Wie is er nog?

Hoi hoi,

Zou zweren dat ik al op dit topic gereageerd had, maar ik zie mezelf er niet tussen staan, dus waarschijnlijk niet.

Ik ben er ook nog, ik ben al begonnen op het november 2006 forum en dus meegegroeid naar het najaar2006 forum. Ik vind het hier altijd heel gezellig en ben ook blij hiermee, zodat we alles kunnen delen.

Jammer dat er verschillende meiden zijn verdwenen, maar laten we het gewoon met de achterblijvers heel gezellig gaan maken. Ik ga ervoor!

Carina

Hallo!

Ik ben er nog maar niet zo vaak als een tijdje terug, nu werk ik weer en heb minder tijd.
k weet niet meer vanaf wanneer ik bij dit forum kwam... Ik was eerst bij feb. 2005 mama's toen bij dit forum en nu ook bij sept. 2008 mama's.
groetjes,Priscilla

hoi,
ik ben d'r nog. Ik ben nog steeds verslaafd. Al vanaf dat ik een paar weken zwanger was, inmiddels al weer heel lang geleden. Ik heet eiegnlijk geen Elke en ook geen asja. Toen ik hier net ging schrijven had ik problemen op mijn werk en ik wilde daar niet niet-anoniem over schrijven en ach nu houd ik het maar zo!

Elke

hoi meiden,

Ik ben er eigenlijk ook al bij vanaf het prille begin van de zwangerschap. Heb soms veel gereageerd en geschreven, soms een tijd niet. Nu al een poosje niet, ivm druk leventje   ..... Lees nog wel regelmatig mee. Ik vind de sfeer op het forum nu gezellig en relaxed. Ik zal proberen weer eens wat meer te reageren, want deze plek is voor mij toch altijd een fijne steun en vraagbaak gedurende alle opvoed-perikelen... Dus bij deze een hernieuwde start. Voor degenen die mij niet meer kennen: Ik ben Sandy, 29 jaar en mijn zoontje Lukas is van 11 oktober.

Veel liefs!!!!

ja iik ben er ook nog. Vind het gewoon leuk om te lezen en als ik vlle ijd heb ook om te reageren. Vind het jammer dat het nu wat rustiger wordt, maar belangrijk is de gezelligheid!

Janine
moeder van Erikjan, 8 november
34+1 van ???? zwanger

Hallo!
Ook ik lees regelmatig gezellig mee op het forum. Reageren doe ik wat minder.
Ik moet wel zeggen dat ik een tijd niet heb gekeken, maar opeens dacht ik weer van; he ik zal weer eens kijken.
Groetjes van Bloem, moeder van Jeffrey 29-11-2006

hoi hoi,  

ook ik ben er ook nog lees wel altijd reageren is de laatste tijd veel minder. druk druk druk.
ik ben er ook vanaf het begin vna mijn zwangerschap.

groetjes danielle mv linsey 10-11-2006

Terug
Bovenaan