Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Wat spannend nathalie ik ben ook nog niet weer ongesteld geweest na dat ik met de pil   ben gestopt ben benieuwd hoe het bij mij gaat.
Ik moet 22 feb weer ongesteld worden officieel ben dus benieuwd.
Ben benieuwd wat de huisarts zegt.

Groetjes poohh

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 11:08:39'));

hoi pooh

ja heb altijd vroeg kinderen gewild maar we hebben gewacht tot we een koophuisje hadden en er echt plek voor hebben en dat is nu maar 21 gaat niet meer lukken word in augustus 22 dus ja de baby komt pas als ik 22 ben haha nu lijkt het gelijk minder jong hihi
ik hoop voor jou ook dat het goed gaat volgende week heb nu nog wel wat steekjes in mijn buik maar gister met mijn vriend over gehad ik wil het mischien ook wel heel graag dus we wachten braaf tot de 16e af. hij zei ga dan een test doen ik zei das veel te vroeg dat moet je niet doen voor de nod dus hij is ook we in spanning  
kan er niet over ophouden en vind het zo moeilijk om mijn mond te houden

groetjes marijk

Hoi marijke

Ja moeilijk is dat he je mond houden.
Wachten duurt lang.
Succes met wachten.
Wij gaan het weekend maar flink aan de klus hi.

Grooetjes poohh

Hallo allemaal!

Ik word dit jaar 24 en zijn ook net bezig om zwanger te worden. Wat spannend!
Ik ben dit jaar klaar met mijn opleiding, hebben ons eigen huis en mijn vriend heeft een vaste baan. Nu lijkt mij echt het beste moment, soms ben ik wel bang voor de reacties die mensen misschien gaan hebben. Hebben jullie dit ook?

Groetjes!!

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 21:35:33'));

Hallo allemaal!

Ik word dit jaar 24 en zijn ook net bezig om zwanger te worden. Wat spannend!
Ik ben dit jaar klaar met mijn opleiding, hebben ons eigen huis en mijn vriend heeft een vaste baan. Nu lijkt mij echt het beste moment, soms ben ik wel bang voor de reacties die mensen misschien gaan hebben. Hebben jullie dit ook?

Groetjes!!

Hallo

Ik ben 24 en ben net 2 week gestopt met de pil.
Ik vind het ook spannend.
Je voelt zelf wel aan wanneer je er klaar voor bent.
Wij hebben ook zoiets van we gaan ervoor.
En wat anderen zeggen heb ik zoiets van het is jou leven.
Niemand weet het nog vind ook moeilijk om mijn mond te houden.
En wie weet duurt het allemaal nog wel een poos voor het zover is.
Willen ook graag trouwen en hopen dat in aug te doen.
Dus flink aan het sparen.

Groetjes poohh

Ik kom hier niet vast met jullie mee schrijven maar wilde toch even zeggen dat het niet uitmaakt hoe jong of oud je bent! Als jij en je partner er klaar voor zijn moeten jullie het doen!!!
Wij zijn al heel vroeg begonnen namelijk toen ik 17,5 was.. Wij waren er klaar voor half jaar later zouden we de sleutel krijgen voor ons koophuisje. Jammer genoeg loop ik al sinds okt. '07 in de medische malle molen. Ben nu 20 en mijn partner 26. Ik heb dus PCOS is geconstateerd dat houd in dat ik wel eitjes heb maar die rijpen niet ver genoeg voor een eisprong waardoor ik ook niet ongesteld word. Daarvoor slik ik nu medicatie die als het ware dat extra duwtje geeft!!

Echt waar, jong wat is dat tegenwoordig? Als jij weet dat je er klaar voor bent, dat je het financieel red en er de ruimte voor hebt dan is er niets wat je tegenhoud.. Zijn zat voordelen van jong moeder worden. Laat mensen staren zolang jij maar gelukkig bent!!

Hoop het echt voor jullie dat jullie allemaal snel in verwachting mogen zijn van een wondertje.. Succes en klussen rond je vruchtbare periode kan nooit kwaad ;)

Liefs.

Hoi hoi meiden,

Ik ben hier eigenlijk ook een beetje nieuw,
Ik ben zelf 22 jaar jong...En heb 2,5jaar geleden al een dochterje gekregen...
Ik kwam hier toen ook vaag langs om adviezen op te volgen en om eens mijn "ei" kwijt te raken!

Sinds kort hebben wij besloten om een 2e kindje te nemen..
Ik vind het weer net zo spannend als 2 jaar geleden...

Het is toch weer een hele grote stap...
Officieel zijn we nog niet echt begonnen....Maandag ga ik naar de huisarts om mijn spiraaltje te laten verwijderen...
Dus dan gaat het echte werk weer een beetje beginnen...
Van mijn 1e eerste kindje heeft het ongeveer 6 maanden geduurt voordat ik zwanger was...Dus ik ga er nu ook van uit dat het ongeveer zolang zal duren...
Alhoewel ik vaak zat stiekum een zwangerschaptestje zal doen haha!

Ik hoop dat ik weer veel raad en wijsheid op de forum kan vinden...
En af en toe even de verhalen van andere meiden/vrouwen lezen!

Btw ik was 20 toen ik bevallen was van mijn dochtertje....Iedereen was heel verbaasd, en ze vonden mij allemaal nog veels te jong...
Maar ik ben net zo'n goede moeder als iemand van 40!

Geniet van deze tijd....En als je denkt dat je erzelf klaar voor bent dan moet je dat gewoon lekker doen....Ik kan niet meer zonder mijn dochtertje....en het heeft m'n leven in hele positiefe manier verandert!

Nou ik heb weer genoeg getypt....Hoop jullie eens vaker te spreken!
Hopen dat het bij jullie ook allemaal zo snel mogelijk gaat gebeuren!

Groetjes

Jacqueline

hoi allemaal

leuk dat er zoveel mee komen kletsen dan hebben we straks een gezellig clubje en dan hopen dat het allemaal snel gaat want ik ben het wachten al zat haha en dan moet je nog 9 maanden wachten voor het kan zien haha had vanmorgen nog wel wat steekjes in mijn buik en een raar gevoel en nu begint het weer gister heel misselijk geweest dus ja zijn wat klachtjes die overeen komen maar ga er nog niet van uit

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

vul aub ook de tabel in dan kunnen we bijhouden wanneer wie overtijd zou zijn en aan het einde kan je een smile invoegen als je zwanger ben of boos als het niet zo is dan kunnen we elkaar nog beter steunen

groetjes marijke

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2009 23:49:13'));

hoi allemaal

leuk dat er zoveel mee komen kletsen dan hebben we straks een gezellig clubje en dan hopen dat het allemaal snel gaat want ik ben het wachten al zat haha en dan moet je nog 9 maanden wachten voor het kan zien haha had vanmorgen nog wel wat steekjes in mijn buik en een raar gevoel en nu begint het weer gister heel misselijk geweest dus ja zijn wat klachtjes die overeen komen maar ga er nog niet van uit

naam                            
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

vul aub ook de tabel in dan kunnen we bijhouden wanneer wie overtijd zou zijn en aan het einde kan je een smile invoegen als je zwanger ben of boos als het niet zo is dan kunnen we elkaar nog beter steunen

groetjes marijke
p.s als we het op volgorde van nod doen dan kunnen we zien wie er als eerste aan de beurt is haha

Terug
Bovenaan