Wie is er nog meer uitgerekend eerste week april 2006???

Hai Sam,
Dit berichtje van mij hierboven heb ik gisteren geplaatst.
Inmiddels weer een dag verder en nog steeds niet ongesteld.
Had zaterdag al een testje gedaan maar was negatief.
Misschien dat ik vanavond nog even test.
Ik had gisteren behoorlijke hoofdpijn en menstruatie krampen maar het zette niet door.
Vandaag alleen nog zeurderige hoofdpijn maar eigenlijk geen menstruatie krampen.
Herken je deze klachten?
Liefs van Marieke
 
Hela!

Wil je uiteraard geen hoop geven, maar ik heb ook zeurende hoofdpijn nu, maar denk ook omdat ik moe ben van hele dag werken ,vreemd dat je dat meteen merkt...

Tips probeer het zoveel mogelijk los te laten, echt heel moeilijk is dat he!!! Ik heb bv laatste cyclus iedere ochtend getemperatuurd, dus dan word je er toch 's ochtends direct mee geconfronteerd... Doordat ik bij slijmwaarneming dacht juiste moment samen te hebben geklust en toen ook temperatuur omhoog ging heb ik het wel beter los kunnen laten en we zijn ook nog paar dagen weg geweest, dus wie weet heeft dat ook steentje bijgedragen dat we ontspannend paar dagen ertussen uit zijn geweest..

En anders maansteentje om en die tarwekiemolie capsules van kruidvat gaan uitproberen, is niet schadelijk, dus baadt het niet schaadt het niet!!!

Heel veel succes ermee!!

Hoor het wel hoe het gaat aflopen ,hoop het beste!!!

Liefs
 
hallo ik ben 7 april uitgerekend hartstikke spannend dit is de derde
keer dat ik zwanger ben. de eerste twee keer een miskraam hopelijk drie
keer is scheepsrecht?
 
Spannend voor je zeg!! Ik ben vandaag 6e week pas in gegaan ,dus nog heel pril allemaal. Maar ik voel van alles wat ik normaal niet voel, dus dat geeft me veel hoop dat het goed blijft gaan!!!!

Moet je nu ook al eerder naar gyn of niet?? Ik ga donderdag naar de dokter, bloedprikken en dan bespreken hoe en wat. Zou graag volgende week eigenlijk wel al naar gyn willen voor een echo maar weet niet of dat al zo snel gaat...

Heel veel succes duim voor je dat het idd 3x scheepsrecht is!

xx
 
Hoi!

Van harte gefeliciteerd 'zwangere dames'!
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik heb een erg onregelmatige cyclus, en weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden.  De laatste keer was 5 weken terug. Ik  ben nu sinds een week  dagelijks misselijk (de hele dag)  en heb een raar gevoel in mijn buik.  De misselijkheid begon 3 dagen nadat we gevreen hadden. Ik heb zaterdag een zwangerschaptest gedaan en die was negatief. Ik ben nu heel benieuwd of ik nu wel of niet zwanger ben. Herkent iemand dit?

Alvast bedankt!
 
Ha Rose,

Spannend voor je, het kan natuurlijk zo zijn dat het zwangerschapshormoon nog niet zichtbaar was. Over een paar dagen nog een keer testen...succes.

Ik had gisteren een paar druppels bloedverlies, wie heeft dit ook gehad?
Het was niet veel, maar je schrikt toch even.
Vanmorgen de dokter gebeld, maar hij zei dat het waarschijnlijk bloed was van het innestelen. Vannacht en vandaag was er gelukkig geen bloedverlies meer. Dus ik blijf positief. Zit tenslotte pas tegen week 5 aan.

Groetjes,
Beatrijs
 
Ik ben zwanger en uitgerekend op 1 april. Ik hoop dat alles goed blijft gaan
allemaal gefeliciteerd
o ja het is onze eerste kleine en het heeft een eeuwigheid geduurt voordat we zover waren
 
Hallo!

Ik weet sinds gisteren dat ik zwanger ben, ben wel heel vroeg en ook niet in de eerste week van april uitgerekend, maar in de tweede, de 15e namelijk (is zelfs als de derde???)!!! Ik ben dus pas morgen 4 weken!!! Heel spannend, heb in mei een miskraam gehad (met 9,5 weken is het misgegaan, curretage met 11,5 week) dus hoop dat het deze keer allemaal goed blijft gaan!

Liefs Solleke
 
Terug
Bovenaan