Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

tot nu toe sochtends wat rozig slijm en negatief getest maar ik heb net getest dus kan zijn dat het hcghormoon nog niet in me bloed zit en anders dan moet me ongesteldheid even goed doorzetten vanacht want anders dan kan ik/we niet verder klussen :D:D:D

tot nu toe sochtends wat rozig slijm en negatief getest maar ik heb net getest dus kan zijn dat het hcghormoon nog niet in me bloed zit en anders dan moet me ongesteldheid even goed doorzetten vanacht want anders dan kan ik/we niet verder klussen :D:D:D

Hey Chantal,

Ik hoop echt voor je dat het niet doorzet en dat je uiteindelijk positief test.

Zelf net een heel klein beetje roze en bruin slijmverlies (1 veegje) en daarna niks meer. Erg gezwollen borsten en nog steeds behoorlijk last van de buikgriep helaas,dus is ook moeilijk om ongi pijn te herkennen.  Zou zo heerlijk zijn om duidelijkheid te hebben!

Iedereen die nog niks weet, succes!!! En degene die in de klusperiode zitten veel plezier en maak er wat van!

Liefs Schippersvrouwtje

Hoi Meiden

Ben een paar dagen niet geweest. Hoe staat het ervoor met iedereen? Al mensen overtijd?
Las dat er een aantal meiden last hebben gehad van buikgriep, zo ook ik helaas.
Nu weer over gelukkig.
Vandaag mijn eerste nod dag en nog niks te zien
Heb wel het gevoel dat ik ong moet worden, heb een heel licht oppervlakkig gevoel, dit al sinds gisteren.
Ben erg benieuwd of het door gaat zetten, want dit is wel erg spannend.
Mocht er van het weekend nog niks te zien zijn dan ga ik toch maar even langs de drogist voor een test.
Verder geen aanwijzingen dat het deze keer al raak zou kunnen zijn, vorige week nog gevoelige tepels en nu niets meer.

Groetjes Angel

Hey meiden,

Even een update, vanochtend een digitale zwangerschapstest gedaan : "niet zwanger". Had het ook wel een beetje verwacht eigenlijk, nog steeds een beetje bruinverlies als ik naar het toilet ben geweest, het zet niet echt door. Werd er eigenlijk wel erg verdrietig van Vooral omdat ik me nog echt ziek voel!Heb eerst een potje gehuild. Nu maar verder afwachten, als het echt komt hoop ik wel dat het doorzet, des te eerder kunnen we weer voor de volgende ronde.

Ga al onze plannen (etentje,afspraak met vrienden)  voor het weekend    afzeggen in verband met de griep, is niet anders,ben zo slap als een vaatdoek, leef sinds di avond op 6 crackers en een kopje bouillon.

Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Goodluck!!!

@Miepie, hoe voel je je nu? Las inderdaad op internet van een verloskundige : "des te misselijker, des te beter"

@Chantal is het al doorgebroken??

@Sukkie, weet je al wat?

@Angel, duim voor je!!!

En iedereen die ik vergeten ben succes en/of klusze!

Kus Schippersvrouwtje

hey schippersvrouwtje jammer joh nou beterschap en lekker uitzieken dan maar.
ja ik had vanochtend de verloskundige gebeld heeft me nog een paar tips gegeven om het iets te verhelpen de misselijkheid maar ja afwachten of dat het gaat werken.

hoe is het met de rest v/d meiden weten jullie al wat?

liefs miepie

Hey meiden!!

Wat spannend allemaal zeg. Bij mij loopt het allemaal erg raar. Vandaag NOD, sinds gistermiddag alleen af en toe een klein beetje rozig slijm. Ik heb wel al dagen lang gespannen borsten en sinds gisteren ook een beetje kramp onderin mijn buik. Ik vraag me echt af hoe het zit, maar je kunt dan toch niet anders dan afwachten he.

Aan alle zieken hier: Beterschap!!!

Groetjes...

Terug
Bovenaan