Wie is er nog?

Ik ben er wel, maar pas sinds een paar maandjes. Vind het erg leuk om zo mijn vragen hier bij gelijkgestemden kwijt te kunnen.
Ik ben zelf 32 jaar, dochter van anderhalf (7-11-06) en nu zwanger van nr. 2 (29 wkn, 17 augustus uitgerekend).
Gezellig zo hoor!
Gr. Mamajo.

En ik ben er ook nog (alleen net 2 wk op vakantie geweest). Ik reageer een beetje onregelmatig, net hoeveel tijd en zin ik heb.
Ik kan me eigenlijk niet zo goed herinneren wanneer ik hierin gevallen ben; volgens mij vlak na Lara's geboorte (30 nov 2006) om info en steun te vinden over alles wat met ons kleine ukkie te maken had. En dat is het nu nog; iets minder dan in 't begin, omdat je zelf ook wat zekerder wordt over alles en de ontwikkeling vooral in 't eerste jaar zo snel gaat.

groetjes,

Jacoline.

Hoi meiden,

ik ben er ook nog, maar stukken minder actief als 'vroeger'. Ik ben Esther, ben 34 jaar jong, getrouwd met Wil, onze dochter heet Isis (29-11-2006), ik probeer wat actiever deel te nemen aan dit forum al is het maar voor de herkenning!

x Esther

Hoi hoi,

Ik lees al mee vanaf mijn zwangerschap. Ben een december 2006 mama, maar heb eigenlijk nooit gereageerd. Nu reageer ik af en toe. Ik vind de onderwerpen altijd erg interessant vooral in de zwangerschap en nu bij dingen als ik twijfel. Fijn om dan te lezen dat andere moeders hetzelfde ervaren dan ben je niet de enige.

Ik ben 32 en heb een dochter van ruim 17 maanden.

Terug
Bovenaan