wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Ha meiden

Zo alweer bij deel 4 aangekomen, wat gaat dat snel!

Lyne en twijfeltje, welkom hier! En klets gezellig mee met ons! Ook Roos natuurlijk!

Sv'tje
Vervelend zo met avondeten, je hebt het toch alleen daarbij? Dat hoop ik wel voor je, zorg je wel dat je genoeg binnenkrijgt?
Bij mij geen probleem, ik eet letterlijk voor twee en ben al bijna 3 kilo aangekomen. Ik ga er nu echt proberen op te letten en het is niet eens echt van het snoepen.
Er is één broek waarvan de knoop als het dicht moet net gaat, maar zit echt niet fijn, voor de rest gaat alles nog aan. Wel heb ik al een behoorlijke buik, maar dan wel van het meer eten en nauwelijks naar de wc kunnen, wat behoorlijk vervelend wordt.
Verder heb ik gelukkig geen gekke dingen meer gezien op het wc papier hihi.
Ja gister al weer acht weken, al denk ik zelf ietsjes korter, maar pas hem wel aan als ik de termijnecho heb gehad en ik weet hoe of wat, maar gaat best snel.
Alleen dat wachten tot de 24e lijkt wel eeuwig te duren...
Wel leuk dat we samen op dezelfde dag mogen komen, alleen heb ik pas 's avonds een afspraak, dus moet ietsjes langer wachten.
Wel vervelend dat je zo misselijk bent door dat maagzuur, ik heb er nog geen last van gehad en weet ook niet hoe dat is, want heb het nooit gehad, gelukkig heb je er iets tegen gevonden wat een beetje werkt.

Sukkie
Moeilijk hoor, ik snap je standpunt maar ik denk dat er altijd wel iets is waarom je het niet zou doen. En als ik kijk naar mn moeder (en vader), die zijn met niks begonnen en wij hebben er nooit iets van gemerkt en een superleuke jeugd gekent en uiteindelijk is alles goed gekomen.
Maar kan me voorstellen dat je er erg meezit, hopelijk komt alles goed en hoeven jullie deze keuze helemaal niet te overwegen, sterkte ermee....
En prikkelbaar was en ben ik nog steeds , soms echt vervelend..en ja de mannen weten niet zo goed hoe ze daar mee om moetn gaan, al zie ik zelf nu ook wel in dat alles wat hij doet, toch niet in goede aarde valt, nou ja bijna alles, anders klinkt het wel erg dramatisch.

Kidsvos
Scheelt inderdaad een paar dagen, al denk ik dat ik zelf iets korter zwanger ben, maar dat moet nog blijken.

Loeske
Ik had ook een paar dagen voor mijn nod last van ongipijntjes, steeds het idee dat ik ieder moment ongi moest worden, ook had ik last van puistjes, zelfs  een paar op mn rug, wat ik nooit heb gehad,  en uiteindelijk  bijna een week na mijn nod getest en positief. Voelde me ook al een paar dagen anders dan anders, maar had toen niet het idee dat ik gewoon zwanger kon zijn, achteraf gezien dan wel blijkbaar hihi.
Zou het zo gaaf voor je  vinden, heb je verder nog ergens last van?   Duim voor je!

Marijke
Lekker hoor vakantie, geniet er maar van!
Mijn vriendin moet ook vanwege haar BMI in het z'huis bevallen, zij is nu zo goed als zes maanden zwanger en is  al zo'n 8  kilo aangekomen, zal me er niet te veel zorgen om maken. Als je al ziet hoeveel je kindje weegt en hoeveel je aan vruchtwater hebt.
Maar in ieder geval, succes dan! Ik ben nu al bijna 3 kilo aangkomen, maar dan van het eten en de opstoppingen in mn darmen.

Fijn dat jullie meiden met ons als zwangeren gewoon gezellig verder willen kletsen!!
Ik zelf heb het ook als prettig ervaren, toen ik nog niet zwanger was. Je hebt hier 100 keer meer aan dan al die verhalen uit boeken of op het net, dat is dan mijn mening.

Verder gaat alles hier nog steeds goed, heb alleen geen opgezette en gevoelige boops meer, dus nu maak ik me daar weer zorgen om. Iemand hier ervaring mee?

