Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

haha ik heb niets van vroeger voor de kleine dus dat word nog ff nieuwe spullen shoppen maar ben er van overtuigd dat ik met miran samen ga haha dan komt het wel goed hoor en nu kunnen we ook onze eigen smaak doen dat scheelt

weten jullie al namen of niet?
wij wel maar ben weer in twijfel en wij hebben het geluk dat miran hele andere smaak qua namen heeft want zou lullig zijn als je bevalt en we hadden de zelfde naam haha
mischien tegen die tijd toch overleggen haha

neej wij hebben nog geen namen , wij zitten echt van als dat teststaafje 2 streepjes aangeeft dan hebben nog 9 maanden :D mijn vriend is iemand die alles stap voor stap moet ondergaan en ik ben precies het tegenovergestelde :D ook toen we stopte met de pil ik ondernam gelijk actie ik ging foliumzuur halen en stoppen met drinken wat ik trouwens soms oervervelend vind als anderen dronken zijn

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2009 16:24:53'));

neej wij hebben nog geen namen , wij zitten echt van als dat teststaafje 2 streepjes aangeeft dan hebben nog 9 maanden :D mijn vriend is iemand die alles stap voor stap moet ondergaan en ik ben precies het tegenovergestelde :D ook toen we stopte met de pil ik ondernam gelijk actie ik ging foliumzuur halen en stoppen met drinken wat ik trouwens soms oervervelend vind als anderen dronken zijn

ik vind het heerlijk om namen te verzinnen voor onze kids ( als het ooit zo mag zijn) samen in bed verzinnen haha heerlijk pff wat word een mens gelukkig van kleine dingen he

hihih ja idd nou meis dat is toch mooi als je zo gelukkig wordt van die kleine dingen en dat moet je ook koesteren dat je dat soort momenten samen deelt , maar even over de eerste ronde ik denk dat niemand de eerste rond raak schiet ik denk dat de 2e ronde een echt topronde word want dan is bij iedereen die pil er ook een beetje meer uit :D

Hello Dames! Ik vroeg me af of ik ook gezellig mee mag babbelen met jullie:) Ook ik ga dit jaar proberen zwanger te raken. Aangezien jullie ook allemaal wat jonger zijn, voel ik mij hier op mijn plaats. Moet eerlijk zeggen, ik heb niet het hele   forum doorgelezen, dus mijn vraag: Is er al iemand zwanger?  

xoxo  

neej een paar zijn ongi geworden en een aantal zitten nog midden in de eerste ronde

allereerst welkom op ons topic en vertel hoe oud ben je waar kom je vandaan hoeveelste ronde ???? dan kan marijke je in het lijstje zetten daar is ze goed in hihi

Hahaha! Nou.. ik ben al geruime tijd gestopt met de pil door een aantal operaties in dat gebied;-) Maar we willen eigenlijk pas voor het "echte" gaan in september. Dan zijn we zeker afgestudeerd en is het werk wat zekerder. Maar ja... het kriebelt al geruime tijd, bij jullie ook heb ik begrepen. Word binnenkort 23 en heb altijd al jong moeder willen worden. Heb een verschrikkelijke onregelmatige cyclus die ook nog eens lang duurt. Dit is dus al sinds ik gestopt ben met de pil. Hebben jullie daar ook last van? Mijn cyclus is nu rond de 43 dagen. Dus ik zou (volgens berekeningen) 29 maart weer ongesteld moeten worden. Laat ik het zo zeggen, we zijn wat minder voorzichtig geworden, dus de kans zit er in, maar is nog niet zo groot.

welkom senorita

@ chantal ik ben dus echt niet goed in dat lijstje het word weer tijd voor jtzwanger maar waar is ze haha heeft iemand een idee haha  

Terug
Bovenaan