Wie is er nog meer uitgerekend eerste week april 2006???

Hoi!
Leuk dat er toch dames zijn die, net als ik, in april 06 uitgerekend zijn! Volgens de berekeningen zou ik 8 april uitgeteld zijn en zitten nu de eerste 5 weekjes er bijna op!
Ik zat al steeds bij het onderwerp van maart 2006, maar die zijn toch allemaal net een paar weekjes verder en dit is veel leuker!

Even voorstellen.. ik ben harma, woon in het noorden van het land, ben bijna 26 (nog drie weekjes) en woon samen met vriend (michel) en hond (cane corso).
We hebben in juni het besluit genomen de pil te laten staan en zijn waarschijnlijk tijdens een superontspannen vakantie in Italie zwanger geraakt. Ik had in de laatste week van de vakantie steeds last van buikpijn en dacht dat mijn menstruatie zou komen, maar dat was veel te vroeg! Ben nu vijf dagen overtijd en we hebben gisteren een test gedaan. Die was positief, hoewel het maar een bescheiden streepje was.. maar een streepje is een streepje.. dus ZWANGER!!

Ik vind het doodeng, heb in mijn hoofd allerlei wilde gedachtes dat het niet goed zou gaan en dat ik nog niet teveel moet hopen, maar mijn lichaam geeft steeds meer signalen dat het toch echt zo is! Misselijk, buikkramp, moe, soms beetje prikkelbaar..

Het is ons eerste kindje en dus superspannend!!
 
Hallo allemaal,
Nou ik ben 10 april 2006 uitgerekend van de eertste kleine.
Ik was pas 2 maanden gestopt met de pil, dus lekker vlot gegaan, en had het totaal niet verwacht ivm met lichte buikpijn klachten dus dacht dat ik ongi moest worden maarja blijkbaar niet dus. Hebben jullie dat ook dat je wel t gevoel heb om ongi te worden, maar toch zwanger bent?
Ik heb de clear blue test gedaan de digitale en tot 3 keer toe stond er zwanger.
Ben gelijk door me vriendin opgegeven voor moeders voor moeders en heb daar overmorgen een gesprek al mee. Ben nu 4 1/2 week zwanger.
Ik ben trouwens net 23 geworden.
Groetjes desiree
 
Terug
Bovenaan