Wie is er nog meer uitgerekend eerste week april 2006???

Hallo!

Wie is er nog meer net als ik net achter gekomen  ZWANGER!!!! te zijn en uitgerekend in eerste week van april ???

Zal me ff kort voorstellen: Ben 24 jaar, dit was ronde 7 voor ons en ben morgen 5 weken zwanger, gaat snel zo, die eerste weken cadeau!!!

Kan niet wachten om het mijn beste vrienden en familie leden te vertellen, wat heerlijk!!!
Eerst nog genieten met mijn vriendje van dit geweldige nieuws!!!

Iedereen gefeliciteerd en hopelijk tot hoors!

Liefs Sam
 
He hallo,

Afgelopen vrijdag een zwangerschapstest gedaan....en ja hoor: ZWANGER!
Vruchtbare vakantie geweest. Ik dacht het al te voelen, maar het is toch leuk om 2 streepjes te zien!
Ik ben 5 april 2006 uitgerekend.
Wij hebben al een zoontje, geboren 3 aug 2001.
Dus het is al een tijdje geleden dat ik voor het laatst zwanger was, heel leuk om het nog een keer mee te maken!
Lekker stilletjes genieten....en over een paar weken mag iedereen het weten.

Groetjes,
Beatrijs
 
Hallo wat leuk allemaal!!

Hopelijk komt er snel een nieuw topic over uitgeteld in april 2006 onder aan hoofdpagina, kijkt wat makkelijker he!

Zijn jullie allemaal ook zo misselijk???

Heb net twee crackertjes nog gegeten en ga zo bedje in kruipen, hopelijk gaat het vannacht wat beter...

Geniet ze allemaal en hopelijk tot mails hier!!

Doeidoei Sam
 
Hallo daar,

Ook ik ben begin april uitgerekend: 2 april volgens de berekeningen.
We hebben al een prachtige dochter van 1, erg leuk om weer zo'n spannende tijd tegemoet te gaan. Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan bij iedereen.....

Geniet van deze mooie tijd!

Wendy
 
Leuk allemaal he!! Vandaag ook niet zo misselijk gelukkkig....
Vind leuk om contact te houden en iedereen zijn ervaringen te lezen!!!

Ga snel verder met werken!! Merk dat ik al sneller moe ben... kan dat al zo snel??? net 6e week in gegaan...??
 
doeidoei
 
Hai Sam,

Als eerste natuurlijk van harte geluk gewenst met je zwangerschap.
Das snel gegaan he?
Ik was ook blij om te lezen dat je een lange cylcus had. Mijn cylcus is weliswaar tussen de 33 en 41dagen en dus  ook weer moeilijk om te bepalen wanneer je eisprong is.
Ik heb ook een  paar keer  getemperatuurd en slijmwaarneming gedaan maar ja, heeft nog niet geholpen. ( ook ovulatie testen gebruikt )
Heb jij eventuele tips voor me? Nu hoor ik zoveel dat juiste de dagen voor je eisprong het vruchtbaarste bent........af en toe snap ik er helemaal niks meer van.
Ik heb voor als dinsdag een afspraak gemaakt bij de dokter omdat we al ruim een jaar bezig zijn.
Hopenlijk kan ik afbellen want ik moet vandaag ongesteld worden maar tot nu toe nog niks te bekennen, gelukkig.
Liefs van Marieke
 
Terug
Bovenaan