wie is er om ff te kletsen

Ik heb het boek dat heet veilig zwanger van beatrijs smulder en mariële kroon en daar staat ook heel veel in en dingen worden heel goed uitgelegd.....

-xxxx- marisca

hoi ik ben Noza en ga voor de derde, zit in mijn derde ronde maar heb een onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer mijn nod is helaas...groetjes

DAt boek heb ik ook, maar dat vind ik meer een boek voor wanneer je al zwanger bent, maar er staat ook fijne info in. Maar in zwanger worden staat natuurlijk meer info in voor als je nog niet zwanger bent.

noza, heb je altijd al een onregelmatige cyclus gehad? Heb je geen richtlijn wat de langste en kortste cyclus is. Als dat zo is kun je het beste toch je langste aanhouden zeggen ze. Niet voor het klussen, maar voor je geduld...

Ow oke, dan ga ik ook kijken voor dat boek, thanx...

-xxxx- maris

ja bij allebij mijn kindjes (3,5 en 18 mnd) was het van 28 tot en met 43 dagen en nu zit ik na de derde ronde op 29 dagen no steeds, oh, handig om te weten,bedankt, maar ik ben weer net zo ongeduldig als bij de eerste 2 liever gister dan vandaag, maar daar hebben we allemaal last van geloof ik HA HA

Terug
Bovenaan