Verder nog niet misselijk, wl af en toe een gek gevoel van in mijn maag.

Wat ik wel weer meer heb is dan denk ik toch die beroemde bandenpijn.
Had ergens gelezen dat je dat o.a.  voelt bij niezen en dit heb ik gisteren meerdere malen gedaan en  inderdaad, een raar en een ietswat onprettig gevoel hihi.
Ook een keer toen ik me omdraaide in de stoel en mn poes op wilde tillen.
Ze kijkt nu ook trouw mee wat ik allemaal aan het typen ben (wel met haar ogen dicht hihi...).

Nou meiden een fijne zondag allemaal, wij gaan v'middag jullie kant op, naar Nederland dus, naar mijn moedertje!!

Liefs Anne

Hoi Svtje,

Ik ben 21 jaar.......Ja leuk zo'n tabel!

Liefs Roos

Heej allemaal!

Al weer 3 nieuwe op het forum! gezellig hoor, hoop dat jullie lekker lang mee kunnen kletsen en er ook voor jullie snel een smiley komt!

@twijfeltje, bedankt voor de tips! Er stond heel heel toevallig net een superleuke advertentie in de krant in het spec. onderwijs waar ik best wil werken idd.
Dus ik hoop dat ik word uitgenodigd op gesprek!

@ Marijke, je hebt er al zo goed op gelet de afgelopen tijd (op het eten) het zal je zeker gaan lukken om  niet veel aan te komen! Meer als je best kun je niet doen..
Misselijkheid wel al over?

@Sv; gezelligste kletsforum hihi dat klopt helemaal voor 100%!

Hier geen veranderingen, nog steeds niet echt klachtjes. Vriendinnen houden me goed in de gaten, ze verwachten iedere keer als we afspreken en ik niks drink dat ik in verwachting ben, als t zover is wordt dat nog moeilijk geheim houden!

Een fijne zondag, en ik hoop dat er snel dikke vette smileys bijkomen!!!

Hoi meiden,

Ik vind het nu al helemaal leuk op jullie topic, dus klets graag met jullie mee. Wij zijn nu bezig met ronde 4 voor ons eerste kindje. Ik ben 25 en mijn vriend 27 en sinds september hebben we een eigen huis. Het gaat dan toch wel snel kriebelen hoor. Ik ben al een tijdje gestopt met de pil maar mijn cyclus blijft erg onregelmatig. Het varieert van 25 tot 55 dagen(!) dus ik kan mijn nod niet precies vaststellen. Voor deze maand zal dat rond de 12e zijn, maar het blijft iedere keer weer een verrassing. Het is erg leuk dat de zwangeren mee blijven kletsen want zo blijft er een beetje variatie in de onderwerpen en we weten een beetje wat ons te wachten staat hahaha.

Ik ben erg benieuwd hoe het deze maand zal verlopen, ik hoop op veel smileys!

Wie maakt het lijstje?

Tot snel!

even een ego berichtje!
Al hele week last van veel afscheiding, nu zelfs beetje roze gekleurd.
Schrok me weer te pletter, want ook nu in ronde 4 ben ik nog heel alert
op kleine dingen. Roze, hoe weinig maar ook kan toch wijzen op aankomende ongi??
Is pas dag 28, en ik ben dus bang dat het weer niks wordt deze maand.
Jammer!!
Nou, dat was het eigenlijk weer even. Hoop dat er van anderen snel beter nieuws komt!

Hey lieve meiden,

Nog even een berichtje van mij, we varen steeds dieper Duitsland in en vanavond zelfs La France in, dus dan ben ik even uit de etherhoogstwaarschijnlijk tot dinsdagmiddag/avond. Helemaal niet gezellig, maar is niet anders. Lekker kletsen, dan heb ik wat om terug te lezen.

@Loeske, was gezellig daarnet op msn! Leuk, hoop dat je snel msn op je computer kunt installeren. Duim voor je hoor, je kwaaltjes klinken heel bekend! Hoop het zo voor je dat je positief mag testen en de eerste smiley mag plaatsen in ons 4de topic!

