Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

oooooooooooooooo gelukkig de dag is al bijna om ik had niet verwacht zo ontzettend de zenuwen heb me vriend mag blij zijn dat ie moet werken en morgen moet ik gelukkig werken van 12 tot 21.15 hahahaha

Heej dames..

I know..ik heb echt al heel lang niet meer gereageerd..heel druk en eigenlijk ook even op mijn eerste menstruatie gewacht en die is er dan toch nog vrij snel gekomen (na stoppen met de pil!!) khad 31 dgn..best netjes vond ik zelf..en ik was echt happy!! Dan weet je iig dat je lijf werkt en dat je eitjes hebt!!

Nu wordt het pas echt spannend!! Voor het gemak noem ik 't maar ronde 2..Mijn nieuwe NOD is 31 maart..Megaspannend!!

Er gaat hier vanaf volgende week iig flink geklust worden..De vorige ronde had ik net m'n eitje gemist, omdat we midden in een verhuizing zaten en er toen (voornamelijk door vermoeidheid) niet geklust is..

Maaja..deze ronde deste meer!!

Liefsss!!

goede morgen allemaal!

Hopelijk nog niets bij jullie?
ik ben aan het duimen hoor!

Hey meiden,

Nog steeds niet ongesteld, gister eind van de middag klein beetje roze slijm. Daarna niks meer. Wel voel ik me sinds gisteravond echt ziek, koorts(38,3 - 38,7),buikpijn,hoofdpijn en heb de halve nacht in de badkamer doorgebracht.
Denk buikgriep, zat ik echt op te wachten Maar goed, zolang ik geen bloed zie.... Wie weet hoort het er wel bij, Iemand hier wel eens iets over gehoord?

@Sukkie & Chantal, weten jullie al iets???

Iedereen heel veel succes in ieder geval!!! Duim nog steeds!!!
Ik blijf voorlopig maar even onder de wol, uitzieken.

x Schippersvrouwtje

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-03-2009 09:25:17'));

Hey meiden,

Nog steeds niet ongesteld, gister eind van de middag klein beetje roze slijm. Daarna niks meer. Wel voel ik me sinds gisteravond echt ziek, koorts(38,3 - 38,7),buikpijn,hoofdpijn en heb de halve nacht in de badkamer doorgebracht.
Denk buikgriep, zat ik echt op te wachten Maar goed, zolang ik geen bloed zie.... Wie weet hoort het er wel bij, Iemand hier wel eens iets over gehoord?

@Sukkie & Chantal, weten jullie al iets???

Iedereen heel veel succes in ieder geval!!! Duim nog steeds!!!
Ik blijf voorlopig maar even onder de wol, uitzieken.

x Schippersvrouwtje

O, dat is niet fijn zeg! Hopelijk gaat de griep niet doorzetten. Beterschap!

hey schippersvrouwtje das niet fijn joh. Maar misschien een klein beetje hoop voor je ik heb ook last van koorts en gooi ook alles eruit en ik ben zwanger lig al sinds maandag plat. ik duim voor je liefs miepie

Goedemorgen allemaal,

Ben een paar daagjes niet meer op het forum geweest, wat een berichtjes ;)...
@ Chantal; weet je al iets?? Ben echt benieuwd, duim voor je!

Wij zijn deze week begonnen met onze 1ste ronde, dus volgende week moeten we flink gaan klussen :)...Hoop dat mijn cyclus goed loopt maar voordat ik met de pil begon had ik altijd een goed lopende cyclus duss...
Hebben best een drukke week gehad, met onze pup ging het niet zo goed :S.. Hij begon in een keer bloed over te geven dus dat waren 3 zware daagjes maar gelukkig gaat nu alles goed..

Duim voor iedereen!
Liefs

heeey dames

hier nog niets te bekennen terwijl de vorige keer het sochtends in me slaap al begonnen was en ik zo hevig ongesteld was dat ik nog net geen bloedtranfusie nodig had , ikdenk dat het vanmiddag wel komt ...........want ik geloof niet dat het na 1 ronde klussen al raak kan zijn dat zou een te groot wonder zijn ( al hoop ik het natuurlijk wel :) ) ...................ik moet zo werken tot 21 uur en dan laat ik jullie nog wel even weten of ik ongi ben of niet en als het niet komt dan test ik morgenmiddag .

groetjes

chantal

Terug
Bovenaan