hallo Angela,
Wat leuk dat je reageert!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn voor je dat alles goed is, zeker nadat het eerst fout was gegaan. En leuk voor de 1e keer, dat vond ik toch wel echt heel speciaal.Omdat je gewoon echt niet weet wat je nu precies te wachten staat, niet tijdens de zwangerschap en al helemáal niet daarna! Ik weet nog dat ik de liefde die ik voor mijn kind voelde (en nu dan natuurlijk voor allebei) zo bijzonder vond, een gevoel dat ik absoluut niet kende, hoeveel ik ook van mijn man en mijn familie en zo houd.
Ik ben nu 11 weken, gisteren echo gehad die gelukkig dusdanig goed was, dat de gyn de vlokkentest, die hij al voor maandag op zijn eigen aanraden had ingeboekt nu afraadde. Mijn man wil heel graag zekerheid ivm eerdere ervaringen, dus laten zeer waarschijnlijk wel punctie doen. hangt nog beetje af van mijn bloed, want had geen combitest gedaan, maar doen we nu dan toch nog wel.
Ik heb het in mijn omgeving nog niet verteld. zie ik beetje tegenop. vorige keren had ik het wel al verteld en dat was op zich wel fijn met de support die ik kreeg van iedereen nadat het mis was gegaan. maar ik zie nu wel op tegen de reacties.2 keer mis, en dan nu weer zwanger als 42 jarige. dus eigenlijk wil ik eerst echt zeker weten dat het goed is. maar begin wel steeds meer buikje te krijgen en dat ik het wordt ook steeds lastiger te verklaren waarom ik geen alcohol drink (waar ik normaal niet vies van ben) .
mijn kinderen zullen helemaal dolblij zijn. wil het hen dan ook eigenijk erg graag vertellen.
nou, kan zo wel even doorgaan, maar moet echt gaan slapen, had afscheid van iemand van werk en wordt misschien ook wel erg saai om te lezen.
groet
paulien