wie is er nog meer eind augustes uitgerekend

Hey Ladies,

Ik ben 19 Augustus uitgeteld van m'n eerste kindje. Ontzettend gelukkig, zwaar emotioneel en gevoelige borsten zijn m'n eerste tekenen. Ik ben al bij de verloskundige geweest.

Gisterenavond een heftige paniekaanval gehad...bang dat er iets mis zou gaan. Vandaag voel ik me weer beter. Hoort er allemaal bij denk ik. Het is ook allemaal zo nieuw en onwerkelijk...

Fijn dit forum te hebben gevonden, hopelijk hebben we steun aan elkaar.

groetjes, Katwoman

Hallo,

ik ben ilse, 27 jaar en in verwachting van de 2e. we hebben al een zoonje van 2,5 jaar.
Ik ben 27 augustus uitgeteld. Wanneer krijg je de 1e echo?
Ik heb de dokter gebeld maar die is bnatuurlijk met vakantie en die kan ik de 30e pas weer bereiken.

groetjes ilse

hoi meiden.

wat leuk om te lezen dat er meer meiden uitgerekend zijn op de 27.
ik moet de 31 naar de dokter.en zal dan wel door gestuurde worden.
wij hebben het met kerst aan onze ouders verteled dat was erg spannend.
ben erg benieuwt naar het hardje en de echo.

liefs sabrina

Hallo!
Ben vandaag bij de dokter geweest, en hij heeft nogmaals een test gedaan en de zwangerschap bevestigd!
Ik ga 21 januari naar de verloskundige voor een intake, ze kijkt of ze dan al een echo kan doen, en 2 weken later op 4  februari heb ik dan de officiële echo. Spannend allemaal.
Wij wachten met vertellen tot 4 februari, wel heel moeilijk, maar goed, we willen dat graag.
Groetjes Jacky.

spannend allemaal zeg!!!

wij willen het ook pas gaan zeggen als we de echo hebben gehad! wel veel mensen weten dat we bezig zijn maar goed nu vertellen we nog niet het goede nieuws!
wij zijn in ronde 12 zwanger geraakt

xxx

Terug
Bovenaan