Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

A

Anoniem

Guest
Hallo

Zijn er ook mensen die ook nog maar net met de pil gestopt zijn.
Ik ben nu 2 week gestopt.
Vind het erg spannend allemaal.
Heb vandaag ovulatie testen gekocht.
Als ik het goed heb uitgerekend moet ik eind van de week een eisprong hebben.
Weet niet of dat wel zo is omdat ik nog maar net met de  pil gestopt ben.
Daarom leken me die ovultie testen handig.
Heb het nog aan niemand verteld en soms wil je er wel graag even over praten heb ik ten minste.
Dacht ga eens kijken of er ook forums zijn.
En ja hoor.
Dus wie heeft er zin om er lekker over en weer over te kletsen.

hoi pooh

ik ben marijke 21 jaar ben ook net met de pil gestopt 16 januari dus na wat rekenen heb ik mijn eisprong nu ongeveer en heb ook wat vage klachten misselijk steken in de buik een heel vol gevoel en hitte aanvallen dus geen idee of het toeval is of dat het al raak zou kunnen zijn.
dat hopen wij natuurlijk wel maar als ik reeel ben en denk dan denk ik dat het niet zo is maar we zullen zien 16e zou mijn nod moeten als ik uit ga van 28 dg cyclus maar net als jou weet ik dat niet zeker

hoe oud ben jij?

groetjes marijke

Hallo marijke

Ik ben 24 jaar.
Ja ik ben ook uit gegaan van een cyclus van 28 dagen.
We zullen het zien.
Ik heb nergens last van ben benieuwd of  het weekend ook een positieve ovulatie  test is.
En of ik dan ook wat voel.
Dan word je als het goed is vroeg moeder 21 jaar.
Niet dat ik heel oud ben  
Sommige zijn er  eerder aan toe en  daar is ook niks mis  mee.

Groetjes poohh

hoi pooh

ja heb altijd vroeg kinderen gewild maar we hebben gewacht tot we een koophuisje hadden en er echt plek voor hebben en dat is nu maar 21 gaat niet meer lukken word in augustus 22 dus ja de baby komt pas als ik 22 ben haha nu lijkt het gelijk minder jong hihi
ik hoop voor jou ook dat het goed gaat volgende week heb nu nog wel wat steekjes in mijn buik maar gister met mijn vriend over gehad ik wil het mischien ook wel heel graag dus we wachten braaf tot de 16e af. hij zei ga dan een test doen ik zei das veel te vroeg dat moet je niet doen voor de nod dus hij is ook we in spanning  
kan er niet over ophouden en vind het zo moeilijk om mijn mond te houden

groetjes marijk

heyhey

ik ben Tatsiana 21 jaar en wij zijn sinds zondag ook gestopt met de pil dus nu ongesteld en daarna klussen ......mijn vriend is 26 , we zijn nu zo`n 5 jaar samen en we waren het er samen helemaal over eens we zijn er klaar voor.

ik hoop dat we hier een beetje elkaar kunnen steunen en verhalen uit te wisselen

nou allemaal veel succes !

liefs Tats

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 11:09:06'));

hoi tatsiana

leuk dat je ook komt kletsen het is allemaal zo spannend hoop voor jou en je vriend dat het snel lukt
en dat we mischien met zijn 3e tegelijk zwanger raken  hou ons op de hoogte

groetjes marijk

ik ben wel blij dat wij drie wel de zelfde leeftijd hebben want mensen hebben zo gauw vooroordelen van je bent nog jong geniet van je leven , en dan denk ikvan ja en als een kindje nou voor ons genieten is , ik ben blij dat wij nu bezig zijn en niet over 10 jaar ofzo al die risico`s die dat met zich mee draagt , en testen die je dan moet ondergaan ik zou er niet aan moeten denken , nou heb ik eigenlijk ook een hele jonge moeder die was 18 dat ze de eerste kreeg mijn broer is nu 30 en ik heb een zus van 27 en een broer van 25 , ik ben de jongste , en mijn broers en mijn zus hebben allemaal een kindje oplopend in de leeftijd van 9 maanden , 14 maanden en de oudste is 20 februari 4 jaar .

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 11:24:30'));

ja mijn moeder was 21 toen ze mijn zus kreeg die is nu 23 dus maar die zegt altijd ma wil oma worden maari k heb honden dus ze wacht op jou hihi dus ik nog eens polshoogte genomen en me moeder me stiefmoeder en schoonmoeder willen dolgraag oma worden hihi.
mijn schoonzusje net 22 is in mei uitgerekend dus mijn schoonmama is bijna oma en dolblij
mijn andere schoonzusje die is ook bezig maar nog zonder resultaat dus mijn schoonmoeder kan als het allemaal mee zit in 1 jaar 3 keer oma worden tenminste dat hopen wij dan wan van ons weet ze niet dat we bezig zijn we houden het lekker voor ons zelf

en niemand kan bepalen voor een ander wanneer de tijd voor kinderen is het is een gevoel
en wij hebben gewoon dat gevoel hihi  

groetjes marijk

Terug
Bovenaan