Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

hihi die kijkt al niet meer op als je iets raars doet gelukkig maar snoeppie   ( de kat ) die valt onze voeten altijd aan als ze onder de dekens vandaan komen dus die spoort ook niet helemaal

hahahahaha denk dat ik zometeen ook nieuwe ga halen
ik houd normaal niet zo van snoepen maar als die duivel opbezoek is sleep ik de winegums aan hahahahahaha mijn man ziet ook wanneer het zover is.
winkelwagen vol winegums

heel stom maar ik heb niet perse trek in 1 ding ik eet alles wat op me pad komt :D

ben alleen benieuwd hoe het dadelijk met de carnaval gaat.
zijn eerste carnaval. balou is namelijk pas 11 maanden. en met de carnaval zijn we nog een slag gekker

wij hebben hier geen carnaval wel jammer want ik houd wel van een feestje , dus jij kan nu wel lekker drinken nu je ongi bent aan de ene kant een voordeel ik moet wachten tot 4 maart ..........dus hier zondag apres ski met cola voor mij :D

haha ja volgens mij sporen we met het hele groepje niet haha mijn katten zijn ook al debiel en das alleen maar leuk ( bijna altijd leuk) ik ga maar eens een kopje thee maken want heb dorst nog iemand trek in thee hihi

nee ben heel kieskeurig wat eten betreft. ik lust namelijjk niet alles. dus alles eten wat op mijn pad terecht komt is niet aan mij besteed

Terug
Bovenaan