wie is er om ff te kletsen

ja lijkt wel goed dat boek!!!!!! sneu voor je noza!! hoop voor je dat je er toch achterkomt

heeft er van jullie iemand ervaring met ovultietesten?Ik denk dat je dan ook minder onzeker bent. En dan kun je toch tellen vanaf de eispromg en dan weet je wanneer je ongeveer ongesteld moet worden.
Bij een onregelmatige cyclus moet je er natuurlijk wel rekening mee houden dat je meer teststaafjes nodig hebt. Lijkt mij handig en op internet zijn ze niet zo duur. En als ze dan een stuk onzekerheid weghalen...
Tenperaturen lijkt me nog een heel gedoe voor als je net bezig bent. Maar die ovulatietesten daar zie ik wel wat in...

ja dat d8 ik ook daarom heb ik ook ovulatie testen besteld via sensitest.nl! dan he b je nog wat meer zekerheid!

welke heb je besteld?
Ik zit te twijfelen tussen dat eerste en tweede paketje. Maar bij dat tweede zitten geloof ik meer staafjes. Dat lijkt mij handiger aangezien ik en lange cyclus heb en ook niet zeker weet of deze al regelmatig is...

wanneer heb je ze besteld en weet je hoelang het duurd voor je ze in huis hebt

ik heb daar geen ervaring mee, ik denk dat ik gewoon nog even af moet wachten want anders wordt ik gek!!!!!
ik zit pas in de derde ronde dus ik ga gewoon nog even flink klussen(als we zin hebben, we worden nog wel eens uit onze slaap gehouden en dat is niet goed voor de klus-zin)
bij mijn eerste duurde het 7 maanden en bij de 2de   duurde het 8 maanden voor ik zwanger was, het gemiddelde, als het nu langer duurt ga ik maatregelen treffen maar ik mag natuurlijk absoluut niet klagen...

ik heb ze gisteravond bestelt en kreeg vanmiddag een berichtje dat ze opgestuurd waren dus denk morgen of overmorgen!! ik heb 24 van die ovulatiestokjes bestelt! geen pakketjes want ik heb nog 2 zw testen!!

ja daar heb je ook wel gelijk in, maar ja....die ongeduldigheid...

Terug
Bovenaan