

@svtje
zit met je op msn dus heb alles net besproken

@twijfeltje en lyne
welkom op ons forum klets gezellie mee

@ loeske
je kwaaltjes klinken erg positief maar ja dat zegt nog niet alles maar toch
ik had als motto ga er van uit dat het niet zo is dan valt het mee dat is me gelukt in de maand dat ik zwanger was haha dus weet hoe moeilijk het is
succes meid

verder is het het leukste topic van heel internetland hihi en ben blij dat het gemixt is want we hebben echt wel een band zo vind ik dan

xxx

Hallo meiden,

IIk lees ook al een tijd dit forum, en dacht ik reageer ook een keer!
Ook ik / wij zijn net bezig om zwanger te worden. ( van ons eerste kindje )
Dus het is allemaal reuze spannend!
Ik moet a.s maandag ong. worden, ben benieuwd!
Heb de afgelopen week wel af en toe  last gehad  van krampen.
Er komen steeds meer meiden bij zie ik...

Nou fijn weekend meiden,

Liefs Roos

Hey Roos,

Van harte welkom op het gezelligste topic van dit forum, Marijke noemde het al het gezelligste topic van heel internetland en ook daar sluit ik me bij aan. Klets lekker mee! Altijd wel wat te beleven of iemand waar je even bij kan spuien, je je vraag aan voor kunt leggen of gewoon om lekker even bij te kletsen.

Spannend hoor, maandag je NOD! Ik draai al een tijdje duimen voor iedereen en voeg jou er ook even aan toe, kleine moeite! DuimDuimDuim. Wat is je leeftijd? Dan zetten we je in onze beroemde tabel, het wachten is op de lading smileys voor topic nummer 4!!!

Geniet van je weekend en hopen dat je ongi wegblijft!

@Marijke, ja wat is het hier leuk he! Zo leuk dat we met elkaar al zo'n 2100 reacties getikt hebben!!! Binnenkort kom ik jou huisje keertje bekijken, heb er nu al zin in. Hoop dat ik tegen die tijd wat meer trek heb, dan kunnen we ook iets lekkers bedenken om te gaan eten

Kus Svtje

Terug
Bovenaan