Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

daar heb je helemaal gelijk in en wij zijn degene die moeten bevallen en dat kindje mogen dragen 9 maanden lang en niet de buitenwereld ....ik heb het alleen me moeder verteld want ja je zit toch met sommige vragen enzo en 1 hele goeie vriendin die ook bezig is maar die was al 3 maanden gestopt en vertelde dat denkt 9 weken zwanger te zijn .

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 11:32:45'));

daar heb je helemaal gelijk in en wij zijn degene die moeten bevallen en dat kindje mogen dragen 9 maanden lang en niet de buitenwereld ....ik heb het alleen me moeder verteld want ja je zit toch met sommige vragen enzo en 1 hele goeie vriendin die ook bezig is maar die was al 3 maanden gestopt en vertelde dat denkt 9 weken zwanger te zijn .

mijn schoonzusje hield maandag een vragenvuur want die vermoede al iets dus ik werd gelijk knal rood en wist niets meer te zeggen dus nu kunnen we er samen over hebben af en toe want ze is al 3 maanden bezig en een hele korte zwangerschap van een paar dagen test positief en dag erna negatief en toen ongesteld geworden heel naar voor dr hoop dat ze snel in verwachting is hihi maar gaaf voor je vriendin zeg hoop het ook voor haar

ja de test was duidelijk zwanger maar ze had de laatste keer ongesteld niet opgeschreven dus wist ze het niet precies op de dag af , ik zei tegen dr dat ze een domme doos was want de verloskundige vraagt er ook om als je daar heen belt ......ik moet zeggen ik heb ook heel veel moeite me mond te houden maar aan de ene kant ook wel mooi dat we iedereen mogen verrassen als het raak is .

hoi tatsiana

je ben niet de enige die moeite heeft want ik wil het wel van de daken schreeuwen en tegen iedereen vertellen maar mijn vriend is er ook nog en die vond het de vorige keer dat ik een test ging doen zo spannend echt iets van ons samen en dat is ook zo daarna hebben we lekker potje zitten janken omdat ik niet zwanger was achteraf beter want toen hadden we nog geen eigenhuisje enzo dus nu gaan we er helemaal voor pff kan aan neits anders denken dus denk dat d klachten ook gewoon in mijn hoofd zitten het duurt nog zo lang tot de 16e pfff hoe houden mensen dit vol

groetjes

Hallo dames,

Mag ik me er misschien ook bijvoegen? Ik ben Linda en bijna 27.

Wij zijn sinds het begin van dit jaar gestopt met de pil en vandaag net mijn eerste menstruatie gehad.
Flink balen, want ik had enorm veel klachten die ook bij een zwangerschap horen. Je lichaam kan je dus echt flink voor de gek houden.
Ik ben zo'n 10 jaar aan de pil geweest dus op zich is het wel weer een opluchting dat ik in ieder geval meteen een normale  cyclus heb. (25 dagen)

Het lijkt me heel leuk om elkaar een beetje op de hoogte houden. Aangezien ik het er verder met niemand over heb, is het wel leuk om het hier met elkaar te kunnen delen.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes!

Groetjes Linda.

hoi, ik zou ook graag mee willen schrijven.

ik ben nathalie en ben 23 jaar, ben 28 dec gestopt met de pil en mijn NOD was 30 januari ( ben ook uitgegaan van 28dgn) ben nu nog steeds niet ongesteld, en voel verder ook niks. maarja sommige mensen hebben na 8 weken pas een positieve test. dus wie weet. maar ik denk het niet. denk dat de hormonen van de pil nog niet helemaal uit me lichaam zijn en mijn ongesteldheid dus gewoon later komt. morgen moet ik naar de huisarts dan vraag ik het ook ff.

liefsss

leuk dat er nog 2 meiden bij zijn gekomen echt gezellig zo een clubje :)
en jullie zijn van harte welkom en met z`n allen maar duimen dat het snel lukt

liefs tats

Hoi hoi

Wat een reactie,s allemaal ben een dag aan het werk geweest en dacht gauw ff kijken.
Wel leuk dat we allemaal  met  het zelfde bezig zijn.
Het is echt moeilijk om je stil te houden heb mijn vriendin het vanmiddag verteld blijkt dat die ook bezig zijn echt leuk.
En jong moeder is juist leuk en je merkt zelf wanneer je er aan toe bent.
Ben echt benieuwd heo het gaat lopen deze maand vind wel spannen succes allemaal

Groetjes poohh

Terug
Bovenaan