@Anne, het is gelukkig alleen na het avondeten, echt gek de rest van de dag kan ik wel gewoon eten. Heb vanmiddag dus maar uitgebreid gelunched met soep en brood en aardbeien dan heb ik in ieder geval van alles iets binnen. Net boterkoek en brownies gebakken voor de mannen en zelf ook een stukje boterkoek op dus nu gaat het prima. Vanavond staat er kip courgette kerrie pannetje op het menu met rijst.... als ik er aan denk dan weet ik niet of het wat gaat worden ,maar we zullen zien.
Ben nog helemaal niks aangekomen, af en toe zelfs op weegschaal en dan halve kilo eraf, vervolgens die zelfde halve kilo er weer bij en er weer af dus op zich helemaal goed. Fruit en groenten probeer ik sowieso binnen te krijgen en extra vitamines dmv pillen. De verloskundige zei dat het prima was. Wel fijn hoor dat jij trek hebt in van alles, wel een beetje lastig idd en gewoon af en toe fruit pakken als je trek hebt joh... komt helemaal goed. Je darmen zijn waarschijnlijk ook behoorlijk opgezet dus die kilo's zou ik niet mee zitten. Tja .. met dat prikkelbare moeten die mannen maar gewoon een beetje leren dealen, zij hoeven straks niet te bevallen zullen we maar zeggen.

@Roos, ga je in de tabel zetten hoor meis!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
27
5
1
3 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

anne/belgies
nog geen idee !!
x  
Zo, je staat erin en nou maar duimen voor goed nieuws aanstaande maandag! Zou een mooie binnenkomer zijn!

@Roselien, hoe is het bij jou? Hoe loopt het met je vriend? Hebben jullie het bij kunnen leggen? Heb je nog getest? Hou ons op de hoogte meis, we zijn er voor je hoor!

@Twijfeltje, ook jij staat erin hoor, spannende week voor jou! Hoop dat je cyclus wat regelmatiger mag worden of dat je gewoon zwanger mag zijn deze ronde!DuimDuimDuim!!!

@Sukkie, meis geeft helemaal niks hoor zo'n egoberichtje, daar zijn we ook voor hier he. Het zegt nog helemaal niks hoor, klein beetje roze verlies, kan ook van innesteling in baarmoeder zijn... Had het zelf dag voordat ik testte een beetje, ik gelijk in tranen en er kwam verder niks en je weet hoe het afliep... Ook in de 6de week paar dagen gehad en tot nu toe verloopt mijn zwangerschap gelukkig heel voorspoedig. Meis, ik hoop het zooooo ontzettend voor je!!! Gun het je van harte!!! DuimDuimDuim!!!

Hoop vandaag nog even langs te kunnen komen hier, maar kan niks garanderen omdat ik niet weet hoe internet zich houdt. Als ik hier niet meer kom wens ik jullie een fijne zondag en dan ben ik er dinsdag weer!

Een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Svtje

Hoi allemaal,

Het is hier inderdaad een actief kletsforum, leuk hoor. Ik ben zelf 33 jaar, wil voor   de eerste gaan en nu bezig met de derde ronde. Gelukkig heb ik een regelmatige cyclus, dus ik verwacht NOD op 1 juli.

Groetjes,
Line

Heej allemaal!

@Line, welkom op het forum!

Ik heb hevige ongi pijnen, dus helaas doet mijn lichaam precies wat het aangekondigd had... en dat al op dag 29!!!
Op zich vind ik t fijn dat ik nu eens een kortere cyclus heb, maar ik had al 3 rondes een van 33 dus het is wel vreemd dat ik opeens verander. Balen dus!
Eventjes mopperen, zeuren en verdrietig zijn en dan ga ik weer door naar ronde 5!

@Roos, vandaag je nod, spannend hoor! Hoop dat je nog geen ongi voelt!

@loeske en dora, en jullie? Nog steeds niks te zien?

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni

dora the explorer
30
3
2
  9 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

schuerke
27
5
1
3 juli

sukkie85
23
5
1
9 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

j-t  
ja,maar man niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
?
?

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos

anne/belgies
nog geen idee !!
x
Zo, tabel aangepast, mijn gemiddelde cyclusduur is nu 31 dagen. Dat is wel weer wat korter dus dat scheelt.
Meiden, kom op met die smileys!!!!

Groetjes Sukkie

Terug
Bovenaan