wie is er nog meer eind augustes uitgerekend

hoi wendy

wat grapig volgens de berekening op een site ben ik ook de 27 aug uirgerekend.
met mijn gaat het goed heb alleen last van afen toe krampen.en heb het vaak heel kout.
maar dat zijn de klachten die de meeste hebben.moet de 31 naar de dokter en zal dan wel door verwezen worden naar de vk.

liefs sabrina

hoi sabrina,
wat toevallig,
ja ik voel me nu ook heel goed,
ik heb ook nog af en toe wat buikpijn, maar dat hoort erbij!!
er is nu ook van alles aan de hand in onze buiken,
ik moet 4 jan komen in het ziekenhuis bij de gyn en krijg dan de eerste echo, kon ook wel eerder komen , maar mijn gyn heeft vanaf nu vakantie, en wil toch graag bij haar,
dus dan nog maar even wachten,
nu hopen dat alles goed komt!!
maar daar vertrouwen we nu op!
ik spreek je weer snel,
xxx wendy

Hallo dames,

Ik ben de 24e uitgerekend van onze 1e.
Vind het allemaal zo spannend!
Heb af en toe wel een beetje buikpijn maar verder voelt ik me ok. Het is nog zo onwerkelijk.

XX

Ik ben ook de 24e uitgerekend, maar ik krijg nog een echo, want door mijn korte cyclus kan het ook wel eens de 18e zijn. Ik kan niet wachten tot ik weet hoe ver ik echt ben!

Wanneer gaan jullie voor het eerst naar de VK? Ik heb een afspraak voor begin januari.

Het is mijn 1e zwangerschap en ik ben (nog net) 30.

hoi meiden

ik ga eerst de 31 naar de dokt en zal dan wel door gestuurd worden.en hoor dan natuurlijk ook de goed datum voor waneer in uitgerekend ben.

jullie allemaal gefeliciteerd.
en hebben jullie al ergens last van.ik van krampen in em buik maar veder nier.

liefs sabrina

Ik merk echt bijna niks, ja, soms een beetje menstruatieachtig gevoel en huilbuien, maar die heb ik ook vaak vlak voor ik ongesteld word. Maar niet misselijk nog, geen pijnlijke borsten. Soms twijfel ik er gewoon aan of ik zwanger ben omdat het 2e streepje op de test ook maar zo vaag was.
Morgen ga ik gewoon een nieuwe test doen, dan is het 3 dagen na de 1e test en hoop ik gewoon een vette blauwe streep te zien. Misschien geloof ik het dan...

Terug
Bovenaan